Pirmą kartą Lietuvoje vykęs tarptautinis renginys – puiki proga pamatyti, kaip atrodo Lietuvos ir aplinkinių šalių automobilių kultūra iš šalies. Per visą dieną „Litexpo“ parodų rūmuose apsilankė keli tūkstančiai žiūrovų. Lietuvių gretas papildė svečiai iš Latvijos, Rusijos, neišsigandę ilgo kelio ir atvažiavę palaikyti saviškių.

Daugiausiai žiūrovų simpatijų teko sportiškam pirmosios kartos „Volkswagen Golf“, o „Metų Freshfit 2015“ nominaciją pelnė iki smulkiausio varžtelio restauruoto „Volkswagen Kaefer“ savininkas.

Vieną svarbiausių renginio apdovanojimų „Freshfit“ žiūrovai turėjo teisę skirti patys, balsuodami už labiausiai patinkančius automobilius gyvai arba mobiliąją programėle. Žiūrovai daugiausiai balsų skyrė pirmos kartos raudonai baltam „Volkswagen Golf“. Papuoštas 15 colių skersmens „BSS RF/RS“ 10 colių pločio ratlankiais, „garaže“ gaminta kėbulo apdaila, turintis „Recaro“ saloną ir iščiustytą išblizgintą variklio skyrių automobilis sužavėjo ne vieną.

„Freshfit svečio“ nominaciją pelnė svečias ir Rusijos, atkeliavęs su mėlynu „Honda Jazz“. Pastarajame sumontuota orinė važiuoklė, „uždėti“ dailūs „Rays VR Formula“ ratlankiai, kėbulo apdailą papildo priekiniai ir galiniai buferių pažeminimai, galinis aptakas.

„Freshfit Best Euro“, arba geriausio europiečio, nominaciją pelnė pirmos kartos „Volkswagen Golf“.

„Freshfit Best JDM“, arba geriausio Japonijos rinkai skirto automobilio, apdovanojimas atiteko „Mazda 323 GTR“. Automobilio patobulinimų sąrašas vienas ilgiausių tarp renginio dalyvių, galbūt todėl prie „Mazda 323 GTR“ netrūko smalsuolių, bandžiusių įžiūrėti, kaip atrodo automobilio salonas, prašiusių parodyti, kas slepiasi po variklio gaubtu, ar tiesiog vieną po kito fotografavusių asmenukes.

Prizą už geriausius ratlankius pelnė mėlyno BMw E39 savininkas. Tarp gausybės beveik vienodų ar to paties gamintojų ratlankių jo sumontuoti CCW tapo atradimu renginio komisijai.

BMW E30 kabrioletas prizą pelnė už gražiausią variklio skyrių. Baltos spalvos „chuliganui“ tokio pat atspalvio netrūksta ir po variklio gaubtu. Baltai nudažytas variklis renginio dieną blizgėjo ne ką mažiau nei daugelio dalyvių automobiliai.

„Volkswagen Corrado“ dailiu languotu interjeru ir sportinėmis „Recaro“ sėdynėmis „Freshfit 2015“ komisijai pasirodė esąs verčiausias prizo už geriausią saloną.

Prizą už geriausią orinę važiuoklę pelnė baltas 1969 m. laidos „Mercedes-Benz 250CE“. Automobilis ne tik restauruotas ir atgaivintas, tačiau turi ir specialiai jam pagamintą orinę važiuoklę.
Renkant žemiausią nekintamo aukščio važiuoklę turintį automobilį komisijos nariai daugiausiai balsų skyrė „Audi 80 Avant“ universalui.
Renginį vainikavo „,Metų Freshfit 2015“ nominacija, skirta pačiam geriausiam parodos automobiliui. Prizą pelnė ne vieno žiūrovo akis patraukęs ir ne vieną smalsuolį sustabdęs „Volkswagen Kaefer“. „Vabalo“ savininkas prisipažino, kad automobilis restauruotas iki menkiausio varžtelio, ranka pridėta ir žeminant važiuoklę, keičiant saloną, didinant variklio galią ir kitur.

„Texas brown“ spalvos „Volkswagen Kaefer“ visiškai restauruotas. „Vabalui“ pakeista galinė stogo dalis, ji pasiskolinta nuo 1955 m. laidos „Oval“ „vabalo“. Taip pat buvo pašalinti lietaus nubėgimo latakai, užapvalinti durų kampai, pašalintos atidarymo rankenėlės, mat durys atsidaro pulteliu.

Nemažai darbų atlikta ir automobilio viduje. Persiūtos sėdynės, vidinė stogo danga, kilimėliai, perdarytas rankinis stabdis. Restauruota pavarų dėžė, variklis, padidinta variklio galia, sudėta nauja elektros instaliacija.

Be to, „Volkswagen Kaefer“ nuo kitų „Freshfit“ dalyvių neatsilieka ir kalbant apie važiuoklę. Ši perrinkta ir sužeminta maždaug 10-12 cm.

D. Butvilas: „Negalėčiau tokiais važinėti“

Vabalas“ labiausiai patiko ir į renginį užsukusiam ralio pilotui Dominykui Butvilui. Jis prisipažino, kad balsuotų būtent iš šį dailiai išlaikytą automobilį.

„Atėjau palaikydamas populiarėjančią automobilių kultūrą. Žinoma, čia ne sportas, čia grožis, tačiau pasižiūrėti – labai įdomu, – prisipažino lenktynininkas. – Juolab, čia yra labai įvairių automobilių, ne tik šiandieninių, bet ir iš praeities.“

Tiesa, Dominykas prisipažino, kad pats kasdien panašiai padailintu automobiliu, kokie išrikiuoti parodoje, nevažinėja. Anot jo, Lietuvoje tokiais žemais, dailius ratlankius turinčiais automobiliais važinėti labai sunku – gatvės tam nepritaikytos.

„Kaip sportininkas dėmesį kreipiu į automobilio pakabos darbą, šitaip sužeminus važiuoklę ji tampa labai kieta, tad tokiu automobiliu važinėdamas išties pavargsti. Galų gale, pavargsti vien saugodamas tokius ratlankius nuo duobių, – juokiasi D. Butvilas. – Nemanau, kad galėčiau važinėti tokiu žemu automobiliu. Man gražu pasižiūrėti į kitus, bet pačiam tokio nereikia.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)