„Beveik kasdien važiuoju pro Kleboniškio tiltą, kur tvarko, tai, žinokit, danga po tiltu yra tragiška. Kelininkai palikę laikiną dangą, ji pilna didelių duobių, todėl ten eismas trinka, susidaro didelės eilės – kauniečiams nepatogu“, – pokalbio metu situaciją nupasakojo skaitytojas Simonas.

Skaitytojas kaltina rangovus, kad taupydami pinigus neišlieja geresnio asfalto, jog eismas galėtų vykti sklandžiau ir vairuotojams nereikėtų manevruoti tarp nemenkų duobių.

„Nesutvarko rangovai normaliai gatvės. Civilizuotoj šaly taip nebūna. Rangovas turėtų sutvarkyti, bet taupo pinigus ir laikinus kelius padaro labai prastos kokybės, 30–40 metrų. Visi saugo mašinas, važiuoja vos 10 km/val. Štai, ir pats dabar važiuoju, neįmanoma greičiau, nes paskui tiesiai į servisą galima bus važiuoti“, – kalbėjo pašnekovas.

Nepatogumai laikini

Portalui „Kas vyksta Kaune“, susisiekus su „Kauno tiltų“ komunikacijos specialiste Giedre Samulionyte-Lekavičiene, ji paaiškino, jog šiuo metu kylantys nesklandumai yra laikini, o prastos būklės danga bus pakeista iki kito mėnesio vidurio.

„Dėl vykdomų darbų laikinai įrengtas frezuoto asfalto paviršius, jis dėl staigių liūčių bei išaugusio transporto priemonių srauto (didelės apkrovos) lūžta, atsiranda išdaužų. Ši vieta nuolat prižiūrima, duobės laikinai užtaisomos frezuoto asfalto drožlėmis, tačiau savaitgaliais ir švenčių dienomis priežiūra nevykdoma“, – apie kylančias problemas Jonavos gatvės atkarpoje aiškino G. Samulionytė-Lekavičienė.

Anot specialistės, šiuo metu čia vyksta vandens sistemos rekonstrukcija, todėl nuolatinės asfalbetonio dangos kol kas tiesti negalima. Ji patikino, jog laikinos dangos problema bus išspręsta artimiausiu metu.

„Projektinę (nuolatinę) asfalbetonio dangą užklosime tik po šios subrangovo atliktos paviršinio vandens sistemos rekonstrukcijos. Preliminariai vandentiekio sistemos darbai užtruks dar apie porą savaičių, paskui imsimės jau minėto projektinės asfalbetonio dangos klojimo, šį procesą tikimės baigti iki rugpjūčio vidurio“, – teigė „Kauno tiltų“ atstovė.

Pasiteiravus, kaip sekasi pirmojo etapo statybos, specialistė trumpai pakomentavo apie vykdomus darbus ir kas laukia artimiausioje ateityje.

„AB „Kauno tiltai“ tęsia tilto per Nerį ties Kleboniškiu statybas, darbai nestoja ir yra vykdomi pagal iš anksto suderintą planą. Projektas grandiozinis, darbuojasi daugybė specialistų, vienu metu atliekama nemažai skirtingų užduočių. Nuo Joninių kas savaitę į statybvietę pristatomos tilto perdangos plieninės sijos. Jos bus montuojamos, prasidės suvirinimo darbai“, – pasakojo G. Samulionytė-Lekavičienė.

Magistralės atkarpos ties Kaunu ir A. Meškinio tiltų sutvarkymas yra dalis įgyvendinamo Islandijos plento projekto. Tai, Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis, labiausiai apkrautas kelio ruožas ir tiltai Lietuvoje: skaičiuojama, kad A1 kelio ruože nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Balticos“, į kurią patenka ir rekonstruojami tiltai, eismo intensyvumas siekia vidutiniškai iki 68 tūkst. automobilių per parą.

Paskaičiuota, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, – visuomenė sutaupys 8 mln. valandų dabar šio kelio ruožo spūstyse prarandamo laiko.