Metų pabaigoje prekyboje pasirodysiantis „308 GT“ tarp kompaktinių automobilių klasės universalų bus vienas iš greičiausių.

Viena iš versijų bus su 202 AG ir 285 Nm sukimo momento 1,6 litro THP turbininiu benzininiu varikliu, o kita – su 2 litrų „BlueHDi“ 178 AG ir 400 Nm dyzeliniu motoru. Pastarasis varikls, derinamas kartu su naujos kartos 6 pavarų EAT6 automatine pavarų dėže, užtikrina net tik sportiškumą, bet ir mažas, 4 l/100 km vidutines degalų sąnaudas ir 103 g/km CO2 emciją. Su benzininiu varikliu „308 GT“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,5 sekundės.

Iš išorės 308 GT modelį galima atpažinti iš „Full-LED“ žibintų, priekinio buferio su didelėmis oro angomis, 18 colių lengvo lydinio ratlankių, žemesnės pakabos ir dviejų išmetamųjų vamzdžių.

Naujas „308 GT“ yra pirmas „Peugeot“ automobilis, kuriame liūto logotipas nuo variklio dangčio perkeltas ant apdailos grotelių. Jis, žinoma, turi GT versijos monogramą.

Iš naujų vairavimo pagalbos sistemų naudojama „Driver Sport Pack“, kuri leidžia nustatyti tokius variklio parametrus: variklio triukšmo stiprintuvą; rodmenų ekrane – variklio galią ir sukimo momentą, turboslėgį ir pagreičio jėgą; vairo stiprintuvo tikslumą ir jautrumą, akceleratoriaus pedalo ir EAT6 pavarų dėžės jautrumą.

Papildomai galima užsisakyti „Driver Assistance Pack“, kuriame yra dinaminis greičio ribotuvas, „Emergency Collision Alert“ sistema, informuojanti apie susidūrimo pavojų, ir „Emergency Collision Braking“ sistema, kuri kilus susidūrimo pavojui užtikrina efektyvų staigų stabdymą. Įrangai priklauso ir „Blind Sport Monitoring“ tamsaus kampo įspėjimo sistema bei automatinė parkavimo sistema „Park Assist“.

308-asis yra vienas iš populiariausių „Peugeot“ modelių. Jų nuo praėjusio rugpjūčio pabaigos parduota daugiau nei 146 000 vienetų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją