Japonijos restoranas turi neįprastą aptarnaujantį personalą - dvi beždžiones makakas. Beždžionės klientams atneša ne tik gėrimus, bet ir karštus rankšluosčius.

Šis restoranas tarptautinio dėmesio sulaukė tuomet, kai internete buvo publikuota vaizdo medžiaga, kurioje galima išvysti, kaip makakos aptarnauja restorane apsilankiusius klientus. Nors vienai iš beždžionių, vardu Yatchan, yra jau 12 metų, ji itin sparčiai sukasi tarp staliukų, priiminėdama klientų užsakymus. Jaunesnė beždžionėlė Fukuchan greitai padavinėja karštus rankšluosčius pietaujantiesiems, kad jie galėtų nusivalyti rankas prieš užsisakydami gėrimus.

Restorano savininkas Kaorus Otsukas sako, kad jis beždžionių nemokė jokių specialių patarnavimo įgūdžių. K. Otsukas tvirtina, kad vyresnioji beždžionėlė tiesiog stebėjo, kaip jis aptarnauja klientus, ir viską įsiminė. Tuomet šeimininkas suprato, jog beždžionės tikrai sugeba dirbti restorane.

„Daugelis klientų į restoraną atvyksta, kad pažiūrėtų į beždžiones. Jos čia dirba kiekvieną dieną“, - teigė K. Otsukas.

Beždžionėms padavėjoms klientai atsilygina sojos pupomis. Tai pagrindiniai arbatpinigiai. Jos taip pat mėgsta vaisius, tačiau visiškai nemėgsta sušių, kuriais garsus restoranas.

Beždžionės yra šeimos augintiniai, padedantys darbuotis restorane. Gyvūno saugotojai Japonijoje užtikrina, jog jų atstovai apsilankė restorane, kad įsitikintų, jog su beždžionėmis nėra blogai elgiamasi. Anot jų, beždžionės dirba pamainomis, apie dvi valandas per dieną.

Tačiau savininkas tikisi užauginti dar vieną beždžionių padavėjų kartą. Dabar yra mokomos trys mažos beždžionės, kurios taip pat galėtų dirbti padavėjomis.