Paprašė pateikti pranešimą
A. Miglinas 2000-ųjų gamybos japonišką automobilį „Nissan Almera“ Vilniuje įsigijo pagal internete rastą skelbimą.
Šia mašina sėkmingai važinėja jau šešeri metai. Per visą 40 metų vairavimo stažą nėra padaręs net menkiausios avarijos. Tad šiemečio vasario pabaigoje iš draudimo kompanijos „Gjensidige“, kurioje apdraudęs savo „Nissan Almera“, gautas pranešimas apie vasario pradžioje Vokietijoje atseit padarytą eismo įvykį su turimu automobiliu alytiškį tiesiog pribloškė.
A. Miglinui pranešta apie šios draudimo įmonės administruojamą žalą dėl įvykyje nukentėjusio turto. Siekiant operatyviai atlyginti nuostolius vyro paprašyta pateikti pranešimą apie šiemet vasario 8 dienos eismo įvykį. Taip pat pareikalauta pateikti automobilio draudimo liudijimą, vairuotojo pažymėjimą, Kelių policijos pažymą arba eismo įvykio deklaraciją, transporto priemonės techninės apžiūros taloną, transporto priemonės registracijos liudijimą, užpildyti pridedamą formą.
„Automobilis tik įsigytas registruotas mano vardu. Nebuvo jokių problemų jį registruojant. Jei būtų vogtas ar ieškomas, nebūtų registravę. Po šitiek laiko gaunu pranešimą apie Vokietijoje padarytą eismo įvykį su mano automobiliu. Tuoj pat paskambinau pranešime nurodytu ekspertės Indrės Dragūnaitės telefonu. Su ja bendravau apie du mėnesius, kol pavyko įrodyti, kad aš to eismo įvykio nepadariau, iš viso net nesu buvęs Vokietijoje“, – tvirtino A. Miglinas.
Buvo atvairavęs automobilį tyrimui
Alytiškio teigimu, draudimo kompanija prašė užpildyti eismo įvykio deklaraciją, galbūt kitam eismo dalyviui norėta išmokėti draudimo išmoką: „Kaip aš galėjau pildyti tą deklaraciją, jei nepadariau jokio eismo įvykio. Buvau draudėjams atvairavęs automobilį, kad tirtų dėl padaryto šio įvykio, bet jokio akto nesurašė.“
„Tokią istoriją su draudimo kompanija noriu pagarsinti todėl, kad kiti žinotų, kaip galima padaryti eismo įvykį šalyje, kurioje net nebūta. Panašus įvykis, kiek žinau, buvo nutikęs vienam radviliškiečiui, kuris net nemažą baudą sumokėjo“, – sakė ramybėje draudimo įmonės jau paliktas alytiškis.
„Tai buvo klaida, visi žmonės klysta“
„Gjensidige“ ekspertė I. Dragūnaitė, paklausta apie A. Miglino neva padarytą eismo įvykį Vokietijoje, pareiškė: „Tai buvo klaida, visi žmonės klysta. Su klientu mes jau viską išsiaiškinome. Jei norite daugiau apie tai sužinoti, kalbėkite su klientu.“
Ekspertė tvirtino, kad alytiškio dėl šios retai pasitaikančios klaidos atsiprašyta.
„Kiek man kainavo nervų šis įvykis, kiek laiko sugaišau. Suprantu, kad ekspertė nenori daug ko sakyti, draudimo kompanijai tai garbės nedaro, bet ar pagalvojama apie žmogų, kaip jis turi jaustis aiškindamasis dėl nebūtų dalykų?“ – klausė A. Miglinas.