aA
Ilgiau nei metus Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) naudojami mobilieji greičio matuokliai, vairuotojų greitai praminti „trikojais“, nuolatos atsiduria vairuotojams rūpinčių temų epicentre. Po „Delfi“ publikacijos apie policijos pareigūnų už reklaminio stendo paslėptą „trikojį“, redakciją užplūdo nuotraukos, kuriose įamžinta dar daugiau išradingai paslėptos greičio matavimo įrangos.
Policija bando vairuotojų kantrybę: „trikojus“ slapsto ir už stulpų, ir už krūmų
© DELFI skaitytojas

„Matyt, metų pabaigoje prireikė susirinkti biudžetą“ - tokiomis replikomis buvo palydėtos nuotraukos, kuriose matyti, kaip pareigūnai „trikojį“ stato tiesiog sankryžoje įrengto šviesoforo metalinėje konstrukcijoje.

„Ir kaip tokį reikėtų pastebėti? O dar sako, kad matuokliai naudojami prevencijai, kad žmonės atleistų akceleratoriaus pedalą“, – komentavo dar vienas „Delfi“ skaitytojas.

Ne ką mažiau karštų replikų sulaukė ir pareigūnai, „trikojį“ pastatę už pakelės stulpo. Pilkos spalvos įrenginys niūrią dieną idealiai susiliejo su aplinka ir „pranyko“ už gatvės apšvietimo stulpo.

Policija bando vairuotojų kantrybę: „trikojus“ slapsto ir už stulpų, ir už krūmų
© DELFI skaitytojas

„O dar sako, kad „trikojus“ stato ten, kur didžiausias avaringumas ir daugiausiai pavojų. Iš tiesų juos palieka ten, kur lengviausia užsidirbti, o greičiau važiuojantys nesukelia jokios avarinės grėsmės“, – pastebėjo vienas vairuotojas, pridūręs, kad neretai tenka matyti „trikojus“ ir, pavyzdžiui, Vakariniame Vilniaus aplinkkelyje, kur esama infrastruktūra leidžia važiuoti greitai, o pėsčiųjų šiame kelyje nebūna.

Policija bando vairuotojų kantrybę: „trikojus“ slapsto ir už stulpų, ir už krūmų
© DELFI skaitytojas

Eismui netrukdo

Visgi policijos pareigūnams tokia kritika dirbti netrukdo. Kaip „Delfi“ komentavo LKPT atstovai, policijos pareigūnams privaloma laikytis būtinų saugos priemonių, kad nekiltų pavojus eismo dalyviams.

Tad, anot pareigūnų, svarbiausia, kad pastatytas mobilusis greičio matavimo įrenginys netrukdytų vairuotojams, taip pat nesukeltų jiems pavojaus. Be to, akcentuojama, kad pareigūnai dirba šviesuoju paros metu, o greta nematyti nei kelio darbų, nėra ir kitų aplinkybių, dėl kurių būtų ribojamas leistinas važiavimo greitis.

„Prietaisai „PoliScan FM1“ naudojami avaringuose ir pavojinguose kelio ruožuose, kuriuose daugiausia įvyksta ar yra tikimybė įvykti eismo įvykiams dėl viršyto greičio“, – akcentuojama „Delfi“ skirtame policijos pareigūnų atsakyme ir pabrėžiama, kad vairuotojai privalo paisyti KET.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(115 žmonių įvertino)
2.6522

Pabodo „nelegalai“ neįgaliųjų stovėjimo vietose: tokius siūlo pažaboti baudomis iki 180 eurų (11)

Siūloma nuo 60 iki 180 eurų bausti vairuotojus už neteisėtą automobilio statymą neįgaliųjų...

Buvusio politiko Girdausko girtumo istorijoje teismai padėjo tašką: kalbos apie girą ir ekstraktus neišgelbėjo (10)

2020 metų kovą girtas prie vairo įkliuvęs praeityje žinomas lenktynininkas bei politikas Saulius...

Vairuotojas pasidalino ištikusia bėda: ne vienam sunku patikėti, kad tokie dalykai gatvėse tebevyksta (47)

„Jei vairuojate dyzelį , būkite atsargūs – perspėjo vieno automobilio vairuotojas socialinio...

Policija paskelbė sausio reidų sąrašą: pirma vairuotojų grupė patikrų jau sulaukė (19)

Lietuvos policija paskelbė, kokie reidai vairuotojų lauks visą sausį. Tradiciškai pradedama...

Vairuotojus ramina: įsigaliojant draudimui statyti automobilius prie kiemų, policija baudų dalinti neskubės trukdančius eismui žada nuvilkti (18)

Nuo sausio įsigaliojant draudimams statyti automobilius prie išvažiavimų iš kiemų, o...

Top naujienos

Paskutiniai manevrai prieš lemiamus žingsnius: Kremlius signalizuoja, kada tikėtis karinių veiksmų (52)

Daugiau jokių pokalbių: sutinkate su mūsų reikalavimais arba bus „atsakas“. Tokią pozicija...

Epidemiologė: blogiausia dar prieš akis, kritinis gali būti visas mėnuo (11)

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro (NVSC) Vilniaus departamento direktorė, epidemiologė...

Mačiulis įvardijo didžiausią metų riziką: pandemija užleido vietą infliacijos pikas dar nepasiektas (29)

„ Swedbank “ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis vertina, kad jau nebe pandemija, o...

Dėl Rusijos pajėgų Baltarusijoje – pavojingas scenarijus: šios pratybos visiškai kitokios papildyta (81)

Jungtinės Valstijos nerimauja, kad Rusijos karių atvykimas į Baltarusiją dalyvauti pratybose gali...

Kinijoje – bjaurus išpuolis prieš buvusį „Žalgirio“ žaidėją sureagavo lyga ir vietos krepšinio sirgaliai (24)

Lietuvos krepšinio bendruomenei neblogai pažįstamas Sonny Weemsas Kinijoje susidūrė su...

Kraunate telefoną, kol miegate? Specialistas paaiškino, kas tuo metu nutinka baterijai – svarbu atjungti pasiekus 80 proc. (3)

Nemažai žmonių savo telefonus krauna naktimis, kad iš ryto rastų pilnai įkrautą bateriją ir...

D+Psichologas Gediminas Navaitis

Kodėl sunku būti tikru vyru Lietuvoje ir atitikti moterų svajones

Ką reiškia būti tikru vyru? Paprastas klausimas, bet atsakymas į jį toli gražu nėra paprastas....

Tiesioginė transliacija / Delfi tema. Elena Leontjeva apie augančias kainas bei visuotinį NT mokestį

Praėję metai Lietuvai atnešė nemažai iššūkių. Tarp jų – rekordinė infliacija, problemos...

Gentvilas sako, kad atmetus automobilių taršos mokestį, tą gali tekti sumokėti ūkininkams (29)

Seimo kaimo reikalų komitete svarstytas beakcizio dyzelino normų mažinimo įstatymo projektas.

Močiučių naudoti vaikų auklėjimo metodai dabar atrodo kaip tikras despotizmas – tai lėmė ir sunkias vaikystės traumas (4)

Vaikų auklėjimo strategijos – labai slidus dalykas. Kadaise vaikus plakdavo rykštėmis, tačiau...