aA
Toras Havardas Wiigas yra technologijų konsultantas Bergene, Švedijoje. Vyrui patinka naujausios technologijos ir inovatyvūs sprendimai, todėl nieko keisto, kad jis įsigijo „Tesla Model S“. Tačiau dabar jis laukia, kol galės automobilį parduoti, nes susidūrė su problemomis, apie kurias Norvegijoje jau kalbama garsiai.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© AFP / Scanpix

Automobilių pramonė yra milžiniška ir ji nemėgsta naujų žaidėjų. Norint tapti garsiu vardu reikia ne tik pinigų, technologijų ir užsispyrimo, bet ir patirties. „Tesla“ jos neturi, todėl padaro klaidų. Viena iš jų - atstovybių ir garantinių servisų trūkumas. Prie to dar pridėkite ir sunkumus gamybos linijose, kurie užkerta kelią efektyviam atsarginių detalių tiekimui, ir suprasite, kas nutiko ponui T. H. Wiigui.

Norvegas su savo „Tesla Model S“ vasarį pateko į nedidelę avariją. Automobilis buvo nežymiai apgadintas, tačiau vos poros metų senumo „Model S“ privalėjo keliauti į remonto dirbtuves. T. H. Wiigas manė, kad elektromobilį atgaus per porą savaičių, tačiau jo neturi iki šiol. Ir dabar laukia ne laiko, kai vėl galės vairuoti „Model S“, o kada galės jį parduoti.

Pernai daugiau nei pusę visos automobilių rinkos Norvegijoje sudarė elektromobiliai ir hibridai. Nieko nenustebins faktas, kad „Tesla“ modeliai yra labai populiarūs. Tačiau toje pačioje Norvegijoje „Tesla“ tarp automobilių gamintojų yra vertinama prasčiausiai pagal klientų aptarnavimą. Apskritai, tarp įmonių pagal šį rodiklį „Tesla“ Norvegijoje yra ketvirta nuo galo.

Elonas Muskas teigia, kad problemas Norvegijoje bus galima išspręsti įrengus mobilias remonto dirbtuves ir meistrus siunčiant į klientų namus. Tačiau T. H. Wiigas į tai atsako pastaba, kad jo automobilis jau yra remonto dirbtuvėse. Problema ne tik ta, kad trūksta meistrų, bet ir ta, kad jie tiesiog negauna detalių.

Remontas ir garantinė priežiūra yra svarbūs automobilių pramonės aspektai. Dažnai kalbama apie elektromobilių infrastruktūrą, įkrovimo stoteles (prie kurių Norvegijoje kartais susidaro eilės), tačiau pamirštama, kad kažkas šiuos automobilius turės remontuoti. Automobilis turi važiuoti, paprastas gedimas jo negali išvesti iš rikiuotės ilgam laikui, kol lauksite iš JAV atkeliaujančių detalių.

Tačiau T. H. Wiigas yra tik išimtis. Norvegai liks prie „Tesla“, nes šią kompaniją tiesiog myli, neskaitant savo pačių sudarytų reitingų ir smulkiai apgadintų automobilių, stovinčių dirbtuvėse kelis mėnesius. Henrikas Eriksenas, kitas „Model S“ savininkas, kurio automobilis į dirbtuves iškeliavo iškart po įsigijimo, situaciją apibūdino taip: „Jei tai būtų kita markė, mes taip lengvai neatleistume. Bet čia kaip futbolo komanda, kuria palaikai ir kuria tiki“.

www.technologijos.lt
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Automobilių specialistams mokslų baigimo diplomus įteikė unikaliai – slystant autodromo trasoje

Karantino ribojimai sutrikdė įprastą šalies ugdymo įstaigų gyvenimą: artėjant mokslo metų...

Lietuvoje parduodamas ypatingas „Ford Mustang“: ant kėbulo net automobilių pramonės legendos parašas (14)

„Ford“ koncerno pasididžiavimu galima vadinti bene geriausiai JAV automobilių pramonėje...

Latvio transporto priemonė – triratis, laivas ir namukas viename (2)

Praleidęs ketverius metus kelyje dviračiu iš Londono į Tokiją, landšafto dizaineris iš...

Pirmos kartos „Lexus SC“ – legendinės „Toyota Supra“ pirmos eilės pusbrolis (2)

1991 metais „ Lexus “ pristatė prabangų kupė automobilį, su kuriuo stengėsi užkariauti...

Vytautas Švedas su kolegomis rado alternatyvą lenktynėms: dviračiais aplink Lietuvą (1)

Nesulaukdami šių metų sezono pradžios nemaža dalis lenktynininkų per karantiną išgyvena...

Top naujienos

Perkate mėsos gaminius ir jų skonis kitoks nei praėjusį kartą – ar verta sunerimti kada ir kam injektuojama mėsa (48)

Dalis prekybos tinklų skelbia didinantys lietuviškos produkcijos pasiūlymą, mažinantys jos...

Tokio išbandymo Lietuva dar nebuvo patyrusi: specialistai sutaria – gyvenimas po karantino jau nebus toks pats (136)

Ilgiau nei mėnesį trunkantis karantinas – unikalus išbandymas ne tik Lietuvai, bet ir kitoms...

Lietuvoje patvirtinti 8 nauji užsikrėtimo koronavirusu atvejai, pranešama apie dar dvi mirtis (34)

Šeštadienį Lietuvoje nustatyti dar 8 nauji koronaviruso atvejai. koronastop.lrv.lt tinklalapyje...

JAV generolas: Rusija ketina įsitvirtinti Libijoje (34)

Rusija siunčia savo karinę aviaciją į Libiją , kad ilgam įsitvirtintų šioje Šiaurės...

Pridėję netikrus subtitrus giriasi neva atskleidę popiežiaus ir bažnyčios sąmokslą

„Facebook“ grupėje „Unfollow 15min“, jau spėjusiose išgarsėti netikrų naujienų ir...

Kraštas Lietuvoje, kurio neaplenkia užsieniečiai: ragauja keptus žiobrius, atvyksta ieškoti ramybės (60)

Kad ši vasara besiruošiantiems atostogauti bus kiek kitokia nei įprasta, tikriausiai sutiks...

Kontrabandininkų siaubas – skrajojantis Perkūno būrys

Sieną saugantis Specialiosios paskirties skyrius vykdo specialiąsias užduotis visoje Lietuvoje....

Panevėžio rajone apvirto šeimos automobilis su trimis vaikais, moters būklė sunki (46)

Penktadienį kraupią avariją užfiksavę „Delfi“ skatytojai pranešė, kad apsivertė šeimos...

VRK pradėjo tyrimą dėl Vyriausybės inicijuojamų padėkos koncertų (1)

Vyriausioji rinkimų komisija ( VRK ) pradėjo tyrimą dėl Vyriausybė s inicijuojamos akcijos...

Neapsigaukite: siūlo receptą, kuris neva visiems laikams išgelbės nuo vieno organo problemų

Daliai lietuvių kasos susirgimai yra opi problema, kuri gali baigtis net mirtimi. Tad nenuostabu, kad...

|Maža didelių žinių kaina