„Dalis galingų automobilių vairuotojų viršija greitį arba ne iki galo įvertina galimas neatsakingo vairavimo rizikas. Tyrime neaptikome nei vieno automobilių gamintojo, kurio modeliai su silpnesniais varikliais patektų į avarijas dažniau nei galingesnės jų versijos“, – sako automobilių rinkos ekspertas ir „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.

„carVertical“ teigimu, tyrime išsiskiria „BMW“ automobiliai: 60,3 proc. modelių iki 100 kW turėjo apgadinimų įrašų ir 68,6 proc. su varikliais galingesniais nei 400 kW.

Kaip teigia „carVertical“, visų platformoje tikrintų „Audi“ automobilių su 100 kW neviršijančia variklio galia buvo apgadinti 46,4 proc., turinčių galingesnius nei 400 kW variklius – 55,6 procentais

„Volkswagen“ automobilių istorijoje: 42,6 proc. apgadintų automobilių su varikliais iki 100 kW ir 48,9 proc. su 300-400 kW varikliais.

Tuo metu „Ford“ automobilių skirtumas su silpniausiais ir galingiausiais varikliais 10 proc. – 45 proc. prieš 55 procentus

„carVertical“ yra transporto priemonių ataskaitas teikianti įmonė.

Šaltinis
Temos
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją