Kaip ir anksčiau, automobilyje bus montuojamas 3.8 l, V6 variklis. Vis dėlto lyginant su pirmtaku, šįkart motoras išvystys 55 AG daugiau – iš viso 600 AG. Maksimalus sukimo momentas bus 652 Nm.

„Nismo“ versija gavo dar sportiškesnę pakabą, o dizaino akcentai buvo perimti iš GT3 serijos lenktynėms pritaikyto „GT-R“ bei kitų „Nissan Nismo“ modelių „Juke“ ir „370Z“.

Nors jokių dinamikos charakteristikų neatskleidžiama, tačiau manoma, kad įsibėgėjimo iki 100 km/val. rodiklis bus pagerintas nuo įprasto modelio 2,7 sek. iki 2,5 sek.

„Galima drąsiai teigti, kad Niurburgringo trasos ratą įveikdamas per 7 min. 08,679 sek., „Nissan GT-R Nismo“ yra rekordininkas tarp visų serijinės gamybos automobilių“, – tvirtina kompanijos vadovas Carlosas Ghosnas.

„Godzilos“ pravardę turinčio „Nissan GT-R“ „Nismo“ versija nuo bus parduodama nuo 2014-ųjų vasario Japonijoje, kiek vėliau pasirodys ir Europoje bei JAV.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (99)