Naujojo variklio pagrindu taps „Mercedes AMG High Performance Powertrains“ kuriamas 340-350 AG išvystysiantis keturių cilindrų 2.0 l darbo tūrio motoras, kuriuo visai nesenai viešai žavėjosi „quattro GmbH“ bosas Stefanas Reilis.

Naujojo V8 maksimali galia sieks nuo 450 iki 600 AG, o C-klasės AMG taps pirmuoju modeliu, kuriame bus montuojamas šis variklis. Didelis galių skirtumas aiškinamas tuo, kad motoras pakeis ne tik 6.2 l darbo tūrio „aštuoniukę“, bet ir atmosferinį 5.5 l darbo tūrio variklį, kuris dabar montuojamas į SLK 55 AMG, taigi prireiks net kelių jo versijų.

Buvo manoma, kad naujasis 4.0 l turbininis variklis bus bazinis kompaktinio SLC klasės superautomobilio agregatas, tačiau kol kas su „Porsche 911“ turėjusio konkuruoti modelio projektas pristabdytas. Pagrindine to priežastimi įvardinama per didelė savikaina ir teigiama, kad susiklosčius palankioms aplinkybėms SLC bus nedelsiant atgaivintas.