Kasmetinė patirtis rodo, kad antroji metų pusė ir ypač – metų pabaiga, yra pats intensyviausias kurjerių darbymetis. Pavyzdžiui, rekordiniais 2020-aisiais gruodį siuntų tarnybos kurjeriai visose Baltijos šalyse pristatė daugiau nei 760 tūkst. siuntų. O pirmosios šių metų pusės siuntų poreikio augimas – 34 procentais lyginant su pernai – žada dar vieną rekordinį darbymetį.

Įmonės generalinis direktorius Justas Šablinskas numato, kad šiemet darbo kurjeriams bus kur kas daugiau. „Įvertinus tai, jog situacija visuomenės sveikatos požiūriu vis dar nėra labai stabili, o didelė dalis vartotojų atrado apsipirkimo internetu patogumus ir jų atsisakyti neketina, prognozuojame, kad ir šiemet metų pabaigoje siuntų kiekis augs labai smarkiai – numatome, kad rudenį siuntų kiekis bus 20 proc. didesnis nei praėjusiais metais, o gruodį augimas sieks net 40-50 procentų“, – tvirtino J. Šablinskas.

Smarkiai augsiantis paslaugų poreikis didina ir techninių priemonių bei darbuotojų poreikį. Jau nuo ankstyvo spalio įmonė ketina pradėti papildomų darbuotojų – kurjerių ir siuntų rūšiuotojų – paiešką. Pagal terminuotas darbo sutartis ketinama pasamdyti apie 200 žmonių, kurie darbui bus parengti dar iki didžiųjų rudeninių išpardavimo akcijų – Juodojo penktadienio ir Kibernetinio pirmadienio. Taip pat siuntų išvežiojimui bus kviečiama pagalba pagal „Venipak Drive“ programą, leidžiančią tapti laisvai samdomu kurjeriu, naudojančiu savo transporto priemonę.

Didesnę siuntų tinklo talpą užtikrins ne tik žmogiškieji ištekliai, bet ir technologinės naujovės. Siuntų tarnyba investavo į logistikos terminalų pralaidumą didinančias konvejerines sistemas, taip pat vykdomas sandėlių automatizavimo projektas, kuris ne tik pagreitina siuntų logistikos procesus, bet ir padidina sandėlių talpą. Pervežimo galimybes padidins ir 50-80 transporto priemonių, skirtų siuntų gabenimui.

„Mūsų skaičiavimais, bendras visų šių priemonių rinkinys yra pakankamas, kad mūsų paslaugas pasirinkę klientai savo siuntas gautų be vėlavimo“, – užtikrino J. Šablinskas.

Tam, kad kurjeriai gebėtų tinkamai atlikti savo darbą, investuojama į jų apmokymą: nors formalioji intensyvių apmokymų dalis trunka savaitę, naujieji kurjeriai dar mėnesį būna stebimi ir jiems suteikiama pagalba bei paaiškinimai kilus bet kokiems su darbu susijusiems klausimams. Tuo tarpu esamų kurjerių kvalifikacijos kėlimui kuriama nuotolinių mokymų platforma, kuri padės siuntų tarnybos darbuotojams įsisavinti naujausias su jų profesija susijusias žinias.

Ankstesnių metų patirtis taip pat parodė, jog rudens ir žiemos sezonui pasikviesti pagalbininkai neretai pasirenka įmonėje darbuotis ir po švenčių: praėjusių metų duomenimis apie 30 proc. laikinųjų kurjerių nusprendė tęsti savo karjerą su siuntų tarnyba. Šiuo metu, dar iki rudeninio darbymečio, įmonėje jau darbuojasi 60 kurjerių daugiau nei panašiu metu praėjusiais metais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)