Kol kas gamintojai atskleidė tik svarbiausius šios naujienos faktus. Jau žinoma, kad BMW M padalinys sugriovė 26 metus trukusią tradiciją į M3 modelius montuoti tik atmosferinius variklius – nuo šiol pirkėjams bus siūlomas turbininis motoras.

Automobiliuose bus montuojamas šešių cilindrų 3.0 l variklis su dviguba turbina, pasiekiantis 431 AG (esant 5500-7300 aps./min.) ir maksimalų 550 Nm sukimo momentą (esant 1850-5500 aps./min.). Gamintojų teigimu, lyginant su atmosferiniu 4.0 l V8 pirmtaku, naujasis jėgos agregatas yra apie 25 proc. ekonomiškesnis (žadamos vidutinės degalų sąnaudos - 8,3 l/100 km).

Už ankstesnį modelį naujasis M3 bus apie 80 kg lengvesnis, daugiausiai dėl panaudotų lengvasvorių medžiagų. Tiek M3 sedanas, tiek ir M4 kupė iki 100 km/val. galės įsibėgėti vos per 4,1 sek. (su papildomai pasirenkama septynių laipsnių automatine transmisija). Maksimalus greitis bus elektroniškai apribotas iki 250 km/val. (arba iki 280 km/val. su papildomai užsakomu „M Driver“ paketu).

Automobiliai bus parduodami nuo 2014 m. pavasario, tačiau jų kainos kol kas neskelbiamos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)