DHL Global Forwarding, Freight“, „Deutsche Post DHL“ padalinys, kuris specializuojasi vežti krovinius oru ir jūra ir kuris yra vienas iš pirmaujančių krovinių vežimo kelių transporto priemonėmis paslaugų teikėjų Europoje, vis daugiau naudoja geležinkelių transporto priemones konteinerių pervežimui į pasirinktų krovinių gabenimo įmonių krovinių pakrovimo terminalus.

Nuo šiol „DHL“ naudos geležinkelių tinklą pervežti sukomplektuoto krovinio konteinerius, kurie turi būti transportuojami iš perkrovimo bazės Bremene į skirtingų pervežimo įmonių Hamburge ir Brėmerhafene terminalus. Iki šiol šie konteineriai buvo vežami kelių transportu į įvairius krovinių vežimo jūra terminalus. Pasirinkdama nebevežti prekių kelių transportu, logistikos bendrovė kasmet galės išvengti maždaug 365 tonų anglies dvideginio emisijos.

„Dėl tokių projektų kaip šis konteinerių vežimo tarp Bremeno, Brėmerhafeno ir Hamburgo būdo pakeitimas, galime įgyvendinti savo GoGreen programą, taip kasdien išvengdami po toną CO2 emisijos. Net 50 procentų produkto sukuriamo anglies dvideginio atsiranda pervežimo metu. Bendradarbiaudami su pervežimo įmonėmis ir toliau kursime aplinkai palankius būsimų logistikos procesų sprendimus“, sako Dr. Jürgen Klenner, „DHL Global Forwarding Germany“ Strategijos ir verslo programos vice-prezidentas.

Konteinerių perskirstymo bazė Bremene yra vienas svarbiausių pervežimui jūra skirtų krovinių perkrovimo centrų Europoje. Tai bazė, iš kurios kiekvienais metais išvežama apie 7 500 sukomplektuoto krovinio konteinerių į įvairių pervežimo įmonių terminalus. Panaudodama geležinkelių transportą, kurio efektyvumas buvo iš pradžių įrodytas bandomojo etapo metu pradedant nuo 2011 m. balandžio mėn. ir vėliau ir kuris po to pradėtas naudoti vykdant įprastines operacijas, „DHL“ dabar siūlo sprendimą, tinkamą ir kitoms pervežimo bendrovėms.

Klimato išsaugojimo tikslas, kurį nusistatė „Deutsche Post DHL“, yra pagerinti CO2 rodiklius tiek savo veikloje, tiek jos samdomų pervežimo subrangovų veikloje 30 procentų iki 2020 m. (lyginant su 2007 m.). Logistikos įmonių grupė jau daug pasistūmėjo šia kryptimi: „Deutsche Post DHL“ pasiekė tarpinį tikslą – pagerinti energijos naudojimo rodiklius savo pačios veikloje 10 procentų iki 2012 m. – prieš nusistatytą terminą.