aA
Regitra“, siekdama efektyviau valdyti „gyvas“ eiles padaliniuose ir sudaryti vienodas galimybes visiems klientams transporto priemonių registracijos paslaugas gauti patogesniu metu, keičia išankstinės registracijos sistemą. Taip pat tam, kad būtų paspartintas verslo klientų aptarnavimas, jiems įdiegtas papildomas paslaugų gavimo kanalas, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Regitra“ keičia tvarką: užsiregistruoti vizitui pavyks tik suvedus į telefoną atsiųstą kodą
© DELFI / Domantas Pipas

Primename, kad iki birželio mėnesio „Regitroje“ klientai buvo aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją. Tačiau išaugus paslaugų poreikiui ir startavus naujai transporto priemonių savininkų apskaitos sistemai atsirasdavo asmenų, kurie piktnaudžiaudami fiktyviai užimdavo laisvas vietas, taip nepaliekant galimybių užsiregistruoti visiems norintiems. Todėl tai buvo viena iš priežasčių, kodėl buvo pakeista klientų aptarnavimo tvarka ir sudaryta galimybė paslaugas gauti be išankstinės registracijos.

„Girdime klientus ir priimame sprendimus, kad jie paslaugas gautų patogiau. Taigi, mūsų tikslas padaliniuose efektyviau valdyti „gyvas“ eiles ir sudaryti galimybę gyventojams planuoti savo vizitą iš anksto. Tam turėjome pasiruošti ir jau šią savaitę pakeitėme išankstinės registracijos procesus bei įdiegėme juos sistemoje. Tikimės, kad tokiu būdu išvengsime piktnaudžiavimo atvejų ir užkirsime kelią galimam fiktyvių vietų užėmimui bei sudarysime vienodas sąlygas visiems klientams naudotis išankstinės registracijos paslauga“, – sako Saulius Šuminas, „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, laikinai atliekantis generalinio direktoriaus funkcijas.

Reikės suvesti kodą

Nuo šiol asmens identifikacija išankstinėje registracijoje vyks pagal kliento nurodytą mobilųjį telefono numerį. Kitaip tariant, į jį asmuo gaus specialų kodą, kurį per numatytą laiką reikės suvesti sistemoje, jog registracija būtų patvirtinta sėkmingai.

Taip pat numatytas maksimalus rezervacijų skaičius: fiziniams asmenims – 1 rezervacija per dieną (3 per savaitę), o juridiniams asmenims – 3 rezervacijos per dieną (9 per savaitę).

„Regitra“ atkreipia klientų dėmesį, jog registruojantis dėl vizito itin svarbu nurodyti visus reikalingus ir teisingus duomenis, kurie turi sutapti su atvykstančio asmens: vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą, el. paštą, mobiliojo telefono numerį, paslaugą, padalinį, datą ir laiką, taip pat priklausomai nuo pasirinktos paslaugos gali reikėti nurodyti transporto priemonės VIN kodą arba valstybinį registracijos numerį.

Nenurodžius visų tikslių privalomų duomenų arba nustačius, jog buvo pateikti akivaizdžiai tikrovės neatitinkantys duomenys, tokia rezervacija bus atšaukiama likus ne mažiau kaip 3 valandoms iki numatyto atvykimo laiko. Apie tai asmenys bus informuojami nurodytu el. paštu ar telefono numeriu.

„Šias priemones įdiegėme šiandien. Pirmosiomis dienomis stebėsime ir analizuosime rezultatus, o tada imsimės kitų priemonių. Kaip žinia, šiuo metu padaliniuose daugiausiai aptarnaujame neužsiregistravusių klientų, tad mūsų planas išankstinėje registracijoje palaipsniui didinti vietų skaičių, kad klientai reikiamas paslaugas galėtų gauti jiems patogesniu metu ir nereikėtų atvykus į vietą laukti „gyvoje“ eilėje. Taip pat išankstinėje registracijoje planuojame atverti ne dviejų savaičių grafiką, o ilgesniam laikotarpiui“ , – teigia S. Šuminas.

Naujos galimybės verslo klientams

„Regitra“ siekia dar labiau paspartinti ir verslo klientų aptarnavimą. Šią savaitę jiems buvo sukurtas papildomas paslaugų gavimo kanalas – tinklinė paslauga (angl. Web Service). Ji leis verslo klientams automatinėmis priemonėmis greičiau ir patogiau, t. y. didesniais kiekiais vienu kartu, pateikti transporto priemonių įgijimo ir perleidimo deklaracijas nevykstant į padalinius. Tai aktualu transporto priemonių gamintojų atstovams, didelių parkų savininkams (pavyzdžiui, bankams, lizingo bendrovėms).

„Suprantame, kad verslas disponuoja dideliais transporto priemonių kiekiais, tad ieškome būdų, kaip jiems supaprastinti paslaugos gavimo procesą. Tinklinė paslauga leis susieti verslo naudojamą sistemą, kurioje kaupiami transporto priemonių duomenys, su mūsų. Tokiu būdu informaciją gausime automatiškai ir paslaugą galėsime suteikti greičiau. Manome, kad tai prisidės ir prie eilių mažinimo mūsų padaliniuose, ir prie darbuotojų užduočių optimizavimo, nes nebereikės kiekvienos transporto priemonės duomenų suvesti rankiniu būdu. Šią paslaugą ateityje planuojame plėsti ir taip dar labiau efektyvinti savo veiklą aptarnaujant klientus“, – sako „Regitros“ atstovas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
3.1429

Automobilis apie jus žino daugiau nei mama: ar tai galėtų sumažinti draudimo įmoką?

Ar galite įsivaizduoti, kad kažkas žino, kelintą valandą ryte išeinate iš namų ir kur dirbate?...

Geriausio automobilio Lietuvoje titulą užtikrino ir komforto inovacijos

Jau 26-erius metus Lietuvoje vykstančiame „Metų automobilio“ konkurse tradiciškai lapkričio...

Tada ir dabar: kaip keitėsi transporto paslaugos ir ar atspėtumėte, kiek metų degalų kortelei?

Į trečiąjį šio amžiaus dešimtmetį įžengęs transporto sektorius išgyvena stambių pokyčių...

Ne vien tik SUV: tarp geriausių prasibrovęs klasikinis modelis traukė savo kozirius

Didesnio pravažumo modelių madai apimant vis naujus segmentus ir pamažu stumiant lauk klasikinių...

Lengvatos elektromobiliams: ką siūlo rinka, valstybė ir miestai? (1)

Persėdusieji prie elektromobilio vairo atgal į vidaus degimo variklių varomą transportą įprastai...

Top naujienos

Baigėsi dalies į Kaliningradą gabenamų prekių kvotos: ko laukti iš Rusijos

Dar neatėjus gruodžiui Kaliningradas spėjo išeikvoti kai kurių statybinių prekių kvotas, o...

Aiškėja, kaip atrodys pokyčiai rūkantiesiems: parduotuvėse gali atsirasti sąrašai, nauji skyriai (1)

Kiek daugiau nei už poros metų tabako gaminių prekyboje laukia didžiuliai pokyčiai, kurie palies...

Verslas PliusElizabeth Low, Chunzi Xu

Dėl Putino karo Vakarai tampa kaip niekad priklausomi nuo Azijos

Karas Ukrainoje stiprina Azijos ir Artimųjų Rytų, kaip pagrindinių tokio kuro kaip dyzelinas ir...

Prieš metus sunkią ligą įveikusi Gustė vėl su ja kovoja: moteris ragina laiku tikrintis ir nepalūžti

„Nepasiduosiu, kovosiu ir nugalėsiu“, – sako antrą kartą vėžiu susirgusi 37-erių Gustė....

Kalėdinių dovanų karštinė: kaip elgtis, kad jūsų staigmena nenukeliautų į šiukšliadėžę

Artėjantis šventinis laikotarpis – darbymetis ne tik prekybininkams ar švenčių organizatoriams,...

Žurnalas „Jana“

Kaip įprasti pusryčiauti, kai ryte valgyti nesinori: mitybos ekspertė atskleidė keletą triukų

Pusryčiai yra svarbiausias dienos valgis. Tai žinome dar nuo vaikystės, tačiau įgusti reguliariai...

Skalbimas be įprastų miltelių: išbandome įvairias alternatyvas

Praktiškai visose šiuolaikinės chemijos pramonės siūlomuose skalbimo priemonėse netrūksta...

Mitybos įpročiai atsispindi veide: gydytoja patarė ką valgyti, kad oda būtų sveika ir graži

Nuo seno žinoma, kad odos būklei ir išvaizdai įtakos turi ne tik kasdienė jos priežiūra, bet ir...

Daiva Žeimytė-Bilienė, laida „Iš esmės“, Virginija Spurytė

Įvertino Putino užmojus užpulti Japoniją: tai – ne kliedesiai (26)

Pastarosiomis dienomis pasirodžiusios naujienos apie Rusijos puoselėtus planus užpulti Japoniją...