aA
2017 metais debiutavęs „Volkswagen T-Roc“ tapo trečiuoju ir mažiausiu gamintojo SUV automobiliu po didesniųjų „Touareg“ ir „Tiguan“. Ir nors jis pasižymėjo geromis važiavimo savybėmis, dėl vieno dalyko sulaukė nemažai priekaištų.
Atnaujinto „Volkswagen T-Roc“ testas: racionalus pasirinkimas be kompromisų (kas džiugina ir kas šokiruoja)
© Jurgis Paplaitis

Šį trūkumą minėjau ir aš, o paties automobilio apžvalgą galite rasti čia. Pirmos pažinties metu gerai įvertinau tuo metu mažiausio „Volkswagen“ gamoje automobilio su padidinta prošvaisa važiavimo savybes, pažangią įrangą, tačiau negalėjau neatkreipti dėmesio į tai, kad, matyt, siekiant „T-Roc“ pozicionuoti laipteliu žemiau nei „Tiguan“, gamintojas priėmė gana kompromisinį sprendimą salono apdailos medžiagų kokybės sąskaita. Paprasčiau tariant, nors surinkimui priekaištų ir nebuvo, tačiau kietas apdailos plastikas labiau kėlė asociacijas su mažuoju „Polo“ nei su didesniuoju „Tiguan“.

Ėjo metai, pardavimams tai labai netrukdė, tačiau modelio atnaujinimo metu labiausiai prašėsi būtent šis patobulinimas – malonu pastebėti, kad būtent taip ir įvyko, tad šiandien atnaujinto 4,2 m ilgio „T-Roc“ pasirinkimas jau nėra kompromisinis sprendimas. Žinoma, jei jums nereikia didesnio 4,5 m ilgio „Tiguan“ ar jo septynių vietų versijos „Allspace“, kurio apžvalgą galite rasti čia.

Tiesa, gamintojo gamoje atsirado dar mažesni „T-Cross“ ir stilingas SUV-kupė „Taigo“, tačiau abu šie modeliai dėl savo techninių sprendimų (baziniai trijų, o ne keturių cilindrų motorai, nėra galimybės pasirinkti „4Motion“ visų ratų pavaros) primena, kad jie labiau giminingi „Polo“, nei akivaizdžiai solidesnis „T-Roc“, besimatuojantis šiuo metu pasaulyje populiariausio gamintojo modelio „Tiguan“ kostiumą.

Tuo labiau, kad tiek važiavimo savybėms mieste, tiek ir greitkelyje jam priekaištų nėra, kuo galėjau įsitikinti šiuo atnaujintu modeliu su 1,5 l TSI 150 AG motoru ir automatine DSG transmisija nuvažiavęs daugiau kaip 800 kilometrų, iš kurių pusė buvo greitkelyje. Gera garso izoliacija, geros valdymo savybės, o ir 6,8 l degalų sąnaudos buvo priimtinos – žinoma, daugiau važinėjant mieste būtų puiku turėti hibridinės pavaros pasirinkimą.

Aišku, greitai rinkoje matysime kitą vaizdą kai ims dominuoti elektros pavarą turintys „Volkswagen“ ID šeimos elektromobiliai, tačiau kalbant apie atnaujintą „T-Roc“, džiugu, kad tai nebėra kompromisinis sprendimas, nebent jums reikia erdvesnio šeimos automobilio. Tačiau jei važinėjate dviese ir (ar) su vienu ar dviem vaikais, tai būtų visai racionalus pasirinkimas.

O dabar pakalbėkime apie kainas. Žinoma, labiausiai šokiruoja per mažiau kaip penkis metus įvykęs jų šuolis – jei 2017 metais už automobilį buvo prašoma nuo 18 500 eurų (tiesa, su baziniu trijų cilindrų varikliu), tai šiandien jis atsieis mažiausiai nuo 28 360 eurų (su keturių cilindrų 110 kW/150 AG motoru), o modelių su automatine DSG transmisija kaina prasideda nuo 30 352 eurų. Palyginimui, „Sixt Leasing“ duomenimis mėnesio įmoka už „Volkswagen T-Roc“ bus nuo 416 eurų, mažesniojo „Taigo“ – nuo 314 eurų, „Tiguan“ – nuo 471 euro.

Be to, kaip visada nemažai teks primokėti ir už papildomą įrangą – žinoma, smagu, kad nuo šiol skaitmeninis skydelis yra bazinės įrangos dalis (tiesa, didesnės įstrižainės ekranas kainuos papildomai), tačiau teks primokėti ne tik už navigacijos sistemą ar valdymą balsu ir belaidį telefono įkrovimą, bet piniginę reikės atverti net jei mėgstate važinėti taupiai – kažkodėl nuo šiol važiavimo režimų pasirinkimas taip pat kainuoja papildomai...

Daugiau apie atnaujintą „Volkswagen T-Roc“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
2.1000

Naudoto „Nissan Leaf“ elektromobilio testas: kaip nenusipirkti katės maiše

Šioje apžvalgoje ir vaizdo medžiagoje rasite pagrindinę informaciją, kuri bus aktuali...

Naujo „Lexus NX“ testas: pirmas toks markės hibridas (vien elektra – beveik 100 kilometrų)

Antros kartos „ Lexus NX “ yra pagamintas naudojant naują „GA-K“ platformą ir siūlomas su...

Naudotas „Volkswagen Tiguan“: sunku rasti trūkumų (kas bendro tarp „Volkswagen Beetle“, „Golf“ ir „Tiguan“)

2016 metais debiutavęs antros kartos „ Volkswagen Tiguan “ buvo pagamintas naudojant naują...

Naujo elektromobilio „Mercedes-Benz EQB“ testas: ne išvaizda svarbiausia Išsiskiria unikaliomis savybėmis (1)

Kai šiandien matau elektromobilių kainas, ypač markių, kurios nuo seno gamino masinius...

Atnaujinto „Volkswagen T-Roc“ testas: racionalus pasirinkimas be kompromisų (kas džiugina ir kas šokiruoja)

2017 metais debiutavęs „ Volkswagen T-Roc “ tapo trečiuoju ir mažiausiu gamintojo SUV...

Top naujienos

Ispanijoje gyvenanti Aušra Burnienė: rudenį šios šalies kurortuose nusipirkti būstą gali būti neįmanoma dėl vienos priežasties papasakojo apie kainas (2)

Pilni lėktuvai lietuvių į Ispaniją leidžiasi ne tik atostogų, apstu ir norinčių čia susirasti...

Papildomų rezervų paieškose – Jokubaičio žvilgsnis į Eurolygos čempioną: svarbus kaip niekada specialiai „Delfi“ iš Belgrado

„Varginantis dalykas“, – taip „Barcelonos“ įžaidėjas Rokas Jokubaitis įvertino pirmoje...

Į Lietuvą plūstelės vasariška šiluma: kai kur termometrai pasieks net 25 laipsnius

Ketvirtadienio naktį aukšto slėgio sritis tols nuo Lietuvos. Atsisveikindama ji žada sausą,...

Delfi PliusVaidas Saldžiūnas

Ką išduoda nauji Rusijos grasinimai kaimynėms: Kremlius sukūrė situaciją, kurios nebuvo šimtmečius (2)

Šios šalis taps priešėmis – tą minutę, kai jos taps NATO narėmis, imsimės žingsnių. Jei...

Putino diagnozė slepia ir svarbesnę informaciją: šito dar niekas garsiai nesako

Tikra ar išgalvota Rusijos prezidento Vladimiro Putino sunki liga neabejotinai lems ir karo...

Karas Ukrainoje. Zelenskis: Ukrainos šiaurė jau išvaduota Rusija iš „Azovstal“ evakuotiems kariams nieko gero nežada: pasirodė nežmoniškų siūlymų (7)

Evakuacijos misija „ Azovstal “ plieno gamykloje Mariupolyje tęsiasi, trečiadienio naktį savo...

Delfi PliusJurga Grigienė

Randai: kodėl niekas nesako, kad jiems užgijus negalima atsikvėpti – neprižiūrimi jie gali sukelti negrįžtamų padarinių

Turbūt sunkiai rastume žmogų, kuris neturėtų nė vieno rando. Bet savotiškas paradoksas – ne...

Majauskas apie ekonomikos būklę, naujus mokesčius ir NPD santykį su MMA: tam tikrų pakeitimų tikrai reikia

Infliacija, planuojamos didinti bazinės palūkanų normos, nedarbo augimo rizika rodo, kad šie metai...

Delfi PliusPranas Šarpnickis

Lietuvos miestas, kurį 9 dienoms buvo „okupavę“ latviai – supykę, kad žemaičiai neleidžia Kalėdų atšvęsti, grįžo namo (2)

Sovietmečiu kai kas Skuodą pašaipiai vadindavo lietuviškąja Kamčiatka. Bet ne todėl, kad ten...