aA
Renault Trucks“ paskelbė pristatysianti savo elektra varomų sunkvežimių gamą 2019 m. Tai dešimtmetį kartu su klientais realiomis sąlygomis vykdytos bandymų programos rezultatas, teigiama pranešime žiniasklaidai. Elektra varomi distribuciniai sunkvežimiai bus gaminami „Renault Trucks“ gamykloje Blainville-sur-Orne mieste Normandijoje, Prancūzijoje.
Eksperimentinis elektrinis "Renault" sunkvežimis
Eksperimentinis elektrinis "Renault" sunkvežimis
© Gamintojo archyvas

Elektromobilumas yra „Renault Trucks“ strategijos pagrindas kuriant tvarų transportą miestuose, rašoma pranešime. Neteršiančios aplinkos transporto priemonės padės pagerinti miestų oro kokybę, suvaldyti klimato kaitos procesus, o taip pat – sumažins eismo spūstis miestų gatvėse: tylūs ir aplinkos neteršiantys sunkvežimiai galės pristatyti prekes ne piko metu. Jau netolimoje ateityje elektra varomi sunkvežimiai bus tiesiog nepamainomi vykdant pervežimus miestų centruose.

„Renault Trucks“ savo investicijas į elektra varomų transporto priemonių tyrimus ir naujų produktų vystymą nukreipė 2009-aisiais. Vienas iš svarbiausių programos prioritetų buvo plataus masto bandymai realiomis sąlygomis, vykdyti bendradarbiaujant su klientais.

Skirtingi 12-16 tonų keliamosios galios prototipiniai modeliai buvo bandomi bendradarbiaujant su transporto kompanijomis: „Speed Distribution“, gabenančiai prekes „Guerlain“, „Stef“ – „Carrefour“, „Nestlé“ bei „Delanchy Group“, suteikusiomis „Renault Trucks“ inžinieriams daug vertingos informacijos apie sunkvežimių eksploatavimo sąlygas, akumuliatorių veikimą, įkrovimo vietas, o taip pat – specifinę elektra varomų sunkvežimių priežiūrą.

Be šių eksperimentinių sunkvežimių, nuo 2010 m. rinkoje buvo siūlomas 4,5 t bendrosios masės elektrinis „Maxity“. „Patirtis, įgyta su „Maxity“, leido plačiai išvystyti elektra varomų transporto priemonių pardavimo, techninės priežiūros ir remonto paslaugų tinklą, – sako François Savoye, atsakingas už „Renault Trucks“ efektyvaus energijos naudojimo sprendimų strategiją. – Šiandien mūsų elektra varomi sunkvežimiai yra konkurencingi rinkoje, ir tai yra didelis žingsnis nuo 2010-ųjų.“

Kompanijos sėkmę identifikuojant klientų poreikius ir rinkos specifiką užtikrino ir galimybė naudotis įspūdinga „Volvo Group“ patirtimi kuriant ir bandant elektra varomų transporto priemonių, tokių kaip „Volvo“ autobusai, technologijas, taip pat – galimybė bendradarbiauti su skirtingomis grupės kompanijomis, panaudojant jų geriausią patirtį ir technologijų pranašumą. Dėl šio masto ekonomijos efekto „Renault Trucks“ jau 2019-taisiais klientams galės pasiūlyti efektyvių ir ekonomiškai konkurencingų elektra varomų sunkvežimių, žadama pranešime.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Renault“ švenčia ypatingo modelio jubiliejų – tokį keliuose išvysti jau sunku

Prancūzijos „ Renault “ mini „Spider“ modelio 25-ąjį jubiliejų. Pristatytas 1995 metais...

„Audi“ parodė, kaip atrodo koncepcinis „Q4 Sportback e-tron“ (1)

„Audi“ pristatė „Q4 e-tron“ modelio kupė versiją „Q4 Sportback e-tron“. Ir nors iš...

Kauno centre tęsiamas atnaujinimas: startuoja remonto darbai dar vienoje gatvėje (5)

Šiuo metu Kauno centre tvarkomos infrastruktūros sąrašą papildė L. Sapiegos gatvė. Iki vasaros...

Apskaičiavo: elektromobilio nuvažiuojamą atstumą lemia ne tik baterijos dydis (29)

Vis labiau pripažįstami ir plačiau pritaikomi elektromobiliai privers vartotojus keisti naujos...

Vairavimo instruktorius apie naują eismo tvarką Senamiestyje: spūsčių gali atsirasti ir kitose gatvėse (41)

Vairavimo instruktorius Artūras Pakėnas teigia palankiai vertinantis Vilniaus miesto...

Top naujienos

Slaptoje partijos analizėje – netikėti rinkimų baigties scenarijai ir keistos koalicijos (82)

Artėjant Seimo rinkimams partijos aktyviai tyrinėja ne tik jų pačių, bet ir galimų partnerių ir...

Atgauti pinigus už neįvykusias keliones nepadeda net oficialūs sprendimai (25)

Seimas apsisprendė, kad dėl pandemijos į suplanuotas keliones negalėję išvykti asmenys...

Norint dirbti šį darbą nereikia ilgai mokytis: darbuotojų labai trūksta ir jiems žadami didžiuliai atlyginimai (8)

Specialistų su profesiniu išsilavinimu poreikis rinkoje visuomet buvo aukštas, tai lemia ir vis...

Europai tęsti paramą verslui reiks ilgiau nei tikėtasi: perspėjama dėl finansinių burbulų pūtimosi (2)

Europos vyriausybės greitai suprato, kad, siekiant neleisti ekonomikai nugarmėti nuo skardžio, joms...

Sąmokslų kūrėjai nerimsta: nors karantinas baigėsi, skelbia apie vergiją ir karą (356)

Kovo viduryje Lietuvoje įvestas karantinas, o birželio 17-ąją atšauktas. Ir nors netyla...

Amy Mackinnon

Kas iš tiesų vyksta rusų šnipų padalinyje, kurio agentus nuolat pričiumpa?

GRU padalinys Nr. 29155 susietas su daugeliu liūdnai pagarsėjusių Rusijos nuotykių užsienyje...

Pasirodė prognozės, kiek kainuos naujieji „iPhone 12“: daug taupyti nereikės (1)

Jau kurį laiką sklando gandai, kad „ iPhone 12“ bus vienas pigiausių šių metų flagmanų....

Sūnui nupirkusi garsaus vardo batus už 129 eurus pasigailėjo: noriu įspėti kitus

Sūnus nusižiūrėjo internete dailius batelius. Norėjome nupirkti geresnės firmos, kad ilgiau...

Natalija Bunkė – apie sudėtingą laiką, kai į ją aplinkiniai žiūrėjo su gailesčiu: atrodžiau nesveikai, tiek sverti negalima (186)

Nesibaigiantys koncertų užsakymai, namų dekoracijų gamyba, puoselėjama namų aplinka ir laukiamos...

10 būdų, kaip reguliuoti kraujospūdį be vaistų

Kai diagnozuoja aukštą kraujospūd į, dažniausiai griebiamės vaistų. Iš tiesų kraujospūdis...

|Maža didelių žinių kaina