Viename Japonijos tinklaraštyje jau paviešintas spalio mėnesio numerio viršelis ir pateikta pagrindinio jo straipsnio santrauka, rašoma portale „The Drive“. Būsimas sportinis automobilis publikacijoje siejamas su 2014 metų „Subaru Viziv GT“ koncepcija ir apibūdinamas kaip iš tinklo įkraunamas hibridas su trimis varikliais: dviem elektriniais ant priekinės ašies ir vienu vidaus degimo – už vairuotojo.

Straipsnio santraukoje nurodoma, kad priešais užpakalinę ašį bus montuojamas atitinkamai sukonfigūruotas „Boxer“ tipo priešpriešinis keturių cilindrų variklis su turbina. Remiantis 2016 metų pranešimais, variklio darbinis tūris – 1,6 l, o bendra galia – 330 AG, paskirstyta visiems keturiems ratams. Apie galimą naujojo modelio transmisiją jokios informacijos kol kas nepaviešinta.

Straipsnyje cituojama keletas šaltinių, teigiančių, kad dar 2016 metais anonsuoto automobilio kūrimo darbai iš tiesų tęsiami, tačiau ar bus pradėta jo gamyba, esą, iš esmės priklauso nuo modelio komercinio potencialo JAV rinkoje.

„Subaru“ JAV vertina ne tik kaip besiplečiančią rinką (remiantis analitinio portalo „Car Sales Base“ duomenimis, 2017 metais jai teko rekordinė 3,76 proc. rinkos dalis), bet ir kaip asmeninio verslo plėtrai už gimtąją Japoniją palankesnę terpę. Minėtina, kad Japonijoje kasmet parduodama kiek mažiau nei trečdalis „Subaru“ produkcijos, o jei „Subaru“ deklaruotas pardavimo nuosmukis Japonijoje ir toliau tęsis, o JAV rinkos perspektyvos augs, gali būti, kad Japonijoje įmonė sugebės parduoti tik ketvirtadalį to, ką gali pasiūlyti.

Nors žurnale „Best Car“ naujasis modelis ir siejamas su „Viziv GT“ pavadinimu, akivaizdu, kad yra dar vienas galimas variantas – „Evoltis“. Šis kovo mėnesį JAV užpatentuotas „Subaru“ pavadinimas, kaip manoma, turėtų būti suteikiamas būsimiems iš tinklo įkraunamiems hibridams.

DELFI primena, kad apie planus atgaivinti du praeities modelius – „Celica“ ir MR2 – yra kalbėjusi ir „Toyota“. Būtent MR2 modelio variklis buvo montuojamas centrinėje automobilio kėbulo dalyje. Žinant, kad „Toyota GT86“ ir „Subaru BRZ“ yra modeliai, gimę bendradarbiaujant šioms dviem japonų bendrovėms, galima tikėtis, kad kone vienu metu paaiškėję bendrovių planai papildyti rinką įdomesniais ir sportiškesniais modeliais – visai ne atsitiktinumas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)