Svarbiausias komponentas įrangos paketo sąraše – 2.0 l TSI variklis su dviguba įpurškimo sistema ir kintama vožtuvų valdymo sistema. Priklausomai nuo versijos, jis gali išvystyti 265AG arba 280 AG. Kad automobilis gali pasigirti moderniausiomis technologijomis, patvirtina ir dinaminė pakabos kontrolės sistema DCC, blokuojamas priekinis diferencialas, kintamos galios vairo stiprintuvas, „CUPRA Drive Profile“ sistema ir standartinei įrangai priklausantys „Full-LED“ žibintai.

Didžiausias pasiekiamas 250 km/val. greitis taip pat labai svarbus faktorius, vertinant automobilio galimybes. Didžiausias 350 Nm sukimo momentas, esant 1700-5600 aps./min. garantuoja įspūdingą trauką bet kokioje situacijoje. CUPRA versija su varikliu, pasižyminčiu 265 AG galia ir maksimaliu 350 Nm sukimo momentu yra ne ką lėtesnė už savo „seserį“. 100 km/val. greitį ji pasiekia per 6,2 sek., o versija su DSG transmisija – per 6,1 sek.

Be džiuginančių galios rodiklių, „Leon ST CUPRA“ gali pasigirti ir neprastu ekonomiškumu. Abiejų modelio versijų vidutinės degalų sąnaudos 100 km yra vos 6,6 l su DSG transmisija ir 6,7 l su mechanine pavarų dėže. Tai atitinka 154 ir 157 g CO2 emisijų.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)