Korėjos mokslų ir technologijos institutas įrodė, kad ir tai įmanoma. Tiesa, šiuo atveju – tiksliai apibrėžtoje ir ne pačioje didžiausioje teritorijoje. Elektra varoma transporto priemonė, kurios judėjimą instituto darbuotojai užtikrino be būtinybės pakrauti ją įjungiant į elektros lizdą – daug didesnė nei vidutinis gatvėmis važiuojantis automobilis. Tai – zoologijos sodo traukinukas, kuriuo sodo lankytojai bus vežiojami po teritoriją, praneša „Allcarselectric.com“.

Šio traukinuko energijos šaltinis – po žeme esantis kabelis, pravestas skirtingose vietose, pro kurias pravažiuoja zoologijos sodo traukinukas. Šis kabelis gali arba krauti traukinuko baterijas, arba siųsti energiją ir tokiu būdu tiesiogiai varyti transporto priemonę.

Svarbiausi šios baterijų įkrovimo technologijos privalumai – daug mažesnė nei įprastinių elektromobilių baterija ir tai, kad norint įkrauti šią bateriją, traukinukui nereikia sustoti.

Be abejo, šios „laisvų rankų“ technologijos įdiegimas miestų gatvėse ir greitkeliuose būtų brangus ir sudėtingas. Tačiau tokio pobūdžio baterijų pakrovimo technologija įmanoma ir jau paruošta realiam vartojimui.