aA
Turbūt kiekvienas sportinių automobilių entuziastas svajoja bent kartą gyvenime sėsti prie raudonojo „Ferrari“ vairo ir pajusti, ką reiškia galingas variklio riaumojimas ir žaibiškas įsibėgėjimas.
Ferrari 360 Spider
© Gaminrojo nuotr.

Nuo šiol ne tik super žvaigždės Cristiano Ronaldo, Justinas Beiberis, Arnoldas Schwarzneggeris ar Kim Kardashian gali važinėti „Ferrari“ automobiliu, tai gali padaryti ir visi norintys Lietuvoje. Pranešama, kad automobilių sporto entuziastai Rokas Markevičius ir Kirilas Ososovas su partneriais LaisvalaikioDovanos.lt pristatantė naują paslaugą – „Ferrari“ vairavimą miesto gatvėmis.

„Ferrari“ – kiekvieno automobilininko svajonė

„Nusprendėme pirkti „Ferrari“, nes tai ne vien automobilis. „Ferrari“ daug kam asocijuojasi su greičiu, pergalėmis, elegancija, prabanga, kitaip tariant – svajone. O visi mes norim brangiam žmogui dovanoti svajonių išsipildymą“, – kalba K. Ososovas.

Pasak pašnekovų, didžiausią įspūdį palieka tai, jog „Ferrari“ – lyg gatvei pritaikytas lenktynių bolidas.

„Daug teko vairuoti lenktyninių automobilių ir vis pakalbėdavom su lenktynininkais, kaip būtų šaunu su viena ar kita kovine mašina važinėti mieste. Bet iškart supranti, kaip tai būtų nekomfortiška, – sutartinai tvirtina R. Markevičius ir K. Ososovas. – „Ferrari“ išsprendė visus nepatogumus, palikdami automobilio sportiškumą ir net pridėdami kai kurias F1 technologijas: sankabą, pavarų perjungimo mechanizmą ir pan.“.

„Ferrari“ Lietuvoje

„Ferrari“ Lietuvos gatvėse – nedažnas reiškinys. Keliolika Lietuvoje užregistruotų šio gamintojo automobilių nebūtinai važinėja Lietuvos gatvėse: pasitaiko, jog užsienyje naudojami automobiliai registruojami Lietuvoje dėl santykinai patrauklios vardinių valstybinių numerių kainos.

Kita vertus, nereikia pamiršti ir to, jog kartais Lietuvoje važinėjantys automobiliai dėl patrauklesnės mokesčių bazės registruojami užsienio valstybėse.

Lietuviams siūloma vairuoti „Ferrari 360 Spider“ kabrioletą, pagamintą tais pačiais metais, kai Michaelis Schumacheris su „Ferrari“ „Formulėje1“ laimėjo paskutinį savo čempiono titulą. 3,6 litro V8 F1310-00 variklį turintis legendinis automobilis gali išvystyti maksimalų 289,7 km/val. greitį, o 400 AG iki 100 km/val. greičio „Ferrarį“ išjudina per 4,5 sekundės.

Išbandyti naująją pramogą gali kiekvienas, turintis galiojantį B kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Pramoga nuolat organizuojama Vilniaus ir Kauno gatvėse, vasarą „1000 km lenktynių“ metu išbandyti „Ferrari“ galią bus galima ir Palangoje. Pramogos kaina – 45 eurai.

Automobilio įsigijimas – knygos verta istorija

Prieš metus gimusiam planui – Lietuvos automobilininkų bendruomenei pasiūlyti galimybę vairuoti „Ferrari“ automobilį – nebuvo lemta išsipildyti greitai. Ilgiausiai užtruko tinkamo automobilio paieškos.

Automobilio savininkai pažadėjo, jog kada nors išleis knygą apie savo nuotykius. O kol kas tik prasitarė, kad teko apkeliauti ne vieną pasaulio valstybę. Automobilio ieškojo net Jungtinių Arabų Emyratuose. Tačiau galiausiai tinkantis automobilis buvo rastas Vokietijoje.

Automobilio kainos organizatoriai taip pat nenori atskleisi. Jie tik užsimena, kad už šią kainą būtų galima įsigyti keliasdešimt vidutinių automobilių.

Silpnosios „Ferrari“ vietos bei ateities planai

„Ferrari“, kaip ir daugelis išskirtinių automobilių, negarsėja dideliu ilgaamžiškumu. „Juo niekaip nenuvažiuosi pusės milijono kilometrų, – šypsosi Kirilas. – Kuro sąnaudos 25-30l/100km, o brangius aptarnavimus, turint omeny ir tai, jog artimiausi aptarnavimo centrai yra Suomijoje, Lenkijos pietuose, Vokietijoje bei Rusijoje. tenka atlikti kasmet. Tikriausiai, įdomiausia ir silpniausia automobilio vieta – F1 sankaba. Ji puikiai veikia perjungiant pavaras, bet šiurkščiai pajuda iš vietos ir pajudėjimo metu labai dyla. Lenktynėse automobiliai startuoja tik vieną kartą, todėl sankabos dilimas starto metu mažai reikšmingas.„Gatvės“ sąlygomis – viskas kitaip. Taip pat verta paminėti dažną šių automobilių mylėtojų juoką, kad tai – paprasčiausias „Fiat“ markės automobilis. Bet tik tol, kol neužvedi variklio. Automobilio surinkimo bei apdailos kokybė toli gražu neprilygsta, pavyzdžiui tuo metu gaminamiems vokiškiems automobiliams.

Paklausti apie galimybę ateityje leisti „Ferrari“ vairuoti ne miesto gatvėse, o tikroje lenktynių trasoje, automobilių sporto entuziastai nesutrinka: „Planuojame. Bet nuvažiuoti kilometrai lenktynių trasoje brangiai atsieis remontuojant automobilį ir dar svarstome, ar vairuotojas sutiks dengti dideles sąnaudas“.

Pirmieji norintys Ferrari galią išbandys jau šį sekmadienį – tada Vilniuje bus organizuojamas pirmasis renginys. Važiavimo trasa drieksis nuo Savanorių pr. pradžios, tuomet važiuojama Geležinio vilko gatve, viaduku tarp Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių, Goštauto g., Jasinskio g., vėl Geležinio vilko gatvė ir sugrįžimas į Savanorių pr.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Diena be automobilio, bet su nemokamu viešuoju transportu (3)

Šeštadienį Lietuva kartu su kitomis Europos valstybėmis mini Tarptautinę dieną be automobilio....

„Peugeot“ sukūrė savavaldį elektromobilį: pagreitis lyg sportinio, o įkraunamas – be laidų (15)

Spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje „ Peugeot “ pristatys savavaldį elektrinį...

BMW pademonstravo technologiją, apie kurią iki šiol buvo kalbama tik puse lūpų (6)

BMW motociklų padalinys pademonstravo tai, apie ką transporto pasaulyje kalbama nedaug –...

Atsakė į amžiną klausimą, kada lietuviai pradės pirkti mažus automobilius (34)

Pasaulio automobilių rinkoje pastebima įvairių tendencijų: populiarėja krosoveriai, menksta...

Rugsėjį vidutinio greičio matuokliai užfiksavo daugiau nei 23 tūkst. pažeidėjų (13)

Greičio mėgėjai pasimokė. LRT laidos „Panorama“ gautais duomenimis, per pusę mėnesio,...

Top naujienos

Popiežius Pranciškus – jau Lietuvoje atvyko mandagumo vizito į Prezidentūrą, nuolat pildoma (643)

Popiežius Pranciškus iš Vilniaus oro uosto atvyko mandagumo vizito į Prezidentūrą, kur susitiks...

Susirinkusieji Daukanto aikštėje viliasi to paties ir nebijo lietaus: tai krikštas nuolat pildoma (179)

Popiežius Pranciškus jau Lietuvoje. Pirmoji stotelė – Prezidentūra. S. Daukanto aikštėje...

Neįprasta strategija, kaip svarbiausius sprendimus priima turtingiausias pasaulio žmogus (5)

Jeffas Bezosas , „ Amazon “ įkūrėjas ir vadovas, yra užimtas žmogus. Valdyti tokio dydžio...

Popiežiaus vizito Lietuvoje programa: sužinokite viską minučių tikslumu (22)

Vatikano vėliavomis pasipuošęs rudeninės dulksnos apimtas Vilnius šeštadienio rytą ruošiasi...

Kleiza įspėjo Valančiūno gerbėjus: DeMaras juk Toronte toks buvo ne vienas (10)

Linas Kleiza prieš 10 metų NBA lygoje surengė tokį pasirodymą, kad ne tik išsprogdino ruso...

Seime pasiūlytas būdas užtildyti šunis kelia šeimininkų baimę: kaip iš tiesų reikėtų elgtis registruokitės – specialistai padės išsiaiškinti, kodėl jūsų šuo triukšmauja (129)

Šunų šeimininkams vis dar neramu dėl Seime pateikto Petro Čimbaro siūlymo spręsti šunų...

Dėl darbo galvą pametęs „TV Pagalbos“ veterinaras kraupsta nuo žmonių žiaurumo

Veterinarijos klinikoje ir televizijos laidoje „ TV Pagalba “ dirbantis Paulius Morkūnas...

Naujausi reitingai: dviejų partijų varžybose – pasikeitimai (551)

Partijų reitinge valdančioji Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga ( LVŽS ) po ilgo laiko...

Erdvius namus iškeitė į mobilų namelį: turi patarimų apie tai svajojantiems

Aš, mano vyras, du vaikai ir šunelis turėjome kaip reikiant pasistengti, kad iš 185 kvadratinių...

Po reido miške: grybais užversta virtuvė ir itin paprasti receptai (15)

Kelionės į mišką saulėtą rudenį yra vienas smagiausių dalykų. O miške galime ir šiaip...