Draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ duomenimis, daugiausiai techninės pagalbos kelyje prašymų šaltuoju periodu sulaukta iš Vilniaus ir Kauno miestų, dažniausiai gedo „Audi“ ir „Volkswagen“ markių automobiliai. Tokios pagalbos poreikis, draudikų duomenimis, piką pasiekia sausio ir vasario mėnesiais.

Draudikai suskaičiavo, kad praėjusią savaitę ir šios pradžioje, besikreipiančių techninės pagalbos klientų srautas išaugo 70 proc., palyginus su įprasta nešalta žiemos savaite. Didžiausias skambučių srautas pasiektas šalčiausią dieną, kai termometro stulpelis dieną nukrito iki 19 laipsnių žemiau nulio. Pagalbos vairuotojams dažniausiai prireikia ryte, kai po šaltos nakties neužsiveda automobiliai.

„Žiemos metu besikreipiančių techninės pagalbos skaičius padidėja ne mažiau kaip 50 proc. Tokia tendencija išryškėja kaskart, kai temperatūra nukrenta žemiau dešimties laipsnių. Esant dar šaltesniam orui, kaip pastebėjome pastaruoju metu, pagalbos prašymų srautas išauga dviem trečdaliais. Tarp skambinusiųjų – šiek tiek daugiau nei pusė – 55 proc. – vairuotojai vyrai. Nemažai vairuotojų neužvesdami automobilio problemą bando išspręsti patys, pagalbos kreipiasi į kaimynus ar taksistus. To pasekmė – daugiabučių kiemuose padaugėja avarijų skaičius, nes tempiami automobiliai neretai apibraižo kitas, šalia stovinčias, mašinas”, - sako „Lietuvos draudimo“ Transporto žalų skyriaus vadovas Marijus Raliūga.

Populiariausia neužsivedant varikliui išsikviesti techninės pagalbos ekipažą – didžiuosiuose miestuose. Iš jų sulaukiama daugiausiai iškvietimų. Draudikų duomenimis, šaltąją savaitę, pagalbos dažniausiai prireikė „Audi“ ir „Volkswagen“ markės automobiliams, taip pat - „Opel“, „Peugeot“, „Toyota“, „Mercedes“, „BMW“, „Ford“. Rečiau pagalbą kelyje kvietėsi vairuojantys „Seat“, „Citroen“, „Mazda“, „Honda“, „Renault“, „Volvo“ markės automobilius. Po vieną pagalbos skambutį sulaukta iš „Lexus“, „Hyundai“, „Chrysler“, „Škoda“, „Nissan“ vairuotojų.

„Lietuvos draudimas“ paskutinėmis sausio dienomis sulaukė ir neįprastų pagalbos kelyje prašymų iš užsienio. „Vokietijoje, vairuodamas automobilį, vyras sulaužė užvedimo raktelį, Lenkijoje vairuotojui baigėsi degalai iki degalinės likus vos dvidešimčiai kilometrų. Padėti nekasdienėje situacijoje teko ir Lietuvos vairuotojams – užvedus automobilį, kad sušiltų variklis, viduje užtrenkti rakteliai, dar vienas automobilis manevruodamas prisnigtuose kiemuose giliai užklimpo pusnyse ir be pagalbos negalėjo išvažiuoti“, - pasakojo M.Raliūga.

„Lietuvos draudimo“ duomenimis, maždaug kas dvyliktas vairuotojas (8 proc.) pasinaudoja technine pagalba kelyje. Anksčiau tokia pagalba nemokamai buvo teikiama tik kasko draudimą turintiems „Lietuvos draudimo“ klientams, dabar ja naudojasi ir tie vairuotojai, kurie draudžiasi privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu ir įsigyja pagalbos kelyje paslaugų paketą. Tokio techninės pagalbos paketo metams kaina - 19 litų. Tuo tarpu vienkartinis taksi iškvietimas automobilio užvedimui ar nutempimui Vilniuje kainuoja mažiausiai 20 litų.

Draudikai primena, kad šaltuoju metų laiku norint išvengti nemalonumų užvedant automobilį, būtina patikrinti ne tik automobilio akumuliatoriaus būklę, bet ir pasirūpinti laiku pakeisti tepalus, filtrus, patikrinti žvakes, įsigyti neužšąlančio valymo skysčio, sutepti spyneles, turėti ledo tirpiklį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)