aA
Turbūt kiekvienas sportinių automobilių entuziastas svajoja bent kartą gyvenime sėsti prie raudonojo „Ferrari“ vairo ir pajusti, ką reiškia galingas variklio riaumojimas ir žaibiškas įsibėgėjimas.
Ferrari 360 Spider
© Gaminrojo nuotr.

Nuo šiol ne tik super žvaigždės Cristiano Ronaldo, Justinas Beiberis, Arnoldas Schwarzneggeris ar Kim Kardashian gali važinėti „Ferrari“ automobiliu, tai gali padaryti ir visi norintys Lietuvoje. Pranešama, kad automobilių sporto entuziastai Rokas Markevičius ir Kirilas Ososovas su partneriais LaisvalaikioDovanos.lt pristatantė naują paslaugą – „Ferrari“ vairavimą miesto gatvėmis.

„Ferrari“ – kiekvieno automobilininko svajonė

„Nusprendėme pirkti „Ferrari“, nes tai ne vien automobilis. „Ferrari“ daug kam asocijuojasi su greičiu, pergalėmis, elegancija, prabanga, kitaip tariant – svajone. O visi mes norim brangiam žmogui dovanoti svajonių išsipildymą“, – kalba K. Ososovas.

Pasak pašnekovų, didžiausią įspūdį palieka tai, jog „Ferrari“ – lyg gatvei pritaikytas lenktynių bolidas.

„Daug teko vairuoti lenktyninių automobilių ir vis pakalbėdavom su lenktynininkais, kaip būtų šaunu su viena ar kita kovine mašina važinėti mieste. Bet iškart supranti, kaip tai būtų nekomfortiška, – sutartinai tvirtina R. Markevičius ir K. Ososovas. – „Ferrari“ išsprendė visus nepatogumus, palikdami automobilio sportiškumą ir net pridėdami kai kurias F1 technologijas: sankabą, pavarų perjungimo mechanizmą ir pan.“.

„Ferrari“ Lietuvoje

„Ferrari“ Lietuvos gatvėse – nedažnas reiškinys. Keliolika Lietuvoje užregistruotų šio gamintojo automobilių nebūtinai važinėja Lietuvos gatvėse: pasitaiko, jog užsienyje naudojami automobiliai registruojami Lietuvoje dėl santykinai patrauklios vardinių valstybinių numerių kainos.

Kita vertus, nereikia pamiršti ir to, jog kartais Lietuvoje važinėjantys automobiliai dėl patrauklesnės mokesčių bazės registruojami užsienio valstybėse.

Lietuviams siūloma vairuoti „Ferrari 360 Spider“ kabrioletą, pagamintą tais pačiais metais, kai Michaelis Schumacheris su „Ferrari“ „Formulėje1“ laimėjo paskutinį savo čempiono titulą. 3,6 litro V8 F1310-00 variklį turintis legendinis automobilis gali išvystyti maksimalų 289,7 km/val. greitį, o 400 AG iki 100 km/val. greičio „Ferrarį“ išjudina per 4,5 sekundės.

Išbandyti naująją pramogą gali kiekvienas, turintis galiojantį B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Pramoga nuolat organizuojama Vilniaus ir Kauno gatvėse, vasarą „1000 km lenktynių“ metu išbandyti „Ferrari“ galią bus galima ir Palangoje. Pramogos kaina – 45 eurai.

Automobilio įsigijimas – knygos verta istorija

Prieš metus gimusiam planui – Lietuvos automobilininkų bendruomenei pasiūlyti galimybę vairuoti „Ferrari“ automobilį – nebuvo lemta išsipildyti greitai. Ilgiausiai užtruko tinkamo automobilio paieškos.

Automobilio savininkai pažadėjo, jog kada nors išleis knygą apie savo nuotykius. O kol kas tik prasitarė, kad teko apkeliauti ne vieną pasaulio valstybę. Automobilio ieškojo net Jungtinių Arabų Emyratuose. Tačiau galiausiai tinkantis automobilis buvo rastas Vokietijoje.

Automobilio kainos organizatoriai taip pat nenori atskleisi. Jie tik užsimena, kad už šią kainą būtų galima įsigyti keliasdešimt vidutinių automobilių.

Silpnosios „Ferrari“ vietos bei ateities planai

„Ferrari“, kaip ir daugelis išskirtinių automobilių, negarsėja dideliu ilgaamžiškumu. „Juo niekaip nenuvažiuosi pusės milijono kilometrų, – šypsosi Kirilas. – Kuro sąnaudos 25-30l/100km, o brangius aptarnavimus, turint omeny ir tai, jog artimiausi aptarnavimo centrai yra Suomijoje, Lenkijos pietuose, Vokietijoje bei Rusijoje. tenka atlikti kasmet. Tikriausiai, įdomiausia ir silpniausia automobilio vieta – F1 sankaba. Ji puikiai veikia perjungiant pavaras, bet šiurkščiai pajuda iš vietos ir pajudėjimo metu labai dyla. Lenktynėse automobiliai startuoja tik vieną kartą, todėl sankabos dilimas starto metu mažai reikšmingas.„Gatvės“ sąlygomis – viskas kitaip. Taip pat verta paminėti dažną šių automobilių mylėtojų juoką, kad tai – paprasčiausias „Fiat“ markės automobilis. Bet tik tol, kol neužvedi variklio. Automobilio surinkimo bei apdailos kokybė toli gražu neprilygsta, pavyzdžiui tuo metu gaminamiems vokiškiems automobiliams.

Paklausti apie galimybę ateityje leisti „Ferrari“ vairuoti ne miesto gatvėse, o tikroje lenktynių trasoje, automobilių sporto entuziastai nesutrinka: „Planuojame. Bet nuvažiuoti kilometrai lenktynių trasoje brangiai atsieis remontuojant automobilį ir dar svarstome, ar vairuotojas sutiks dengti dideles sąnaudas“.

Pirmieji norintys Ferrari galią išbandys jau šį sekmadienį – tada Vilniuje bus organizuojamas pirmasis renginys. Važiavimo trasa drieksis nuo Savanorių pr. pradžios, tuomet važiuojama Geležinio vilko gatve, viaduku tarp Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių, Goštauto g., Jasinskio g., vėl Geležinio vilko gatvė ir sugrįžimas į Savanorių pr.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kompanijos ėmė gaminti dar didesnius automobilius (14)

Šią savaitę Detroite vykusios automobilių parodos esminis akcentas – dideli automobiliai....

Vairuotojams siunčia skubų perspėjimą: kai kurios gatvės nepravažiuojamos, keliuose – chaosas eismas link Vilniaus vyksta tik viena eismo juosta, papildyta 11.56 val. (335)

Penktadienis daugeliui vairuotojų prasidėjo itin prastomis nuotaikomis keliaujant į darbą. DELFI...

Namo vežamą vyrą išgąsdino pavežėjas – valdžia žada, kad „klevo lapai“ greitai nebedirbs (98)

Lietuvos didmiesčių gyventojai ieškantys alternatyvos taksi jau keletą metų naudojasi pavežėjų...

Detroito automobilių parodoje – įspūdingos naujienos

Pirmadienį, sausio 14 dieną, Detroite vykstančioje automobilių parodoje gamintojai pristatė...

Lietuviai ryškių spalvų nemėgsta – 4 iš 10 pernai pirko pilką automobilį (47)

„ Regitra “ atliko praėjusių metų Lietuvos lengvųjų automobilių parko tendencijų...

Top naujienos

Po Žiežmarių gimnazijoje kilusio skandalo mokytojai sušlubavo sveikata – tėvai sustoti nežada (436)

Savaitgalį socialiniuose tinkluose itin greitai išplito mamos paviešintas garso įrašas, kuriame...

Krizę neigiantis Adomaitis tikisi mobilizacijos Suttonas – suspenduotas (7)

Veikiausiai ne išvyka į Berlyną Vilniaus „Rytui“ bus lemtinga kovojant dėl kelialapio į...

Irano aviacijos pajėgų vadas: esame pasiruošę karui žada Izraelį nušluoti nuo žemės paviršiaus (344)

Irano aviacijos pajėgų vadas pirmadienį pareiškė, kad jo šalis pasirengusi karui su Izraeliu...

Iš pareigų pasitraukė 2 DELFI tyrimo centre atsidūrę įtakingi medžiotojai (32)

DELFI tyrimo centre atsidūrusio elitinio medžiotojų klubo „Girios” medžiotojai, regis,...

Vladimiras Laučius. Naujasis Nausėda: Grybauskaitės pamokos, Butkevičiaus komplimentai (234)

Baigia užaugti jauna lietuvių karta, kuri nuo gimimo klausosi svarstymų apie tai, ar Gitanas...

Į laisvę išleistas Airinas ėmėsi naujos veiklos – moko, kaip tapti „bebaimiu kalėjimui“ (251)

Praėjusių metų gruodžio viduryje iš Lukiškių tardymo izoliatoriaus-kalėjimo išleistas...

Kurtinaitis netrukus turėtų sugrįžti į „Chimki“ treneris – jau Maskvoje (30)

Šį sezoną be darbo buvęs Rimas Kurtinaitis netrukus vėl turėtų pradėti dirbti Eurolygoje –...

Kunigas: tuoktis bažnyčioje galima ir antrą kartą (2)

Anksčiau visi žinojo, kad prisiekti amžiną meilę bažnyčioje galima tik kartą, tačiau...

Atraskite Varšuvą: 3 muziejai, kuriuose verta bent kartą apsilankyti

Varšuvą lietuviai vis dažniau renkasi kaip savaitgalio išvykos kryptį. Lenkijos sostinė...

Monkevičius įvertino Žiežmarių mokytojos elgesį: reikia pasigilinti į elgesio priežastis (40)

Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius sako, kad vaikus per pamoką plūdusios...