„Puikiai suprantame, kad esame palankioje padėtyje, norime pasinaudoti turima proga ir leisti žmonėms apie tai sužinoti“, – žurnalistams sakė bendrovės finansų vadovas Jeanas-Baptiste'as de Chatillonas.

PSA pareiškime teigiama, kad bendrovė niekada savo gaminamuose automobiliuose nediegė programinės įrangos, kuri emisijų kontrolės mechanizmą aktyvuotų tik tada, kai automobilis tikrinamas laboratorijoje – VW prisipažino elgęsi būtent taip.

J. B. de Chatillono teigimu, PSA norėjo nuraminti ir informuoti savo klientus, tad ir nusprendė paskelbti nepriklausomus ir realius skaičius.

Anot J. B. de Chatillono, PSA – švaraus dyzelino technologijų lyderis; esą specialius dalelių filtrus, mažinančius kietųjų dalelių kiekį, bendrovė pradėjo naudoti 11 metų iki oficialaus Europos Sąjungos reikalavimo.

Be to, PSA visus „Euro 6“ standartų reikalavimus atitinkančius dyzelinius variklius aprūpino specialia atrankinės katalitinės redukcijos (SCR) technologija – pačia veiksmingiausia, mažinant azoto oksidų (NOx) emisijas, teigia bendrovės atstovas.

Aplinkosaugos aktyvistai jau seniai skundžiasi, kad gatvėse riedantys automobiliai iš tikrųjų aplinkai kenkia žymiai labiau, nei kad atskleidžia laboratoriniai tyrimai.

Europos Sąjunga svarsto galimybę jau nuo 2017 metų oficialiai skelbti bandymų keliuose, o ne laboratorijose, rezultatus. Europos Komisija pripažįsta, kad jau labai seniai žinoma apie tikrosios situacijos keliuose ir duomenų iš laboratorijų skirtumus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)