Žurnalas „Forbes“ tvirtina, kad BMW yra galingiausias automobilių prekių ženklas pasaulyje. Vokiečių gamintojas užima devintą vietą galingiausių prekių ženklų šimtuko sąraše.

Kompanijos prekinis ženklas įvertintas 26,3 mlrd. litų. Žurnalo „Forbes“ sudarytame sąraše BMW aplenkė daugiausiai automobilių parduodančią „Toyota“ (14 vieta) ir tėvynainius „Mercedes-Benz“ (16 vieta). Bavarai prekinių ženklų sąraše aplenkė tokias kompanijas, kaip „Oracle“, „Cisco“ ir „Samsung“.

Kitų automobilių gamintojų vietos sąraše – „Honda“ (19 vieta), „Audi“ (32 vieta), „Volkswagen“ (45 vieta) ir „Ford“ (59 vieta). Į sąrašą taip pat įtrauktos „Hyundai“ (71 vieta), „Nissan“ (76 vieta) ir „Lexus“ (87 vieta) markės.

Galingiausių prekinių ženklų viršūnėje – „Apple“ kompanija. Pirmajame dešimtuke ji lenkia „Microsoft“, „Coca-Cola“, IBM, „Google“, „Intel“, „McDonald's“, „General Electric“, BMW ir „Cisco“.

Žurnalo „Forbes“ galingiausių prekinių ženklų sąrašas sudaromas, atsižvelgiant į kompanijos finansinį pajėgumą ir taip, kaip jas pagal skirtingus kriterijus (tokius kaip inovacijos, kokybė, lūkesčių patenkinimas) vertina patys klientai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (70)