„Opel“ negali pasitenkinti „Insignia“, – laikraščiui „Welt am Sonntag“ sakė „Opel“ vadovas Karlas-Friedrichas Stracke.

Naujasis modelis padidinto pravažumo automobilių segmente turėtų pasirodyti per 4-5 metus, bet jis nebūtų skirtas tiesiogiai konkuruoti su BMW, „Mercedes-Benz“ ar „Audi“ atstovais, sakė K. F. Stracke.

„Opel“ taip pat nori sukurti dar vieną elektra varomą automobilį, kuris būtų panašaus į „Corsa“ ar „Agila“ dydžio.

Kompanijos vadovas įsitikinęs, kad „Opel“ savo automobilius gali sėkmingai parduoti ir už Europos ribų: „Tikiu, kad per 3 metus mes galime pasiekti, kad kasmet už Europos ribų parduotume po 150 tūkst. automobilių“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją