Apie tokius kardinalius pokyčius, kurių ateityje gali sulaukti didžiulius transporto srautus fiksuojanti ir pakankamu pralaidumu nepasižyminti vadinamoji VI forto žiedinė sankryža, pirmadienį pranešė Kauno miesto savivaldybė.

ELTA primena, kad su Gričiupio ir Petrašiūnų seniūnijomis besiribojantis vadinamasis VI forto žiedas jungia penkias intensyvaus eismo gatves – K. Baršausko, M. Riomerio, K. Baršausko (R. Kalantos g. kryptimi), Kovo 11-osios ir Pramonės prospektą. Sankryža nepatenka į saugomų teritorijų registro žemėlapį.

„Planuojama, kad pačioje žiedinėje sankryžoje vietoje trijų eismo juostų liktų dvi, – taip būtų gerinamas eismo saugumas šioje vietoje. Viešojo transporto schemos keisti neplanuojama. Įgyvendinus projektą, būtų užtikrintas nenutrūkstamas eismo judėjimas abiem kryptimis tarp K. Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto. Piko metu nuo žiedinės sankryžos būtų nukrauta didelė dalis transporto srauto“, – paaiškino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.

Savivaldybės pranešime pabrėžiama, kad 2017 metais atliktas žiedinės sankryžos modeliavimas. Įvertinus eismo pasiskirstymą, nustatyta, kad vakarinio piko intensyvumas yra didesnis, palyginti su rytinio, – Pramonės prospekto atšakoje vidutinė maksimali automobilio prastova siekia 275 metrus, K. Baršausko gatvėje – apie 126 m. Šiuo transporto mazgu intensyviai kursuoja ir viešasis transportas, o manevruodami troleibusai lėtina kito transporto eismo judėjimą. Susidaro spūstys, kyla avarinės situacijos. Negana to, į aplinką išmetama daug teršalų. Tad problemas galėtų išspręsti estakada.

Anot savivaldybės Administracijos atstovo Mindaugo Drąsučio, lapkričio 26 d. visuomenei bus pristatyti projektiniai pasiūlymai apie planus įrengti dviejų eismo juostų estakadą labiausiai apkrautomis K. Baršausko gatvės ir Pramonės prospekto kryptimis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)