aA
Dar prieš penkmetį „Rolls-Royce“ prisiekinėjo, kad visureigio neturės. Prieš porą metų iškilmingai pranešė, jog apsigalvojo, o antradienio popietę Vilniuje pademonstravo, kaip atrodo prabangus, daugiau nei 300 tūkst. eurų kainuojantis, visais ratais varomas, modelis.
Rolls Royce Cullinan
© DELFI / Kiril Čachovskij

„Tai universaliausias mūsų pagamintas „Rolls-Royce“. Jį gaminome taip, kad šiam automobiliui nebūtų ribų, būtų galima važiuoti ir į bekelę, ir atvažiuoti į operos premjerą“, – „Cullinan“ pristatyme kalbėjo Ruth Hucklenbroich, „Rolls-Royce“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse.

Pasak jos, didžiausias būrys šio automobilio pirkėjų – Šiaurės Amerikoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Rusijoje. Tačiau, neslėpė pašnekovė, tikimasi, kad „Cullinan“ atves tuos, kurie iki šiol apie prabangų ženklą nė negalvojo, mat gamoje nebuvo visureigių.

Žinant, kad „Rolls-Royce“ klientams nėra jokių ribų ir gamintojas stengiasi įgyvendinti visus įmanomus norus, atrasti kažką, ko iki šiol nebuvo nė viename „Rolls-Royce“, nėra lengva. R. Hucklenbroich pabrėžia, kad tokių detalių ne tiek ir daug. Pavyzdžiui, specifinės formos durys, uždengiančios slenkstį ir neleidžiančios išsitepti. Taip pat – elektra valdomas bagažinės dugnas, kurį galima visiškai ištiesinti ar kitaip pritaikyti vežamam bagažui. Ir – kablys. Pastarasis „Cullinan“ leis patempti kiek didesnį nei 2,5 t svorio krovinį.

Įspūdinga modelio kaina reiškia tai, kad automobilis – puikiai įrengtas ir turi viską, ko klientas galėtų pageidauti. Tačiau R. Hucklenbroich išduoda, kad pirmieji užsakyti modeliai – vidutiniškai 30-40 tūkst. eurų brangesni. Dažniausiai klientai pageidauja išskirtinės spalvos (rinktis galima iš maždaug 40 tūkst. atspalvių), kitokių apdailos medžiagų.

Beje, visureigis yra penkių vietų, tačiau tie, kurių kasdienėms kelionėms reikalingas vairuotojas, gali rinktis modelį, galinėje sėdynių eilėje turintį dvi atskiras sėdynes, nuo priekinių atskirtas stiklo pertvara. Beje, nesvarbu, kiek sėdynių bus salone, bagažo skyrius čia atskirtas permatoma sienele. Tokia tvarka, tikina „Rolls-Royce“ atstovai, sumažina girdimą triukšmą, nors, panašu, jo ir taip beveik negirdėti, mat gamintojas giriasi, kad sėdinti viduje nesigirdi nė lietaus lašų barbenimo.

Prireikė vieno mygtuko

Į „Cullinan“ montuojamas 6,75 l darbinio tūrio V12 formos 563 AG variklis, turintis 850 Nm maksimalų sukimo momentą. Beveik 5,4 m ilgio visureigis turi visus varančiuosius ir vairuojamus ratus ir pneumatinę važiuoklę. Pastaroji, tikina gamintojo atstovai, prisitaiko prie bet kokių kelio sąlygų savarankiškai, todėl salone nerasite mygtuko, leidžiančio koreguoti važiuoklės aukštį, kietumą ar kitus parametrus.

Tačiau vieną mygtuką „Rolls-Royce“ privalėjo įtaisyti – skirtą bekelės režimui. Pastarasis buvo įrengtas ne tik įrodant, kad su 300 tūkst. eurų kainuojančiu automobiliu galima leistis į nuotykius, bet ir skatinant tai išbandyti. Tiesa, „Rolls-Royce“ atstovai neslepia, kad klientų, pasiryžusių „Cullinan“ išmurkdyti purvuose, bus tikrai nedaug. Antra vertus, greičiausiai netrūks tokių, kurie norės pasimėgauti nuostabiu vaizdu išvažiavę į dykrą. Tokiems „Rolls-Royce“ papildomos įrangos sąraše reikėtų padėti varnelę ties „Rolls-Royce Cullinan Viewin Suite“ – sistema, leidžiančia vienu mygtuko paspaudimu iš dugno išvažiuoti bei išsilankstyti kėdėms bei kokteilių staliukui.

„Mes save matome ne automobilių rinkoje, o prabangos prekių“, – trumpai situaciją apibūdino R. Hucklenbroich.

Ir, anot jos, tokių, kurie ryžosi naujam prabangiam pirkiniui, tikrai netrūks, mat viliamasi, kad „Cullinan“ taps populiariausiu ženklo modeliu. Beje, jei šiandien tokį automobilį norėtumėte užsisakyti, kol jį pagamins, reikėtų laukti maždaug metus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Automobilių dizaineris apie šiandienos automobilius: sunku atskirti, kuris yra kuris (2)

Šiais laikais, kai pramonė nužengė taip toli, kai automobiliai patobulėjo tiek, kad blogų jau...

Vyras įsigytą mašiną iš salono vadina „kate maiše“, pardavėjai ginasi parašais ant sutarčių (325)

Arūnas iš Klaipėdos įsigytą „Ford Grand C-Max “ vadina „kate maiše“, nors automobilį...

„Toyota“ gamins hibridinį „Corolla“ modelį – žada itin mažas degalų sąnaudas (6)

Nusprendę, kad nebenori tęsti „Auris“ modelio gamybos, „ Toyota “ koncernas praplėtė...

Lietuvos automobilių parko paveikslas kone nesikeičia – į šalį plūsta seni „dyzeliai“ (166)

Dauguma varomi dyzelinu ir maždaug 11,3 m. amžiaus – toks yra į Lietuvą atvežamų naudotų...

Kaip automobilį renkasi šeimos: pirmiausia rūpi kaina, tada – saugumas (6)

„Lietuvos metų automobilį 2019“ renkančios komisijos nariai sutinka, kad vieno recepto renkant...

Top naujienos

Ukrainos kariuomenės karininkas: rusai į Ukrainą važiuoja kaip į safarį – pašaudyti į „chacholus“ (1079)

Atskridus į Kijevą įtarti tai, kad šalis kariauja, galima dėl sugriežtintos patikros oro uoste...

Dėl sulaužyto gyvenimo dabar nebežino, kur kreiptis: gailiuosi, kad nuvedusi dukterį pas gydytojus, paklausiau jų patarimo (84)

Prieš daugelį metų globėjų į užsienį kartu su seserimi išvežta lietuvaitė po dešimties ten...

Stulbinantis atsitiktinumas: lietuviai sutrumpino darbo laiką – pelnas išaugo kartais (141)

Dvi Lietuvos įmonės „Engineer“ ir „Valandinis“, veikiančios statybų srityje, nuo rugsėjo...

Naminiai kukuliai: kam eiti į „Ikea“, jei gali paruošti namuose (24)

Tradicinis švedų patiekalas yra beveik tokia pat legenda, kaip cepelinai Lietuvoje, tik labiau...

Pratęsime „Žalgirį“ skandinęs Pangosas – apie Šarą, šiltus prisiminimus ir keistą jausmą Kaune (2)

Likus dešimčiai minučių iki penktadienio vakaro Eurolygos mūšio tarp Kauno „Žalgirio“ ir...

Geriausių išmaniųjų dvidešimtukas pagal kainos ir kokybės santykį (113)

Išmaniųjų gamintojai nuolat pristato naujausius savo gaminius. Technologijos vis tobulėja, auga ir...

Ekspertė pateikė gluminančių įžvalgų, kodėl reikėtų kuo skubiau atsisakyti drėkinamojo kremo (4)

Drėkinamasis kremas paprastai laikomas pačia būtiniausia odos priežiūros priemone, tad kuo gali...

Karališkosios šeimos atstovų populiarumo reitinge karalienė Elžbieta II liko antroje vietoje: viskas išsidėstė labai netikėtai (4)

Didžiosios Britanijos karalienei po šių metų apklausos teko užleisti pirmąją populiariausių...

Vairavimo egzaminuotojas apie darbo užkulisius: žmonės šalia manęs verkia (41)

Jokiame universitete šios profesijos neišmoksi, todėl įdarbinimo procesas ilgas ir sudėtingas,...

Lažybose didžiausios sumos statomos ne už prezidento reitinguose pirmaujantį Nausėdą, bet už Šimonytę (224)

Nors vykdytos visuomenės nuomonės apklausos rodo, kad populiariausias tarp kandidatų laimėti 2019...