Žinoma, neabejoju, kad subalansuotų žmonių sąskaitų balansas taip pat yra teigiamas, nes 4,68 m ilgio „Audi Q5“ SUV „S line“ versijoje atsieis mažiausiai 50 950 eurų, o bandyto modelio komplektacija jo kainą išaugino iki įspūdingų 75 630 eurų.

Nieko keisto, kadangi modelis siūlomas su galingu 2.0 TFSI 265 AG motoru ir „quattro“ visų ratų pavara (dar yra dvi TDI 204 ir 286 AG versijos). Tad toks automobilis, vertinant klasės masteliu, yra išties dinamiškas, iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 6,1 sek. ir pasiekia maksimalų 240 km/val. greitį – puikiai subalansuotos savybės ir Vokietijos greitkeliams.

Kitas klausimas, ar jums to reikia – jei norite važiuoti azartiškiau, tikriausiai šioje klasėje rinksitės BMW X3. Kas nori įspūdingai atrodančio salono, tikriausiai labiau links prie prabanga spindinčio „Mercedes-Benz GLC“. Na, o skaičiuojantiems ką gauna už sumokėtus pinigus, racionaliausias pasirinkimas bus „Volvo XC60“.

Bet sėdus prie „Audi Q5“ vairo supranti, kad kažko daugiau pageidauti iš šio automobilio nelabai išeina. Didelė, iki 1680 l talpinant bagažinė (su pastumiamomis galinėmis sėdynėmis), didelė erdvė antroje sėdynių eilėje ir patogus įsėdimas – puikus šeimyninis automobilis.

Tiesa, nors multimedijos sistema ir buvo atnaujinta (taip pat pasikeitė jos valdymas, dėl ko prie pavarų svirties neliko pasukamo valdiklio), tai visgi nėra naujausias „Audi“ modelis su dviem ekranais centrinėje konsolėje. Jei naujausių versijų multimedijos sistemose apatinį ekraną galima naudoti ne tik klimato kontrolės nustatymui, bet ir įrašyti paieškos objektus, tai čia viską teks daryti viename viršutiniame 10,1 colių ekrane. Beje, savo norus galima išsakyti ir balsu – sistema puikiai atpažįsta ir įgyvendina jūsų pageidavimus.

O vyšnia ant puikios patirties su „Audi Q5“ – pneumatinė pakaba. Ji taip įspūdingai susitvarko su savo darbu ir taip puikiai keičia automobilio charakterį, nuo komfortiško važiavimo duobėtais žvyrkeliais iki sportiškai standaus vingiuotuose keliuose, kad tai yra tiesiog privaloma įranga šiame automobilyje.

Visą atnaujinto „Audi Q5“ apžvalgą žiūrėkite vaizdo medžiagoje.