aA
Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Honda Civic“ modeliu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, dešimtos kartos automobilis bus pristatomas balandžio 21-23 dienomis Civic Open Weekend“ renginyje UAB „Nippon Auto“ salone Vilniuje. Standartinės komplektacijos modelio kaina mūsų šalyje prasidės nuo 19 tūkst. 180 Eur.
"Honda Civic"
© Gamintojo archyvas

Naujasis „Civic“ tapo 13,5 cm ilgesnis bei 2 cm platesnis. Automobilio ratų bazė padidėjo 3 cm. Tai ženkliai padidino erdvę salone. Keleiviai gale turės beveik 10 cm daugiau erdvės nei ankstesniame modelyje. Priekinės sėdynės taip pat išdėstytos plačiau, padidinant erdvę pečių aukštyje.

Automobilio bagažinės tūris išaugo net 20 proc. – iki 480 litrų (1200 litrų sulanksčius galines sėdynes). Nors automobilis tapo didesnis, lyginant su pirmtaku „Civic“ svoris sumažėjo 16 kilogramų.

Dėl naujos konstrukcijos kėbulas tapo 52 proc. standesnis, automobilio svorio centras perkeltas 10 mm žemiau, taip pat sumažėjo oro pasipriešinimo koeficientas.

„Civic“ pristatomas su naujos kartos benzininiais „Honda VTEC Turbo“ varikliais. Trijų cilindrų 1.0 litro darbo tūrio jėgainės galia siekia 129 AG (95 kW), maksimalus sukimo momentas – 200 Nm. Variklis suprojektuotas, jog didžiausią galią ratams perduotų esant žemiems ir vidutiniams variklio sūkiams.

Galingesnė 1.5 litro „VTEC Turbo“ versija išvysto 182 AG (134 kW) bei 240 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu „Civic“ 100 km/val. pasiekia per 8,2 sekundės, o vidutinės kuro sąnaudos, anot gamintojo, siekia 5,9 l / 100 km.

Automobilis komplektuojamas su naujos kartos šešių laipsnių mechanine ar septynių laipsnių automatine pavarų dėže.

„Civic“ siūlomas su išmaniųjų aktyvaus saugumo technologijų rinkiniu „Honda Sensing“. Standartinėje įrangoje taip pat montuojama „Agile Handling Assist“ sistema, padedanti valdyti automobilį posūkiuose ir galinti dinamiškai reguliuoti galios bei stabdžių jėgos paskirstymą tarp automobilio ratų dar iki įsikišant stabilumo kontrolei. Kritinio stabdymo sistema padeda stabdyti automobilį, jei nustatoma, jog susidūrimas su kliūtimi yra neišvengiamas.

Automobilis geba ne tik laikytis kelio ženklinimo linijų, bet ir nustatyti nukrypimą nuo kelio bei vairo stiprintuvo ir stabilumo kontrolės pagalba koreguoti važiavimo trajektoriją. Su adaptyvia greičio palaikymo sistema sujungta išmanioji ženklų atpažinimo sistema leidžia važiavimo greitį derinti su greičio apribojimais.

Išsamiau apie naująjį „Honda Civic“ skaitykite DELFI apžvalgoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Daugiau jokių hibridų: „General Motors“ skelbia stabdanti „Chevrolet Volt“ gamybą (22)

Per pastaruosius porą mėnesių apie „ General Motors “ girdėjome daug įvairių naujienų ir...

„City Bee“ į gatves išleido 20 automobilių, papuoštų ypatingais parašais (1)

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną šalies gyventojų kasmet švenčiama vis išradingiau. Nuo jų...

„Bentley“ nusprendė, kad „Bentayga“ per lėtas – pagamino greitesnį visureigį (8)

Kai „Bentayga“ pasirodė pirmą kartą, masyviam ir prabangiam visureigiui buvo prilipdyta tuomet...

10 dalykų, kurių apie „Porsche Taycan“ dar nežinojote (9)

2019 m. pabaigoje gatvėse bus galima išvysti pirmuosius „Porsche Taycan“ elektromobilius. Dar...

„Volkswagen“ plečia R modelių liniją – gamins neįprastą naujoką

Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje (kovo 7-17 d.) „ Volkswagen “ pristatys naują...

Top naujienos

Sovietų valdžios įslaptintas incidentas: Uralo kalnuose rasti septyni kūnai, mįslingos detalės šiurpą kelia iki šiol (194)

Rusijos generalinės prokuratūros atstovas Aleksandras Kurenojus vasario 1 d. pranešė, kad tyrėjai...

Nekilnojamojo turto kainos: problemos Švedijoje galėtų persikelti į Lietuvą (44)

Nekilnojamojo turto rinkos burbului Švedijoje artėjant pabaigos link, „Swedbank“ ekonomistas...

Lietuviai aplankė išskirtinę Indijos vietą, kurioje streikai – kasdienybė: viskas dėl moterų (18)

Praleidę keturias dienas Alapuroje, pasidžiaugę „Backwaters“ ir pliažais, atšventę...

Skurdas pagal norvegus: pinigų stoka besiskundžianti 50-metė norvegė laukia 1700 eurų pensijos (417)

51 m. norvegė Liv Iversen yra seniausio lėlių teatro pietvakarinėje Norvegijos pakrantėje...

Ivaškevičius: daug kartų norėjau atsisakyti šitos premijos (572)

Teikiant nacionalines kultūros ir meno premijas, prezidentė Dalia Grybauskaitė šeštadienį...

Antrajame „Eurovizijos“ pusfinalyje – arši kova: paaiškėjo dar 4 finalistai (460)

Vasario 16-osios vakarą suskambo antrasis nacionalinės „ Eurovizijos “ pusfinalis. Ši...

Globos namų darbuotoja nusprendė prabilti apie tai, kas vyksta už uždarų durų: situacija kelia nerimą (121)

Kylantys incidentai, psichologinės pagalbos trūkumas ir nekompetetingi darbuotojai – tokias...

Kurtizanių amžius Paryžiuje: nuo slaptų bordelių iki šampano vonių ir „meilės kėdės“ (44)

Prieš kelis metus Paryžiaus Orsė muziejus (Musée d'Orsay) pirmą kartą surengė šokiruojančią...

Adomaitis galimybes finale vertina vienodai, Maksvytis gailisi suklydęs ir nesuvaldęs auklėtinių (42)

Luigi Lamonica buvo labiausiai aptarinėjamas personažas prieš Karaliaus Mindaugo taurės finalo...

Gydytojas kritiškai įvertino plintančią sveikatingumo madą: tai tinka tikrai ne visiems (59)

Tikriausiai televizijoje ir socialiniuose tinkluose teko pastebėti vis dažniau atsirandančius...