aA
Kaip skelbiama Japonijos automobilininkams skirtame žurnale „Best Car“, bendrovės „Subaru“ planuose šiuo metu – hibridinis sportinis automobilis su kėbulo centrinėje dalyje sumontuotu varikliu.
© Gamintojo nuotr.

Viename Japonijos tinklaraštyje jau paviešintas spalio mėnesio numerio viršelis ir pateikta pagrindinio jo straipsnio santrauka, rašoma portale „The Drive“. Būsimas sportinis automobilis publikacijoje siejamas su 2014 metų „Subaru Viziv GT“ koncepcija ir apibūdinamas kaip iš tinklo įkraunamas hibridas su trimis varikliais: dviem elektriniais ant priekinės ašies ir vienu vidaus degimo – už vairuotojo.

Straipsnio santraukoje nurodoma, kad priešais užpakalinę ašį bus montuojamas atitinkamai sukonfigūruotas „Boxer“ tipo priešpriešinis keturių cilindrų variklis su turbina. Remiantis 2016 metų pranešimais, variklio darbinis tūris – 1,6 l, o bendra galia – 330 AG, paskirstyta visiems keturiems ratams. Apie galimą naujojo modelio transmisiją jokios informacijos kol kas nepaviešinta.

Straipsnyje cituojama keletas šaltinių, teigiančių, kad dar 2016 metais anonsuoto automobilio kūrimo darbai iš tiesų tęsiami, tačiau ar bus pradėta jo gamyba, esą, iš esmės priklauso nuo modelio komercinio potencialo JAV rinkoje.

„Subaru“ JAV vertina ne tik kaip besiplečiančią rinką (remiantis analitinio portalo „Car Sales Base“ duomenimis, 2017 metais jai teko rekordinė 3,76 proc. rinkos dalis), bet ir kaip asmeninio verslo plėtrai už gimtąją Japoniją palankesnę terpę. Minėtina, kad Japonijoje kasmet parduodama kiek mažiau nei trečdalis „Subaru“ produkcijos, o jei „Subaru“ deklaruotas pardavimo nuosmukis Japonijoje ir toliau tęsis, o JAV rinkos perspektyvos augs, gali būti, kad Japonijoje įmonė sugebės parduoti tik ketvirtadalį to, ką gali pasiūlyti.

Nors žurnale „Best Car“ naujasis modelis ir siejamas su „Viziv GT“ pavadinimu, akivaizdu, kad yra dar vienas galimas variantas – „Evoltis“. Šis kovo mėnesį JAV užpatentuotas „Subaru“ pavadinimas, kaip manoma, turėtų būti suteikiamas būsimiems iš tinklo įkraunamiems hibridams.

DELFI primena, kad apie planus atgaivinti du praeities modelius – „Celica“ ir MR2 – yra kalbėjusi ir „Toyota“. Būtent MR2 modelio variklis buvo montuojamas centrinėje automobilio kėbulo dalyje. Žinant, kad „Toyota GT86“ ir „Subaru BRZ“ yra modeliai, gimę bendradarbiaujant šioms dviem japonų bendrovėms, galima tikėtis, kad kone vienu metu paaiškėję bendrovių planai papildyti rinką įdomesniais ir sportiškesniais modeliais – visai ne atsitiktinumas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Švediškų automobilių entuziastai susirungė „drage“: išdavė, kur ir kaip „ieškojo“ kilovatų (12)

Į didžiulę švediškų automobilių gerbėjų bendruomenę susibūrę Kauno „Volvo“ ir „Saab...

Vyras bandė rusiško visureigio pravažumą, tačiau pasitraukti iš kelio traukiniui nespėjo (31)

Vairuotojai nuolatos perspėjami dėl to, kad privalo atsakingai važiuoti per geležinkelio...

Kaip bendro naudojimo kelyje buvo pasiektas 400 km/val. greitis (2)

Kai 2005-aisiais buvo pristatytas „ Bugatti Veyron “, jis iškart buvo tituluotas greičiausiu...

Seną sportinį automobilį pardavė už rekordinę sumą – pridėjo net pirmąją sąskaitą (29)

Itin reti dviduriai priekiniais ratais varomi „Acura Integra Type R“ pasaulyje, prisotintame...

„Subaru“ planuoja naują sportinį automobilį – 330 AG variklį montuos kėbulo centre (47)

Kaip skelbiama Japonijos automobilininkams skirtame žurnale „Best Car“, bendrovės „ Subaru “...

Top naujienos

Gentvilas siunta dėl Šimašiaus kuriamo komiteto: nebevaidinkite, kad su mumis kuriate liberalią visuomenę (42)

Vilniaus meras, vienas liberalų sąjūdžio lyderių Remigijus Šimašius pranešė, kad sieks...

Prieš dešimtmetį šlovės spinduliuose maudęsis Vitalijus Autukas: nežinau, kas būtų, jei būčiau likęs Lietuvoje (14)

Vitalijus Autukas – atrodytų, tokia girdėta ir taip gerai pažįstama pavardė, tačiau mintyse...

Dr. Kjellas Nordstromas: tai, kas šiuo metu vyksta, pasaulį pakeis negrįžtamai (52)

Pasaulis, kuriame nebeįmanoma nieko prognozuoti. Toks, kuriame viskas skaitmenizuojama, o tada –...

11 mitų apie sveiką mitybą: kai kurių taisyklių laikomės visiškai be reikalo

Minint Pasaulinę maisto dieną pats metas išsklaidyti sveikos mitybos mitus ir pradėti mėgautis...

Jolanta Blažytė: apie santykius su buvusiu vyru ir ką reiškia būti labai turtinga moterimi (30)

Viena įtakingiausių Lietuvos verslininkių Jolanta Blažytė pasakoja, kad verslą kūrė, nes buvo...

Vengdami mokesčių už stovėjimą, vairuotojai ėmėsi radikalių kovos priemonių (124)

Vilniuje vis augant mokamų stovėjimo vietų skaičiui, į darbus automobiliais važiuojantys ir jų...

Monika Šedžiuvienė apie skyrybų priežastį: nebuvau moteris, prie kurių jis pratęs (18)

Šiuo metu besiskiriančių verslininko bei politiko Andriaus Šedžiaus ir atlikėjos Monikos...

Kineziterapeutas Papickas: kas atsitiks, jei staiga pradėsite sportuoti (2)

Spalio 16 dieną pasaulyje minima Stuburo diena. Ar šiais laikais dar yra žmonių, turinčių...

Jaunos moters darbas banke nesužavėjo: save atrado tik tapusi mokytoja (2)

Kuo mažiau lieka laiko iki projekto „ Mokytojai Lietuvai “ inicijuotos mokymosi kelionės į...

Pasitikrinkite: koks jūsų vaiko emocinis intelektas

Dažnai tėvams kyla klausimas, kodėl, nepaisant vienodų gebėjimų, vaikų pasiekimai skiriasi....