Svečioje šalyje sugedus automobiliui techninės pagalbos kaina gali būti iki keturių kartų brangesnė negu vidutiniškai Lietuvoje ir siekti apie 400 eurų, rodo didžiausios šalyje ne gyvybės draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ duomenys.
Asociatyvi nuotr.
© DELFI / Karolina Pansevič

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, techninę pagalbą teikiantys bendrovės užsienio partneriai daugiausia prašymų padėti kelyje sulaukia liepą – šį mėnesį pagalbos prašymų iš užsienio keliuose su nuosavais automobiliais įstrigusių šalies gyventoju užregistruojama 2 kartus daugiau negu vidutiniškai per kitus metų mėnesius.

„Mūsų šalyje vienas techninės pagalbos specialisto iškvietimas atsieina apie 100 eurų, tuo metu kitose Europos valstybėse ši suma gali vidutiniškai išaugti net iki 400 eurų. Užsienyje transportavimas vykdomas iki artimiausio autoserviso, kuriame automobilis suremontuojamas taip, kad klientas galėtų toliau tęsti kelionę. Tokia galimybe pasinaudoja maždaug 2 iš 3 bendrovės klientų“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų valdymo skyriaus vadovė Viktorija Katilienė.

Brangiausiai techninės pagalbos paslauga kainuoja Jungtinėje Karalystėje, kur jos kaina vidutiniškai siekia 402 eurus. Antroje vietoje pagal paslaugos brangumą yra Švedija (391 euras), trečioje – Olandija (381 euras).

Dažniausiai techninės pagalbos kaina priklauso ne nuo konkretaus automobilio gedimo. Ją labiausia lemia atitinkamoje užsienio šalyje vyraujantis paslaugų kainų lygis, kartu keliaujančių žmonių, kuriuos tenka apgyvendinti viešbutyje, skaičius ir sugedusio automobilio transportavimo atstumas.

Lietuvos gyventojų automobiliai dažniausiai sugenda Lenkijoje ir Latvijoje, taip pat Vokietijoje.

„Daugiausia prašymų padėti kelyje sulaukiame valstybėse kaimynėse, į kurias šalies gyventojai vyksta atostogauti, apsipirkti ar tvarkyti verslo reikalų. Tiek per praėjusius, tiek per šiuos metus maždaug ketvirtadalis mūsų klientų su techninėmis kliūtimis susidūrė ir dėl pagalbos kreipėsi Lenkijos keliuose“, – pastebi V. Katilienė.

Į užsienio šalis nuosavu automobiliu vykstantys bendrovės klientai itin dažnai susiduria su variklio gedimais, generatoriaus ir elektros sistemos gedimais. Eismo įvykiai yra palyginti reta priežastis, dėl kurios kviečiama pagalba, jie sudaro apie dešimtadalį visų techninės pagalbos prašymų.

„Svarbiausias patarimas į tolimas keliones nuosavu transportu susiruošusiems šalies gyventojams – prieš išvykstant nuodugniai patikrinti automobilį servise, pakeisti nusidėvėjusias kritiškai svarbias detales, neatidėti einamojo variklio aptarnavimo po kelionės“, – komentuoja V. Katilienė.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Nuo bjaurios automobilio problemos ryte išgelbės keletas atsakymų sau (73)

Dažniausia priežastis, kodėl šaltą rytą variklis neužsiveda – išsikrovęs akumuliatorius...

Vairavimas ir vaistai – pavojus kelyje, kurį prisišaukiame patys (2)

Lapkričio 19 d., kaip ir kasmet trečiąjį lapkričio sekmadienį, minima Pasaulinė žuvusių eismo...

Patikrino šimtus automobilių: tinkamos padangos, bet išsikrovę akumuliatoriai (13)

Lapkričio pradžioje didžiuosiuose Lietuvos miestuose vyko saugaus eismo kampanija „Nustebink...

Kauno vaikams – triukai su atšvaitais (1)

Nors apie tai, kuo skiriasi „matau“ ir „esu matomas“ saugaus eismo specialistai kalbėti...

Sutrikus Registrų centro veiklai, „Regitra“ kviečia turėti popierinę medicininę pažymą (9)

Registrų centro tvarkoma e-sveikatos sistema šiuo metu susiduria su techniniais nesklandumais,...

Top naujienos

Plastikos chirurgas susiduria su keisčiausiais pageidavimais: vyrus išklauso, tačiau pildo moterų norus (7)

Kai kurios plastikos chirurgo Dariaus Jauniškio pacientės po krūtų didinimo ar mažinimo...

Sunku patikėti, kaip gerai dabar gyvename (271)

Europa jau nebėra pasaulio ekonomikos ligonė ir čia prasideda auksinis euro ekonomikos laikotarpis.

Lietuvių restorane Amerikoje klientai cepelinus valgo su kečupu (112)

Keliaudamas po Čikagos priemiesčius DELFI Kelionių ambasadorius Orijus Gasanovas rado...

„Mamos iškrypėlės“ ieškojęs vilnietis įkliuvo policijai: namuose – šokiruojantys įkalčiai (85)

Slapti pomėgiai įklampino teisėsaugai gerai žinomą vilnietį – anksčiau dėl įvairių...

Įspūdingi lėktuvų prototipai: tikras monstras ir nė vieno keleivio salone nepasveikinęs orlaivis (16)

Lėktuvų gamintojai per visą aviacijos istoriją sukūrė įspūdingų orlaivių, ir nors daugelis...

Kontracepcijos priemonė gali lemti mažesnę vėžio riziką (5)

Naujas tyrimas atskleidė, kad moterims, naudojančioms gimdos spirales, yra mažesnė gimdos kaklelio...

Mila Kunis papasakojo apie santykius su Macaulay Culkinu: būdavo neįmanoma eiti gatve (1)

Amerikiečių aktorė Mila Kunis prabilo apie tai, ką reiškė susitikinėti su tikra Holivudo...

Mokytoja Kolumbijoje mokiniams rašė gerus pažymius mainais į seksą (19)

Mokytojai gresia kalėjimas po to, kai ši vertė savo mokinius su ja mylėtis mainais į gerus...

Išskirtinis baras ant vandens turistų neatbaido net milžiniškomis kainomis

Plaukiojantis baras ir picerija „Cloud 9“ supasi turkio žydrumo vandenyje Mamanudos salose,...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Verygos ir kepeniai Lietuvai reikalingi kaip lietus Gedimino kalnui (440)

„Veryga atsitraukia..." – žodžiai, kurių šią savaitę laukė Lietuva, kaip reikiant suerzinta...