Vienintelis įmonės biuras Europoje – Vilniuje, veikia jau penkerius metus. Iš viso per šį laikotarpį į naujų darbo vietų kūrimą ir padalinio plėtrą įmonė investavo daugiau nei 28 mln. eur. Per ateinančius metus „SHIFT4” planuoja toliau augti mūsų šalyje: plėsti įmonės kuriamų produktų spektrą bei kompetencijų centrus.

Įmonės įkūrėjas, kuris šį verslą pradėjo būdamas vos 16 m., JAV verslininkas ir astronautas Jared Isaacman sako, kad Vilnius išliks svarbiausiu įmonės technologinių inovacijų centru.

„Kai pirmą kartą apsilankiau Vilniuje, Lietuva man pasirodė, kaip mažesnis Silicio slėnis. Būtent tokių: kūrybingų, talentingų, išsilavinusių – žmonių ir norėjome savo komandai. Įsimylėjau Vilnių ir nuo tada mūsų darbai čia įgavo pagreitį. Augome kasmet, augsime ir toliau”, – teigia J. Isaacman.

Karjeros startas technologijų srityje

Nuo kovo įmonės Klientų aptarnavimo centre Vilniuje buvo atidaryti 4 nauji departamentai: Rizikos analizės, Skolų išieškojimo, Atsiskaitymų administravimo ir Programinės įrangos atnaujinimo. Pasak Klientų aptarnavimo centro vadovės Ritos Turavičienės, nauji departamentai išplėtė Lietuvoje turėtas kompetencijas ir atvėrė naujas karjeros galimybes mūsų šalies specialistams.

„Mūsų centre dirba daugiau nei 150 darbuotojų. Šiuo metu ieškome dar bent 55 specialistų, iš kurių bus suformuotos naujų departamentų komandos. Centro specialistai kasdien padeda JAV veikiantiems verslo klientams spręsti problemas, susijusias su restoranų, viešbučių, parduotuvių kasos aparatais bei kreditinių kortelių mokėjimų sistemomis, atsakinėja į klientams iškilusius klausimus telefonu, elektroniniu paštu bei žinutėmis“, – pastebi R. Turavičienė.

Pasak jos, įmonėje klientų aptarnavimo centre dirba įvairūs žmonės: yra ir labai jaunų, atėjusių iškart po vidurinės, tačiau nemažai ir patyrusių, technologinių žinių nestokojančių specialistų. Daugeliui – tai ir karjeros pradžia technologijų srityje.

„Turėdami plataus spektro pozicijų krepšelį, galime lanksčiai prisitaikyti ir pasiūlyti darbo vietą tiek ekstravertui, tiek intravertui, tiek pokyčius mėgstančiam, tiek pastovumą vertinančiam, tiek šeimos žmogui, tiek jaunuoliui, kuris dar tik kuria savo gyvenimą. Atviras kelias ir karjerai vadovaujančiame darbe,“, – pastebi R. Turavičienė.

Rengia mokymus ir kursus

Klientų aptarnavimo specialistams įmonė gali pasiūlyti ir karjeros tęsinį programinės įrangos kūrimo srityje. „Šiuo metu kiekvienas darbuotojas gali išbandyti save keičiant specialybę mūsų „BRIDGE“ programoje, kur vykdome teminius mokymus ir praktinius kursus programavimo, testavimo bei kitose srityse. Kolegos gali mokytis ir lygiagrečiai dirbti, nes mokymai derinami prie klientų aptarnavimo darbuotojų darbo grafiko“,– pasakoja R. Turavičienė.

Kompanija nuolat plečiasi ir programavimo, testavimo, projektų ir produktų valdymo srityse. Šiuo metu Lietuvoje ieško bent 15 programinės įrangos kūrimo specialistų.

Šiuo metu įmonė ieško šių darbuotojų:

1. Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Darbo pobūdis: Kiekvieną savo komandos narį kruopščiai supažindiname bei apmokome. Po įžanginių kursų tapsi tikru JAV finansinės rinkos asu, galinčiu atsakyti į bet kokį kliento klausimą skambučiu, laišku ar žinute. O stipri, vieninga ir visada palaikanti komanda visada bus šalia.

Reikalavimai: Puikūs anglų kalbos įgūdžiai raštu ir žodžiu. Siekis sužinoti daugiau ir tobulėti technologijų srityje. Mandagus ir taktiškas bendravimas su žmonėmis net įtemptose situacijose. Galimybė dirbti ankstyvoje rytinėje arba vėlyvoje vakarinėje pamainose.

Atlyginimas: 1250-1650 EUR (bruto).

2. Programinės įrangos atnaujinimo konsultantas (-ė)

Darbo pobūdis: Esamiems įmonės klientams pristatyti naujus produktus ar atnaujintą funkcionalumą, padėti jiems išspręsti iškilusius techninius klausimus bei konsultuoti programinės įrangos atnaujinimo klausimais. Turėsite dviejų savaičių trukmės mokymus su kolegomis iš Lietuvos ir JAV.

Reikalavimai: Puikūs anglų kalbos įgūdžiai raštu ir žodžiu. Siekis sužinoti daugiau ir tobulėti technologijų srityje. Galimybė dirbti vakarinėje pamainoje nuo 17:00 val. Darbo patirtis su POS (Point of Sale) sistemomis – labai didelis privalumas.

Atlyginimas: 1350-1650 EUR (bruto).

3. Android programuotojas (-a)

Darbo pobūdis: Patyrę profesionalai SHIFT4 komandoje randa savęs vertų iššūkių. Tarp daugiau nei 200 tūkst. kompanijos klientų - tokie vardai kaip „Starlink“, „Allegiant“, „T-Mobile Arena“, „Hilton“, „Four Seasons“, „Marriott“, „Caesars“, „Denny’s“, dauguma Las Vegaso viešbučių ir kazino, pramogų ir paslaugų industrijose, kurie naudojasi įmonės kuriamais išmaniaisiais kasos aparatais bei mokėjimų atsiskaitymo sprendimais. Programuotojų komanda Lietuvoje kuria architektūrinius sprendimus ir tiesiogiai įtakoja visos kompanijos technologinį progresą.

Reikalavimai: Patirtis programuojant su Java/Kotlin, Android (privalumas). Vertiname geras programavimo praktines/teorines žinias bei SOLID principų išmanymą. Suprasti Agile metodologijos principus, prasmę ir naudą - didelis privalumas.

Atlyginimas: nuo 3000 EUR (bruto).

4. Back-end programuotojas

Darbo pobūdis: Siekiame sukurti ir užtikrinti kokybišką kasos aparatų atsiskaitymo sistemą. Darbas pagal Agile metodologiją, dviejų savaičių sprintais. Komanda - tarptautinė, o atsakomybės pasidalinamos pagal kompetencijas. Galimybė prisidėti ir tiesiogiai įtakoti visos kompanijos technologinį progresą bei įgyvendinti savo idėjas.

Technologijos: React, React Native, Node.js, TypeScript, Docker, AWS.

Reikalavimai: 3+ m. darbo patirties su JavaScript technologijomis. Patirtis dirbant su integracijomis būtų didelis privalumas. Vieni kitus gerai suprasime, jei vadovausimės SOLID principais. Taip pat džiaugiamės, jei vertinate programinio kodo testavimo naudą.

Atlyginimas: nuo 4100 EUR (bruto).

5. Informacinių sistemų kokybės testuotojas (-a)

Darbo pobūdis: Testuotojas prisijungs prie "Lighthouse" produkto komandos. Tai yra vienas iš pagrindinių Shift4 produktų, nuo kurio priklauso sklandus aptarnavimo paslaugų teikimas. Tarptautinė komanda dirba pagal Agile metodologiją, bendradarbiauja tarpusavyje bei tobulėja asmeniškai. Siekiant užtikrinti produkto kokybę ir sklandesnį darbą yra rašomi testavimo planai ir scenarijai bei skatinama tarpusavio komunikacija.

Reikalavimai: 2+ m. rankinio programinės įrangos testavimo patirtis. Patirtis testuojant API, WEB arba mobilias aplikacijas. Patirtis dirbant pagal Agile metodologiją. Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje - didžiulis privalumas.

Atlyginimas: nuo 2500 EUR (bruto).

***

Šis straipsnis yra specialaus KARJERA projekto ciklo „Ieško darbuotojų“ dalis. Jei turite įdomių darbo pasiūlymų ar prie komandos norite pakviesti prisijungti savo srities profesionalus, susisiekite: roma.macijauskaite@delfi.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją