Kol kas gamintojai atskleidė tik svarbiausius šios naujienos faktus. Jau žinoma, kad BMW M padalinys sugriovė 26 metus trukusią tradiciją į M3 modelius montuoti tik atmosferinius variklius – nuo šiol pirkėjams bus siūlomas turbininis motoras.
Automobiliuose bus montuojamas šešių cilindrų 3.0 l variklis su dviguba turbina, pasiekiantis 431 AG (esant 5500-7300 aps./min.) ir maksimalų 550 Nm sukimo momentą (esant 1850-5500 aps./min.). Gamintojų teigimu, lyginant su atmosferiniu 4.0 l V8 pirmtaku, naujasis jėgos agregatas yra apie 25 proc. ekonomiškesnis (žadamos vidutinės degalų sąnaudos - 8,3 l/100 km).
Už ankstesnį modelį naujasis M3 bus apie 80 kg lengvesnis, daugiausiai dėl panaudotų lengvasvorių medžiagų. Tiek M3 sedanas, tiek ir M4 kupė iki 100 km/val. galės įsibėgėti vos per 4,1 sek. (su papildomai pasirenkama septynių laipsnių automatine transmisija). Maksimalus greitis bus elektroniškai apribotas iki 250 km/val. (arba iki 280 km/val. su papildomai užsakomu „M Driver“ paketu).
Automobiliai bus parduodami nuo 2014 m. pavasario, tačiau jų kainos kol kas neskelbiamos.