aA
Renault“ pristatė vandeniliu varomus lengvuosius komercinius automobilius. Tai dar 2019 m. pabaigoje pasirodysiantis „Renault KANGOO Z.E. Hydrogen“ ir 2020 m. debiutuosiantis „Renault MASTER Z.E. Hydrogen“. Pagrindiniai jų privalumai yra didesnis nuvažiuojamas atstumas iki daugiau kaip 350 kilometrų ir įkrovimas, užtrunkantis vos nuo 5 iki 10 minučių. Vandeniliniai modeliai patenkins tų verslo klientų poreikius, kurie negalėjo naudoti elektromobilių tolimiems pervežimams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vandeniliu varomas "Renault"
Vandeniliu varomas "Renault"
© Gamintojo archyvas

„Renault MASTER Z.E. Hydrogen“, kuris pasirodys pirmoje 2020 m. pusėje, pasižymės trigubai didesniu nuvažiuojamu atstumu, kuris sieks nuo 120 iki 350 km pagal WLTP, ir bus galimas dviejų furgono tipų, taip pat kaip dviejų dydžių važiuoklių versijos. Turėdamas po kėbulu sumontuotus du vandenilio bakus, automobilis sveria 200 kg daugiau už įprastą versiją, o krovinių skyriaus talpa siekia nuo 10,8 kub. m iki 20 kub. m.

2019 m. pabaigoje pasirodysiantis „Renault KANGOO Z.E. Hydrogen“, nuvažiuojantis 370 km pagal WLTP („Kangoo Z.E.“ nuvažiuojamas atstumas yra 230 km), bus toliausiai nuvažiuojantis elektrinis furgonas rinkoje. Jis sveria 110 kg daugiau už įprastą versiją ir gali pervežti 3,9 kub. m krovinių – automobilio kaina Prancūzijoje be PVM bus nuo 48 300 eurų (įskaitant akumuliatorių kainą ir be ekologinių lengvatų).

Šie vandeniliniai elektromobiliai turi kuro celes, kuriose esantis vandenilis, reaguodamas su deguonimi, išskiria elektros varikliui reikalingą energiją. Vienas didžiausių privalumų – šie automobiliai visiškai atitinka miesto transportui taikomus naujus aplinkosaugos reikalavimus. Be to, jie pasižymi didesniu nuvažiuojamu atstumu, greitu vandenilio papildymu (nuo 5 iki 10 minučių) ir paprasta priežiūra.

Šie privalumai užtikrina, kad vandeniliu varomi lengvieji komerciniai automobiliai yra puikiai pritaikyti intensyviam komerciniam naudojimui didmiesčiuose ir užmiesčiuose – transportavimui ir logistikai, pristatymams mieste ir įvairioms techninėms paslaugoms, siuntų pervežimui bei kitai veiklai.

Bandoma nuo 2014 metų, „Renault“ grupės technologija buvo tobulinama bendradarbiaujant su „Michelin“ grupei priklausančia „Symbio“ kompanija. Visada greitai reaguodama į rinkos poreikius, „Renault“ grupė komerciniams pirkėjams taip pat siūlys „Renault Pro+“ specialiai „Renault MASTER Z.E. Hydrogen“ ir „Renault KANGOO Z.E. Hydrogen“ modeliams pritaikytas paslaugas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(5 žmonės įvertino)
3.4000

„Renault“ parduoda turtą ir išeina iš Rusijos: rusai žada atversti „naują „Moskvič“ istorijos puslapį

Prancūzijos automobilių gamintoja „ Renault “ pardavė savo turtą Rusijos vyriausybei,...

Siūlydami atsisakyti žalio mirksinčio šviesoforo signalo, netiki, kad atsitiks kaip su žaliomis rodyklėmis

Susisiekimo ministerija vairuotojams ruošia naują tvarką ir savo pristatytose rekomendacijose...

Draudikai nerimauja: dėl automobilių dalių vagysčių šie metai gali tapti rekordiniais

Nepaisant to, kad automobiliuose įrengtos apsaugos sistemos yra vis pažangesnės – ilgapirščiai...

„Mercedes-Benz“ šeimoms pasiūlys keliauti T klase

Per pastaruosius kelerius metus privačių mažų furgonų segmentas Europoje gerokai ūgtelėjo. „...

„Lietuvos komercinio automobilio 2022“ rinkimuose dominavo elektromobiliai

Tradiciniuose „Lietuvos komercinio automobilio“ rinkimuose, organizuojamuose kas dvejus metus nuo...

Top naujienos

Į Seimą grįžta smarkiai pasikeitusi partnerystė: registruotų pas notarą, nelieka galimybės rinktis bendrą pavardę

Nepavykus pirmajam bandymui į Seimą po pertraukos sugrįžta siūlymai dėl partnerių santykių...

Pamatęs trešnių kilogramą po 35 eurus analitikas atliko kainų palyginimą ir konstatavo: lietuviškų verslininkų stebuklas (1)

Lietuvoje pirmųjų trešnių kilogramas, kai jos buvo gabenamos iš Peru, kainavo 40 eurų, dabar,...

Ukrainietis sunkiai tramdo ašaras: Lietuvoje užtaikęs ant nesąžiningo pardavėjo, nežino, kaip reikės grįžti namo

Ukrainiečiai – lengvas grobis nesąžiningiems pardavėjams. LNK Žinios pasakojo nukentėjusio...

Karo ekspertai: Rusijos armijos atakos rodo – artėja didelis mūšis

Pilietinio gynybos ir saugumo analizės centro „Locked N’ Loaded“ ekspertai teigia, kad rusai...

EK padvigubino kainų augimo prognozę Lietuvai, o ekonomikos augimas bus lėtesnis pildoma

Europos Komisija prastina prognozes Lietuvai: kainos augs sparčiau, o ekonomika bus lėtesnė....

Karas Ukrainoje. Ukrainos kariai prasibrovė iki pasienio su Rusija: pone prezidente, mes čia! perspėjama, kad rusai rengia specialią operaciją „Azovstal“

Ukraina pirmadienį rengiasi naujam Rusijos puolimui rytiniame Donbaso regione, Kyjivui pareiškus,...

Suomijos prezidentas po pokalbio su Putinu: esu nustebęs (6)

Plataus masto Rusijos įsiveržimas į Ukrainą yra įrodymas, kad Kremlius gali užpulti...

Gyventojų pajamos augo, tačiau viską suvalgė infliacija: sausis buvo lūžio taškas

Pirmąjį šių metų ketvirtį gyventojų darbo pajamos augo sparčiau nei prieš metus ir didėjo...

Delfi PliusVlada Dapkos

„Eurovizijos“ apžvalga: kaip švedai matė Moniką Liu ir kodėl stebint kai kuriuos pasirodymus reikėjo gaivintis

Slava Ukraini, heroiam slava . Kitaip ir negalėjo būti. Susivienijusi Europa laimėtojais šių...

Tiesioginė transliacija / Piniginiai reikalai. Ar pažadai verslui dėl Taivano išsipildys?

Prekyba tarp Taivano ir Lietuvos auga, tačiau pasigirdo ir žinių, kad Taivanas nepriėmė...