„Kia Motors“ atskleidė planus, susijusius su naujausiomis hibridinėmis technologijomis, kurias turės naujos kartos „Optima“ modelis. Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime, tai vienas iš kompanijos žingsnių vykdant įsipareigojimus kurti gerokai ekologiškesnius automobilius.
"KIA Optima Hibrid"
© Gamintojo nuotr.

Gamintojas žada, jog moderniosios hibridinės technologijos taps ryškiausiu naujojo „Kia“ sedano bruožu. Per ateinančius 12 mėnesių kompanija planuoja pristatyti iš karto net dvi ekologiškas hibridines „Optima“ versijas – paprastą ir „plug-in“ tipo hibridą.

2016 m. antrą ketvirtį debiutuosiantis „Optima PHEV“ (Plug-in Hybrid) bus pirmasis „Kia“ sukurtas „plug-in“ tipo hibridinis modelis. Kompanija žada būsimuosius savininkus pradžiuginti didesne baterijos talpa ir gerokai didesne rida automobiliui važiuojant naudojantis vien tik elektros energija.

Antrasis - „Optima Hybrid“ (HEV) – modelis žavės didesnės talpos baterija, galingesniu elektriniu varikliu ir patobulinta transmisija. Kompanija tikisi, kad dėl šių pokyčių naujasis modelis bus 10 proc. ekonomiškesnis už ankstesnes „Optima Hybrid“ versijas.

Hibridinių automobilių gerbėjai naująjį „Optima HEV“ galės išvysti jau pirmąjį 2016 m. ketvirtį.

„Optima PHEV“ varoma tik elektros variklio važiuos didesnį atstumą

Naujausios kartos „Optima PHEV“ modelis turės 9.8 kHW ličio-polimerų bateriją, kuri dabartinio „Optima Hybrid“ modelio bateriją savo talpa lenkia net šešis kartus. Su 42 proc. galingesniu 50 kW elektriniu varikliu derinama baterija suteiks naujajam „Optima PHEV“ modeliui galimybę važiuoti didesniu greičiu naudojant tik elektros energiją.

Inžinierių komanda tikisi, kad greitai prekyboje pasirodysiantis modelis galės vien „elektriniu“ režimu nukeliauti iki 44 km ir taps vidutinės klasės elektra varomų automobilių lyderiu.

Moderniausios hibridinės technologijos bus derinamos su produktyviu 2.0 l „Nu“ keturių cilindrų GDI (angl. „gazoline direct injection“) varikliu su tiesioginiu degalų įpurškimu, pasižyminčiu 153 AG galia ir 189 Nm sukimo momentu. Šis motoras dirbs drauge su elektros varikliu. Bendra visų varomųjų komponentų galia sieks 202 AG, esant 6000 aps./min.

Ši galia ratams bus perduodama per 6 pavarų automatinę transmisiją.

Remiantis kompanijos atliktais tyrimais, naujojo „Optima PHEV“ degalų sąnaudos turėtų siekti apie 2,9 l/100 km. Pilnai įkrauti bateriją bus galima per mažiau nei 3 valandas.

Kūrėjai žada, kad PHEV modelis iš visos „Optima“ gamos išsiskirs ne tik savo technologijomis, bet ir išvaizdos pokyčiais: vairuotojo pusės priekiniame sparne integruota baterijos įkrovimo anga, chromo apdailos detalėmis papuoštais slenksčiais, nauju ratų dizainu ir „Eco Plug-In“ ženkliuku.

Į akis krenta išskirtinio dizaino prietaisų skydelis, kuriame pateikiama informacija apie automobilio funkcijas, baterijos energijos likutį. Baterijos įkrovimo lygio indikatorius integruotas pačiame prietaisų skydelio viršuje.

„Optima Hybrid“: mažesnės degalų sąnaudos ir gausesnė komplektacija

Sekdamas pirmosios kartos „Optima Hybrid“ populiarumu, naujasis modelis turės dar daugiau naujausių technologijų. Tikimasi, kad pokyčiai lems 10 proc. mažesnes degalų sąnaudas.

Naujo „Optima Hybrid“ modelio „širdis“ – 2.0 l 153 AG „Nu“ GDI variklis, derinamas su šešių pavarų automatine transmisija. Atnaujinta transmisija turi joje įmontuotą 38 kW elektrinį variklį. Bendra visų varomųjų komponentų galia siekia 192 AG, esant 6000 aps./min. Naujos kartos transmisijos elektrinis tepalo siurblys prisideda prie ekonomiškumo rodiklių gerinimo ir ekologijos.

Variklio ir transmisijos darbą papildo atnaujintas ličio-polimerų akumuliatorius, kurio talpa siekia 1,62 kWh (+ 13 proc.). Akumuliatorius kruopščiai paslėptas po bagažinės grindimis, taigi nebeužims kroviniams skirtos vietos.

Išvaizdos ir aerodinamikos pokyčiai

„Optima PHEV“ ir HEV kūrėjai pasirūpino išskirtinėmis dizaino detalėmis, skiriančiomis juos nuo kitų „Optima“ šeimos modelių. Modernų dizainą išsaugoję hibridiniai modeliai turės aktyvias groteles, specialiai sukurtas pagerinti aerodinamines savybes, bei galės pasigirti optimizuota variklio skyriaus aušinimo sistema.

Galinis bamperis, grotelių apvadas ir ratų arkos papuoštos sidabro ir „metalic blue“ spalvos elementais bei „EcoHybrid“ ir „EcoPlugin“ ženkliukais.

Gamintojo tikinimu, debiutui besiruošiantys „Optima PHEV“ ir „Optima HEV“ savo šeimininkams pasiūlys šių modelių šeimai būdingą modernų ir stilingą interjerą, išskirtines dizaino detales ir didesnę erdvę salone.

Teigiama, jog dizainą papildančios modernios technologijos padėjo „Optima“ tapti vienu geriausiai parduodamų „Kia“ modelių visame pasaulyje. Kūrėjai tikisi, kad būtent dėl šių savybių, geresnės kokybės ir dar geresnių važiavimo savybių naujieji hibridiniai modeliai taip pat užkops į populiarumo viršūnes.

„Kia“ planai: iki 2020 m. – 25 proc. didesnis degalų efektyvumas

Visame pasaulyje populiaraus „Kia“ modelio hibridinės versijos yra pasiruošusios pateisinti ambicingą kūrėjų tikslą – iki 2020 metų tapti mažomis emisijomis pasižyminčių automobilių rinkos lyderiais. Per ateinančius penkerius metus „Kia“ išplės savo „žaliųjų“ automobilių modelių gamą nuo dabar turimų 4 iki 11 ir sieks bendrą savo gaminamų automobilių degalų sąnaudų efektyvumą pagerinti iki 25 proc.

Platesnė mažomis emisijomis pasižyminčių transporto priemonių gama pademonstruos ir platesnį hibridinių technologijų spektrą: nuo hibridų iki „plug-in“ tipo, elektromobilių ir vandenilio kuro elementais varomų modelių. „Kia Optima PHEV“ didelės talpos ličio-polimerų akumuliatorius ir transmisijoje sumontuotas elektros variklis bus ir toliau tobulinami.

Siekdama pažangos, kompanija taip pat žada modernizuoti 7 iš 10-ies dabar turimų savo variklių. Jie bus pakeisti naujausios kartos dyzeliniais ir benzininiais agregatais, padidės turbokompresorių turinčių variklių skaičius.

„Kia“ planuose taip pat numatytos pažangesnės transmisijos bei 5 proc. lengvesnės kėbulo konstrukcijos. Šį tikslą padės pasiekti platesnis ypač tvirto ir lengvo plieno naudojimas automobilių konstrukcijoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveiki atvykę į 21 amžių: štai kaip „Tesla“ sutvarkys „Model 3“ problemą (19)

„ Consumer Reports “ paskelbė, kad elektromobilio „ Tesla Model 3 “ stabdymo kelias yra...

„Volkswagen“ vadovas nori artimesnio bendradarbiavimo su Kinija (2)

Vokietijos automobilių milžino „ Volkswagen “ generalinis direktorius vizito Šendžene metu...

ES perspėjimas: JAV muitas automobilių importui pažeis prekybos taisykles (9)

Bet koks Jungtinių Valstijų planas vienašališkai nustatyti muitus importuojamiems automobiliams...

Lazda smogė kitu galu: automobiliuose išpopuliarėjusi medžiaga kelia bjaurią problemą (42)

Netrukus po to, kai išaušo naujas tūkstantmetis, automobilių gamintojai pradėjo naudoti...

JAV grasinant pritaikyti tarifus automobiliams, „Volkswagen“ perspėja dėl protekcionizmo (4)

Automobilių rinkos milžinas „ Volkswagen “ (VW) ketvirtadienį perspėjo dėl „vienpusiško...

Top naujienos

Klaipėdietis nusivylė brangiausiu Lietuvos „Passatu“ pardavėjai problemą mato kitur (359)

„Man tai buvo pirmas naujo automobilio pirkimas“, – DELFI sako Mindaugas, prieš pusmetį...

Rusai pučiasi: mes laimime antrąjį Šaltąjį karą, o JAV laukia žlugimas (1042)

Sovietų sąjunga pralaimėjo Šaltąjį karą prieš Vakarus, o sankcijų spaudžiama Rusija laimi...

Emigrantas, kuris grįžo kurti automatizuotą daržovių ūkį (29)

Nors daržovių ūkiuose Lietuvoje daugeliui procesų atlikti vis dar naudojamas rankų darbas, jau...

„MG Baltic“ gynyboje – buvę aukšti prokurorai (148)

Valstybės saugumo departamento informacijoje Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetui...

Drąsiems pokyčiams pasiryžusi 27 metų vilnietė pasikeitė kardinaliai (84)

DELFI Stilius kardinaliems stiliaus pokyčiams pasiryžo 27 metų vilnietė Miglė. Drąsi mergina...

Kitą savaitę – tropinė temperatūra: Lietuvoje bus karščiau nei Turkijos kurortuose (39)

Po labai karšto savaitgalio – dar karštesnė savaitė. Sinoptikai pastarąsias dienas nuo kaktos...

Tautos priešas: kvapą užgniaužęs Egiptas prakeikia Salah sutraumavusį Ramosą (57)

Niekas labiau nesuvienija Egipto nei Mohamedas Salah , todėl šeštadienio vakarą dužo ne tik „...

Unikalus Lietuvos kurortas, kur poilsiautojai viliojami fazanais ir žuvimi (50)

„Žmonės, važiuojantys pramogauti, nori ir skaniai pavalgyti, tad visi prašo tik šviežiai...

„Misija Sibiras‘18” bandomojo žygio metu į dienos šviesą sugrąžinta istorinė partizanų vieta (6)

Visą savaitgalį 80 atrinktų dalyvių žygiavo „Misija Sibiras‘18” bandomajame žygyje...

Užkalnis rado Lietuvos blogo maisto sostinę (242)

Jau esu sakęs, kad blogiausias Lietuvos regionas pavalgyti yra Dzūkija . Jie turi girias ir...