Tai, kad darbuotojai vertina tobulėjimo darbe galimybę kaip motyvacinį įrankį patvirtina ir 2020 m. tyrimų bendrovės „Kantar“ atliktas darbuotojų įsitraukimo tyrimas. Jo duomenims, mokymosi ir tobulėjimo darbe svarbą įvardija 23 proc. apklaustųjų. 21 proc. respondentų darbe motyvuoja galimybė kopti karjeros laiptais.

Didina motyvaciją

Dirbdami įmonėje, turinčioje ne vieną pardavimo kanalą, darbuotojai įgauna galimybę mokytis bei įgauti naujų įgūdžių srityse, kurios iki šiol buvo nepažįstamos. Tiek fizines, tiek elektroninę parduotuvę vystančios įmonės „Kesko Senukai“ atstovės teigimu, darbuotojus motyvuoja galimybė susipažinti su naujomis darbo sferomis, rašoma pranešime spaudai.

Iki šiol tik gyvai su klientais bendravę darbuotojai turi progą bendrauti su jais telefonu, suprasti jų poreikius, patarti ir kartu ieškoti išeities. Taip jie papildo savo žinių bagažą – tampa klientų aptarnavimo specialistais, elektroninės prekybos žinovais ar pardavimų telefonu ekspertais.

Padeda išsaugoti darbo vietas

Anot I. Stankovskytės-Talalajevskienės, įmonė, apribojusi fizinių parduotuvių veiklą, dalį darbuotojų perkėlė dirbti į elektroninę parduotuvę bei taip išsaugojo darbo vietas. Operatyviai reaguoti į naujus verslo ribojimus padėjo sėkmingai vystoma daugiakanalės prekybos sistema.

„Pakeitėme dalies parduotuvių darbuotojų darbo profilį, kad išsaugotume jų darbo vietas. Šiuo metu dalis parduotuvių konsultantų atrenka ir pakuoja elektroninės parduotuvės užsakymų siuntas. Buhalteriai, kategorijų vadybininkai ir dalis parduotuvių konsultantų dirba klientų aptarnavimo centruose, taip įgauna klientų aptarnavimo patirties ir geriau susipažįsta su pirkėjų lūkesčiais“, – pristato personalo valdymo specialistė.

Kuria komandinę dvasią

Skirtinguose įmonės skyriuose dirbantys bei individualius tikslus turintys darbuotojai dažnai tik gana paviršutiniškai supranta, kuo gyvena jų kolegos. Todėl galimybė bent trumpam padirbėti naujoje komandoje bei geriau pažinti kolegų atsakomybes prisideda prie vieningos įmonės dvasios puoselėjimo.

„Darbuotojai savo naująjį kolegą išmoko darbo paslapčių, noriai dalijasi savo patirtimi bei žiniomis. Taip stiprėja santykiai tarp skirtingų komandų, geriau suprantamos kolegų darbo sferos, nebijoma paprašyti kitos komandos pagalbos, o sutelkus skirtingų darbo profilių žmones, bendrai atrandami geriausi sprendimai klientui“, – vardija I. Stankovskytė-Talalajevskienė.

Gimsta naudingos idėjos

Kituose skyriuose padirbę bei geriau su įmonės procesais susipažinę darbuotojai yra labiau įsitraukę į savo darbą, o įgytas naujas žinias kūrybiškai pritaiko atlikdami savo tiesiogines funkcijas.
Pasak I. Stankovskytės-Talalajevskienės, platesnį supratimą apie kitų įmonės skyrių darbą įgavę kolegos, grįžta į savo darbo vietą turėdami ir naudingų idėjų, kaip būtų galima efektyviau atlikti savo užduotis bei dar geriau atliepti klientų lūkesčius.

Atveria karjeros galimybes

Proga padirbėti kituose įmonės skyriuose ar padaliniuose bei geriau susipažinti su jų veikla, leidžia darbuotojams aiškiau suvokti ir savo karjeros galimybes.

„Nors karjerą dažniausiai suvokiame kaip judėjimą per pozicijas aukštyn, darbuotojai, išbandę save kitoje srityje, susipažįsta su platesnėmis karjeros galimybėmis. Tai itin svarbu jaunajai kartai, nuolat siekiančiai įgauti kuo įvairesnės, naudingesnės patirties, kuri vėliau gali padėti tiek pelnant pripažinimą, tiek siekiant karjeros aukštumų pakeitus darbo pobūdį“, – komentuoja prekybos tinklo atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)