Kad tokia paslauga reikalinga, atskleidė 2018 m. rudenį Lietuvos pašto užsakymu tyrimų bendrovės SIC atlikta apklausa – 73 proc. apklaustų mobilaus laiškininko lankomų klientų tokią paslaugą rekomenduotų jos neturintiems regionams. Be to, paaiškėjo, kad be tradicinių laiškininko paslaugų, gyventojai į namus su pašto siuntomis norėtų sulaukti vaistų, piniginių perlaidų ir knygų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„2018 m. lapkritį – gruodį mūsų užsakymu buvo atlikta kiekybinė ir kokybinė mobilaus laiškininko paslaugos naudotojų apklausa, kad galėtume įvertinti tokios paslaugos poreikį bei jos plėtros ir kokybės gerinimo galimybes. Džiugina itin aukštas Įmonės rekomendavimo indeksas (NPS) – net 7 iš 10 žmonių, kurių apylinkėje dirba mobilus laiškininkas, atsakė tokią paslaugą galintys rekomenduoti kitų regionų gyventojams.

Tyrimo duomenys rodo, kad dauguma apklaustųjų dabar labiau patenkinti teikiamomis mobiliojo laiškininko paslaugomis arba nepajautė skirtumo tarp anksčiau teiktų ir mobiliojo laiškininko paslaugų: kad paslaugos suteikiamos greičiau, teigė 54 proc., kad paslaugų prieinamumas pagerėjo – 52 proc. tyrime dalyvavusių žmonių. Šis įvertinimas rodo, kad iš pradžių gyventojus neraminę, pokyčiai išėjo į naudą, nes dabar ne žmogus eina į paštą, bet prireikus, paštas atkeliauja pas žmogų į namus. Tai itin aktualu vyresnio amžiaus žmonėms ir šeimoms su mažais vaikais“, – sako Lietuvos pašto Tinklo vadovas Jonas Sadauskas.

Kad paslauga reikalinga ir ja naudojamasi, parodė apklaustųjų išvardintos mobilaus laiškininko paslaugos – visi respondentai naudojasi bent viena jo teikiama paslauga. Apie jas didžioji dauguma sužinojo iš pašto darbuotojų, antras pagal efektyvumą informavimo kanalas – vietinė spauda ir kitų žmonių rekomendacijos.

„Šią žiemą įvykę pensijų pristatymo pokyčiai parodė, kad regionuose žmonės bijo naujovių ir nenori į namus įsileisti nepažįstamų žmonių. Apklausos metu gyventojai nurodė, kad jiems būtina, jog juos lankytų patikimi darbuotojai, o pensijos ir socialinės išmokos būtų pristatomos laiku, kokybiškai bei patogiai. Be to, pašto klientams labai svarbu, kad finansinės paslaugos būtų teikiamos namuose, pašto paslaugomis pasinaudoti būtų lengva, o laiškininkas kiekvienam skirtų pakankamai laiko.

Atsiradus mobilaus laiškininko paslaugai ir regionuose nelikus daliai nebereikalingų pašto pastatų, gyventojai nerimavo, kad pašto paslaugų teikimas gali sutrikti, tačiau praktika ir ši apklausa parodė, kad atvirkščiai – paslaugų kokybė pagerėjo, o gyventojų susibūrimo ir pašnekesių vieta tapo mobilaus laiškininko sustojimo „taškas“, – tyrimo įžvalgomis dalijasi Lietuvos pašto Tinklo vadovas J. Sadauskas.

Gyventojų paklausus, kokias dar paslaugas mobilus laiškininkas jiems galėtų teikti, iš pasiūlytų papildomų paslaugų alternatyvų labiausiai regionų gyventojus domintų galimybė išsiųsti ir gauti pinigus namuose – taip atsakė 28 proc., vaistų į namus norėtų sulaukti 21 proc., knygų - 20 proc., kad maistą į namus pristatytų laiškininkas, norėtų 9 proc., kad jis padėtų sudaryti banko ir lizingo bendrovių kreditų teikimo sutartis – 7 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)