aA
Svečioje šalyje sugedus automobiliui techninės pagalbos kaina gali būti iki keturių kartų brangesnė negu vidutiniškai Lietuvoje ir siekti apie 400 eurų, rodo didžiausios šalyje ne gyvybės draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ duomenys.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI / Karolina Pansevič

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, techninę pagalbą teikiantys bendrovės užsienio partneriai daugiausia prašymų padėti kelyje sulaukia liepą – šį mėnesį pagalbos prašymų iš užsienio keliuose su nuosavais automobiliais įstrigusių šalies gyventoju užregistruojama 2 kartus daugiau negu vidutiniškai per kitus metų mėnesius.

„Mūsų šalyje vienas techninės pagalbos specialisto iškvietimas atsieina apie 100 eurų, tuo metu kitose Europos valstybėse ši suma gali vidutiniškai išaugti net iki 400 eurų. Užsienyje transportavimas vykdomas iki artimiausio autoserviso, kuriame automobilis suremontuojamas taip, kad klientas galėtų toliau tęsti kelionę. Tokia galimybe pasinaudoja maždaug 2 iš 3 bendrovės klientų“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų valdymo skyriaus vadovė Viktorija Katilienė.

Brangiausiai techninės pagalbos paslauga kainuoja Jungtinėje Karalystėje, kur jos kaina vidutiniškai siekia 402 eurus. Antroje vietoje pagal paslaugos brangumą yra Švedija (391 euras), trečioje – Olandija (381 euras).

Dažniausiai techninės pagalbos kaina priklauso ne nuo konkretaus automobilio gedimo. Ją labiausia lemia atitinkamoje užsienio šalyje vyraujantis paslaugų kainų lygis, kartu keliaujančių žmonių, kuriuos tenka apgyvendinti viešbutyje, skaičius ir sugedusio automobilio transportavimo atstumas.

Lietuvos gyventojų automobiliai dažniausiai sugenda Lenkijoje ir Latvijoje, taip pat Vokietijoje.

„Daugiausia prašymų padėti kelyje sulaukiame valstybėse kaimynėse, į kurias šalies gyventojai vyksta atostogauti, apsipirkti ar tvarkyti verslo reikalų. Tiek per praėjusius, tiek per šiuos metus maždaug ketvirtadalis mūsų klientų su techninėmis kliūtimis susidūrė ir dėl pagalbos kreipėsi Lenkijos keliuose“, – pastebi V. Katilienė.

Į užsienio šalis nuosavu automobiliu vykstantys bendrovės klientai itin dažnai susiduria su variklio gedimais, generatoriaus ir elektros sistemos gedimais. Eismo įvykiai yra palyginti reta priežastis, dėl kurios kviečiama pagalba, jie sudaro apie dešimtadalį visų techninės pagalbos prašymų.

„Svarbiausias patarimas į tolimas keliones nuosavu transportu susiruošusiems šalies gyventojams – prieš išvykstant nuodugniai patikrinti automobilį servise, pakeisti nusidėvėjusias kritiškai svarbias detales, neatidėti einamojo variklio aptarnavimo po kelionės“, – komentuoja V. Katilienė.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Perspėjo naudotų automobilių pirkėjus: patikrinti, ar jie saugūs, praktiškai neįmanoma (29)

Automobilio saugumo sistemos – plati sąvoka. Tai gali būti ir kėbulas, saugos diržai ar...

Prietaisų skydelyje įsižiebė lemputė: kada dar važiuoti, o kada geriau sustoti (49)

„Kas? Kodėl? Ką daryti? Tai blogai ar labai blogai?“ – mintyse šiuos ir dar daugiau klausimų...

Paradoksas: automobilių detales vagia rečiau, tačiau patirtos žalos – kur kas didesnės (19)

Keičiasi automobilių vagysčių tendencijos – jų mažėja, tačiau apvagiami transporto...

Seimas ėmėsi pataisų, kad baudos už KET pažeidimus būtų išrašomos automatiškai (10)

Seimas ėmėsi pataisų, kad baudos už specialių įtaisų fiksuotus Kelių eismo taisyklių...

Jei automobilis vis dar su vasarinėmis padangomis – pasikeisti jas jau pavėlavote (213)

Kelių eismo taisyklės nurodo, kad nuo lapkričio 10 dienos visos eisme dalyvaujančios transporto...

Top naujienos

Politologas Girnius: manau, kad Skvernelis nekandidatuos (29)

Politologas Kęstutis Girnius , vertindamas dvejus praėjusius šio Seimo kadencijos metus juokavo,...

Aistros dėl vaikų paėmimų nerimsta: tėvų forumas reikalauja atšaukti įstatymą (220)

Seime ir toliau narstoma vaiko teisių apsaugos reforma. Socialinės apsaugos ir darbo ministerija...

„Mirusios“ trenerių draugystės fone Valančiūnas pažvelgė į skaudžiąją NBA realybės pusę

Kyle‘as Lowry ir Jonas Valančiūnas kartu sudėjus praleido net dvylika metų tobulėdami savo...

Cukriniu diabetu suserga ne tik nutukę ir pasyvūs žmonės: Aistė papasakojo, kaip 18 metų gyvena su šia liga (7)

Kas antras pasaulyje diabetu sergančiųjų žmonių nežino, kad turi šią ligą. Lietuvoje...

Ekstremali situacija kelyje: greitosios pagalbos dispečerių konsultacija priminė siaubą (18)

Noriu pasidalinti nutikimu, įvykusiu pirmadienį kelyje Kaunas – Vilnius . Sakyčiau, liūdni dėl...

Kaip išvengti apsinuodijimo kasdieniais produktais, arba kodėl senstelėjusią duoną būtina išmesti

Tuos, kurie mano, kad elgiasi sumaniai apipjaustydami pelėsiu aptrauktą duoną, specialistai kuo...

„Netflix“ dairydamasi daugiau vartotojų išmėgins mažesnių kainų planą (4)

„ Netflix Inc.“ pranešė išbandysianti savo filmų, serialų ir įvairių pramoginių laidų...

Didžioji Lietuvos nelaimė: ar demografinę duobę padės užpilti statybininkai iš Ukrainos? (305)

Lietuvoje nebeliko ir 2,8 mln. gyventojų – liūdnai skelbia statistikos duomenys. Kiti...

Užkalnis. Kaip apsupti save protingais žmonėmis (142)

Kodėl reikėtų taip elgtis? Su kvailiais artimoje aplinkoje juk lengviau? Jie mažiau kritiški,...

Guogos pastaba „Žalgiriui“: pirmoje vietoje turi būti rinktinė (90)

Vilniaus „Ryto“ klubo oficialiai svetainei interviu davęs klubo prezidentas Antanas Guoga...