Pardavimų apimtys kilo visuose regionuose. Azijos ir Ramiojo vandenyno regione „Renault“ fiksavo didžiausią - 17 proc. siekusį prieaugį, kuriam svarbiausią įtaką padarė padvigubėję pardavimai Kinijoje.

Tuo tarpu Eurazijos regione pardavimai augo 16,6 proc., o Europoje - 5,6 proc.

„Mūsų pasiūlos atnaujinimo bei geografinės plėtros strategija toliau neša rezultatus“, - teigė „Renault“ pardavimų skyriaus vadovas Thierry Koskas.

Praėję metai buvo penkti paeiliui, kai „Renault“ grupė fiksavo augančius pardavimus.

„2018-aisiais toliau sieksime augimo bei internacionalizacijos“, - sakė T. Koskas.

Be to, „Renault“ toliau liko Europos rinkos lyderis elektra varomų automobilių segmente. Prancūzų rinkos dalis siekė 23,8 proc.

Gamintojas teigė besitikintis tolesnio pardavimų augimo 2018-aisiais, kuris turėtų vykti paraleliai su automobilių rinkos augimu. Visai pasaulinei rinkai kitais metais prognozuojamas 2,5 proc. augimas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)