Turbūt kiekvienas sportinių automobilių entuziastas svajoja bent kartą gyvenime sėsti prie raudonojo „Ferrari“ vairo ir pajusti, ką reiškia galingas variklio riaumojimas ir žaibiškas įsibėgėjimas.
Ferrari 360 Spider
© Gaminrojo nuotr.

Nuo šiol ne tik super žvaigždės Cristiano Ronaldo, Justinas Beiberis, Arnoldas Schwarzneggeris ar Kim Kardashian gali važinėti „Ferrari“ automobiliu, tai gali padaryti ir visi norintys Lietuvoje. Pranešama, kad automobilių sporto entuziastai Rokas Markevičius ir Kirilas Ososovas su partneriais LaisvalaikioDovanos.lt pristatantė naują paslaugą – „Ferrari“ vairavimą miesto gatvėmis.

„Ferrari“ – kiekvieno automobilininko svajonė

„Nusprendėme pirkti „Ferrari“, nes tai ne vien automobilis. „Ferrari“ daug kam asocijuojasi su greičiu, pergalėmis, elegancija, prabanga, kitaip tariant – svajone. O visi mes norim brangiam žmogui dovanoti svajonių išsipildymą“, – kalba K. Ososovas.

Pasak pašnekovų, didžiausią įspūdį palieka tai, jog „Ferrari“ – lyg gatvei pritaikytas lenktynių bolidas.

„Daug teko vairuoti lenktyninių automobilių ir vis pakalbėdavom su lenktynininkais, kaip būtų šaunu su viena ar kita kovine mašina važinėti mieste. Bet iškart supranti, kaip tai būtų nekomfortiška, – sutartinai tvirtina R. Markevičius ir K. Ososovas. – „Ferrari“ išsprendė visus nepatogumus, palikdami automobilio sportiškumą ir net pridėdami kai kurias F1 technologijas: sankabą, pavarų perjungimo mechanizmą ir pan.“.

„Ferrari“ Lietuvoje

„Ferrari“ Lietuvos gatvėse – nedažnas reiškinys. Keliolika Lietuvoje užregistruotų šio gamintojo automobilių nebūtinai važinėja Lietuvos gatvėse: pasitaiko, jog užsienyje naudojami automobiliai registruojami Lietuvoje dėl santykinai patrauklios vardinių valstybinių numerių kainos.

Kita vertus, nereikia pamiršti ir to, jog kartais Lietuvoje važinėjantys automobiliai dėl patrauklesnės mokesčių bazės registruojami užsienio valstybėse.

Lietuviams siūloma vairuoti „Ferrari 360 Spider“ kabrioletą, pagamintą tais pačiais metais, kai Michaelis Schumacheris su „Ferrari“ „Formulėje1“ laimėjo paskutinį savo čempiono titulą. 3,6 litro V8 F1310-00 variklį turintis legendinis automobilis gali išvystyti maksimalų 289,7 km/val. greitį, o 400 AG iki 100 km/val. greičio „Ferrarį“ išjudina per 4,5 sekundės.

Išbandyti naująją pramogą gali kiekvienas, turintis galiojantį B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Pramoga nuolat organizuojama Vilniaus ir Kauno gatvėse, vasarą „1000 km lenktynių“ metu išbandyti „Ferrari“ galią bus galima ir Palangoje. Pramogos kaina – 45 eurai.

Automobilio įsigijimas – knygos verta istorija

Prieš metus gimusiam planui – Lietuvos automobilininkų bendruomenei pasiūlyti galimybę vairuoti „Ferrari“ automobilį – nebuvo lemta išsipildyti greitai. Ilgiausiai užtruko tinkamo automobilio paieškos.

Automobilio savininkai pažadėjo, jog kada nors išleis knygą apie savo nuotykius. O kol kas tik prasitarė, kad teko apkeliauti ne vieną pasaulio valstybę. Automobilio ieškojo net Jungtinių Arabų Emyratuose. Tačiau galiausiai tinkantis automobilis buvo rastas Vokietijoje.

Automobilio kainos organizatoriai taip pat nenori atskleisi. Jie tik užsimena, kad už šią kainą būtų galima įsigyti keliasdešimt vidutinių automobilių.

Silpnosios „Ferrari“ vietos bei ateities planai

„Ferrari“, kaip ir daugelis išskirtinių automobilių, negarsėja dideliu ilgaamžiškumu. „Juo niekaip nenuvažiuosi pusės milijono kilometrų, – šypsosi Kirilas. – Kuro sąnaudos 25-30l/100km, o brangius aptarnavimus, turint omeny ir tai, jog artimiausi aptarnavimo centrai yra Suomijoje, Lenkijos pietuose, Vokietijoje bei Rusijoje. tenka atlikti kasmet. Tikriausiai, įdomiausia ir silpniausia automobilio vieta – F1 sankaba. Ji puikiai veikia perjungiant pavaras, bet šiurkščiai pajuda iš vietos ir pajudėjimo metu labai dyla. Lenktynėse automobiliai startuoja tik vieną kartą, todėl sankabos dilimas starto metu mažai reikšmingas.„Gatvės“ sąlygomis – viskas kitaip. Taip pat verta paminėti dažną šių automobilių mylėtojų juoką, kad tai – paprasčiausias „Fiat“ markės automobilis. Bet tik tol, kol neužvedi variklio. Automobilio surinkimo bei apdailos kokybė toli gražu neprilygsta, pavyzdžiui tuo metu gaminamiems vokiškiems automobiliams.

Paklausti apie galimybę ateityje leisti „Ferrari“ vairuoti ne miesto gatvėse, o tikroje lenktynių trasoje, automobilių sporto entuziastai nesutrinka: „Planuojame. Bet nuvažiuoti kilometrai lenktynių trasoje brangiai atsieis remontuojant automobilį ir dar svarstome, ar vairuotojas sutiks dengti dideles sąnaudas“.

Pirmieji norintys Ferrari galią išbandys jau šį sekmadienį – tada Vilniuje bus organizuojamas pirmasis renginys. Važiavimo trasa drieksis nuo Savanorių pr. pradžios, tuomet važiuojama Geležinio vilko gatve, viaduku tarp Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių, Goštauto g., Jasinskio g., vėl Geležinio vilko gatvė ir sugrįžimas į Savanorių pr.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ vadovas nori artimesnio bendradarbiavimo su Kinija (2)

Vokietijos automobilių milžino „ Volkswagen “ generalinis direktorius vizito Šendžene metu...

ES perspėjimas: JAV muitas automobilių importui pažeis prekybos taisykles (9)

Bet koks Jungtinių Valstijų planas vienašališkai nustatyti muitus importuojamiems automobiliams...

Lazda smogė kitu galu: automobiliuose išpopuliarėjusi medžiaga kelia bjaurią problemą (41)

Netrukus po to, kai išaušo naujas tūkstantmetis, automobilių gamintojai pradėjo naudoti...

JAV grasinant pritaikyti tarifus automobiliams, „Volkswagen“ perspėja dėl protekcionizmo (3)

Automobilių rinkos milžinas „ Volkswagen “ (VW) ketvirtadienį perspėjo dėl „vienpusiško...

Vokietijos greitkeliuose – savivaldžių automobilių bandymai (6)

Technologijų kompanija „ Continental “ plečia savivaldžių automobilių technologijų bandymus...

Top naujienos

Palangą užplūdo poilsiautojai: vasaros kurorto šventė žmones sukvietė į begalę pramogų (5)

Palangoje savaitgalį oficialiai paskelbus vasaros kurorto pradžią, čia sugužėjo begalė...

Atviras Justino Jankevičiaus interviu: šlovė baigsis ir vėl pardavinėsiu laikraščius sankryžoje (12)

Nors iš humoristo darbo galima užsidirbti, tai nėra profesija, LRT RADIJUI sako humoristas...

Lietuvą „brangakmeniu“ vadinantis Daviesas: daug NBA krepšininkų nesugebėtų žaisti Eurolygoje (55)

Vienu maloniausių šio sezono Lietuvos krepšinio gerbėjų atradimų tapęs Kauno „Žalgirio“...

Lietuvai stojant į turtingųjų klubą, išaiškėjo niūri statistika: „sublizgėjom“ antirekordais   (458)

Turtingųjų valstybių klubu pakrikštytoje Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijoje (...

Tokių kaip šis gydytojas Lietuvoje – vienetai: gyvybes gelbsti smegenų trombus ištraukdamas per kirkšnį (70)

Išeminio insulto metu smegenų arteriją užkišus trombui , pradeda žūti smegenų ląstelės....

Maudynių sezonas: kur geriau nekišti kojos? (17)

Nuo balandžio lepinanti saulė jau įšildė daugumą vandens telkinių, tačiau hidrometeorologai...

Deginti pinigus yra nelegalu, bet tai padarius nutiktų keistas dalykas (116)

Deginti pinigus yra neprotinga. Tačiau ar žinojote, kad pinigų deginimas gali būti filantropijos...

„Džiaugsmo gimnastikos“ konkurso transliacija

Festivalio „Sportas visiems“ visiems „Džiaugsmo gimnastikos“ konkurso transliacija....

Pikul žaidžia atviromis kortomis: apie santuokos užkulisius ir kitus galimus Jasaičio romanus su žinomomis moterimis (304)

Pastaruoju metu kone visa lietuva stebi skaudžią dviejų žmonių santykių dramą. Susipykę...

Paaiškino, kodėl stiuardesės laiko rankas už nugaros (11)

Žmogų visada traukė dangus. Galbūt dėl to stiuardesės ir pilotai kelia didesnį...