aA
Regitra“, siekdama efektyviau valdyti „gyvas“ eiles padaliniuose ir sudaryti vienodas galimybes visiems klientams transporto priemonių registracijos paslaugas gauti patogesniu metu, keičia išankstinės registracijos sistemą. Taip pat tam, kad būtų paspartintas verslo klientų aptarnavimas, jiems įdiegtas papildomas paslaugų gavimo kanalas, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Regitra“ keičia tvarką: užsiregistruoti vizitui pavyks tik suvedus į telefoną atsiųstą kodą
© DELFI / Domantas Pipas

Primename, kad iki birželio mėnesio „Regitroje“ klientai buvo aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją. Tačiau išaugus paslaugų poreikiui ir startavus naujai transporto priemonių savininkų apskaitos sistemai atsirasdavo asmenų, kurie piktnaudžiaudami fiktyviai užimdavo laisvas vietas, taip nepaliekant galimybių užsiregistruoti visiems norintiems. Todėl tai buvo viena iš priežasčių, kodėl buvo pakeista klientų aptarnavimo tvarka ir sudaryta galimybė paslaugas gauti be išankstinės registracijos.

„Girdime klientus ir priimame sprendimus, kad jie paslaugas gautų patogiau. Taigi, mūsų tikslas padaliniuose efektyviau valdyti „gyvas“ eiles ir sudaryti galimybę gyventojams planuoti savo vizitą iš anksto. Tam turėjome pasiruošti ir jau šią savaitę pakeitėme išankstinės registracijos procesus bei įdiegėme juos sistemoje. Tikimės, kad tokiu būdu išvengsime piktnaudžiavimo atvejų ir užkirsime kelią galimam fiktyvių vietų užėmimui bei sudarysime vienodas sąlygas visiems klientams naudotis išankstinės registracijos paslauga“, – sako Saulius Šuminas, „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, laikinai atliekantis generalinio direktoriaus funkcijas.

Reikės suvesti kodą

Nuo šiol asmens identifikacija išankstinėje registracijoje vyks pagal kliento nurodytą mobilųjį telefono numerį. Kitaip tariant, į jį asmuo gaus specialų kodą, kurį per numatytą laiką reikės suvesti sistemoje, jog registracija būtų patvirtinta sėkmingai.

Taip pat numatytas maksimalus rezervacijų skaičius: fiziniams asmenims – 1 rezervacija per dieną (3 per savaitę), o juridiniams asmenims – 3 rezervacijos per dieną (9 per savaitę).

„Regitra“ atkreipia klientų dėmesį, jog registruojantis dėl vizito itin svarbu nurodyti visus reikalingus ir teisingus duomenis, kurie turi sutapti su atvykstančio asmens: vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą, el. paštą, mobiliojo telefono numerį, paslaugą, padalinį, datą ir laiką, taip pat priklausomai nuo pasirinktos paslaugos gali reikėti nurodyti transporto priemonės VIN kodą arba valstybinį registracijos numerį.

Nenurodžius visų tikslių privalomų duomenų arba nustačius, jog buvo pateikti akivaizdžiai tikrovės neatitinkantys duomenys, tokia rezervacija bus atšaukiama likus ne mažiau kaip 3 valandoms iki numatyto atvykimo laiko. Apie tai asmenys bus informuojami nurodytu el. paštu ar telefono numeriu.

„Šias priemones įdiegėme šiandien. Pirmosiomis dienomis stebėsime ir analizuosime rezultatus, o tada imsimės kitų priemonių. Kaip žinia, šiuo metu padaliniuose daugiausiai aptarnaujame neužsiregistravusių klientų, tad mūsų planas išankstinėje registracijoje palaipsniui didinti vietų skaičių, kad klientai reikiamas paslaugas galėtų gauti jiems patogesniu metu ir nereikėtų atvykus į vietą laukti „gyvoje“ eilėje. Taip pat išankstinėje registracijoje planuojame atverti ne dviejų savaičių grafiką, o ilgesniam laikotarpiui“ , – teigia S. Šuminas.

Naujos galimybės verslo klientams

„Regitra“ siekia dar labiau paspartinti ir verslo klientų aptarnavimą. Šią savaitę jiems buvo sukurtas papildomas paslaugų gavimo kanalas – tinklinė paslauga (angl. Web Service). Ji leis verslo klientams automatinėmis priemonėmis greičiau ir patogiau, t. y. didesniais kiekiais vienu kartu, pateikti transporto priemonių įgijimo ir perleidimo deklaracijas nevykstant į padalinius. Tai aktualu transporto priemonių gamintojų atstovams, didelių parkų savininkams (pavyzdžiui, bankams, lizingo bendrovėms).

„Suprantame, kad verslas disponuoja dideliais transporto priemonių kiekiais, tad ieškome būdų, kaip jiems supaprastinti paslaugos gavimo procesą. Tinklinė paslauga leis susieti verslo naudojamą sistemą, kurioje kaupiami transporto priemonių duomenys, su mūsų. Tokiu būdu informaciją gausime automatiškai ir paslaugą galėsime suteikti greičiau. Manome, kad tai prisidės ir prie eilių mažinimo mūsų padaliniuose, ir prie darbuotojų užduočių optimizavimo, nes nebereikės kiekvienos transporto priemonės duomenų suvesti rankiniu būdu. Šią paslaugą ateityje planuojame plėsti ir taip dar labiau efektyvinti savo veiklą aptarnaujant klientus“, – sako „Regitros“ atstovas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
3.1429

„Audi“ ateities planas aiškus: nuo 2026 visi nauji modeliai bus tik elektriniai, 2033 vidaus degimo variklių nebegamins pristatė elektrinį „Q4 e-tron“ (35)

Trečiadienio rytą Vokietijos „ Audi “ Vilniuje, senamiestyje, pristatė dar vieną naują gamos...

Nidoje duris atvėrė pirmasis unikalios koncepcijos „Porsche NOW“ centras (2)

Kuršių marių fone, Nidoje, duris atvėrė Lietuvoje analogų neturintis „žaliasis” sportinių...

„Daimler“ ketina iki 2030 m. visiškai pereiti prie elektromobilių

Vokietijos automobilių gamintoja „ Daimler “ paskelbė investuosianti 40 mlrd. eurų į...

Užsimojo: Lietuvoje neliks kelių, siauresnių nei 5 metrai (11)

Lietuvos automobilių kelių direkcija ( LAKD ) pradeda tvarkyti valstybinės reikšmės krašto...

„Daimler“ apkarpė pardavimų planus, bet finansinių rodiklių prognozės nepakeitė

Vokietijos automobilių gamybos milžinė „ Daimler AG “ patvirtino anksčiau skelbtą savo...

Top naujienos

Istoriniame Latvijos mieste atrado kardinaliai pasikeitusį kvartalą: vakarais čia plūsta jaunimas, o būsto kainos jau kaip Rygoje (13)

Kuržemės centre, Latvijoje , yra vieta, kurią istorijos, gamtos ir gastronomijos mėgėjai vertina...

Vytautė Merkytė | D+

Apokalipsė, kuri neatėjo: įtikėję, kad ateities nėra, sektos nariai atsisakė dirbti ir naujas aukas verbavo per seksą (1)

Michaelo Youngo vaikystė buvo neįprasta: berniukas uoliausiai iš savo brolių ir seserų apsiėmė...

Pažintis su keturiais nelegalais Dieveniškėse: niekur neskubėdami paprašė išvirti kavos (496)

Lietuvos pasienyje, Šalčininkų rajono Dieveniškių kaimelyje, kur būriai žmonių protestuoja...

Atostogos gali būti kitokios, nei tikitės: Kroatija ir Juodkalnija dėl koronaviruso ribos pramogas (21)

Lietuvių pamėgtos atostogų šalys Adrijos jūros pakrantėje – Kroatija ir Juodkalnija...

Griškonis irklavimo finale neprilygo galingiems varžovams – liko toli nuo medalių (2)

Jūros miško keliu pavadintame Tokijo olimpiniame irklavimo kanale vienintelis iš lietuvių likęs...

Gyventojai tūžta ant būsto administratoriaus: po brangaus remonto laiptai atrodo kaip po karo, bet pavojaus niekas netvarko (79)

Vilniuje, Karoliniškėse, esančio daugiabučio gyventojų kantrybė trūko – laiptų remontą...

11 metrų baudinių seriją pralaimėjusi „Sūduva“ baigė savo žygį Europoje „Kauno Žalgiris“ finišavo beviltiškai, krito ir „Panevėžys“ (69)

Lietuvos futbolo klubams ketvirtadienio vakaras buvo kaip niekad įtemptas – net trys A lygos...

„Socialdarbiečiai“ keičia pavadinimą – tampa Lietuvos regionų partija (116)

Opozicinė Lietuvos socialdemokratų darbo partija ketvirtadienį Kernavėje vykusiame neeliniame...

Tankiau lankysis lietus

Orų pobūdis Lietuvoje keičiasi. Virš Šiaurės Europos išplitus žemo atmosferos slėgio laukui...

Penktadienį Tokijuje – pirmojo lietuvių medalio laukimas, Gudžiaus metimai ir motyvuoti plaukikai kas, kur, kada (19)

Penktadienį, liepos 30-ąją, Tokijo olimpinėse žaidynėse varžysis 10 Lietuvos sportininkų –...