aA
Jaguar Land Rover“ pristatė ilgai lauktą naują „Jaguar XF“ šeimos narį universalo kėbulu – „Sportbrake“. Naujokas atsineša nei daug nei mažai – sportišką išvaizdą, „premium“ klasės komfortą ir vartotojui draugiškas technologijas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Jaguar XF Sportbrake"
"Jaguar XF Sportbrake"
© Gamintojo archyvas

Naujasis „XF Sportbrake“ sukurtas panaudojant stipriąsias XF sedano savybes, lėmusias pastarojo sėkmę bei apdovanojimų gausą: pažangiąją visų varančiųjų ratų (AWD) technologiją, aliuminio konstrukciją bei inovatyviąsias „Ingenium“ šeimos jėgaines.

„Sportbrake“ yra 6 mm trumpesnis negu ankstesnis modelis, tačiau jo ratų bazė buvo prailginta 51 milimetru iki 2,960 mm, todėl gale sėdinčių keleivių kojoms atsirado daugiau erdvės. Net pilnai pakrauto automobilio laikyseną padeda išlaikyti savaime išsilyginanti suspausto oro važiuoklė, suteikianti iki 2 t vilkimo galią.

Sustiprinto aliuminio kėbulo konstrukcija užtikrina „Sportbrake“ dizaino lengvumą. Idealus svorio pasiskirstymas priekiui ir galui (santykiu 50:50) leidžia pasiekti geresnį transporto priemonės valdymą bei efektyvumą.

„Sportbrake“ įrangoje: gestais atidaroma bagažinė, panoraminis stogas, raktas apyrankėje, krovinio vilkimo asistavimo (Tow Assist) technologijos, LED apšvietimas 565 l krovinio talpinančioje bagažinėje, daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams, gestu reguliuojama langų apsauga nuo saulės, jonizuojantis salono oro filtras, nulenkiamos galinės sėdynės, stogo bėgiai, pajėgūs išlaikyti apkrovą iki 100 kg.

Šalia dviejų bazinių kėbulo spalvų – baltos (Fuji White) ir juodos (Narvik Black) – siūlomi aštuoni atspalviai: balta (Yulong White), juoda (Santorini Black), sidabrinė (Indus Silver), pilka (Corris Grey), mėlyna (Loire Blue), raudonos (Firenze Red bei Rossello Red) ir žydra (Caesium Blue).

Kaip tvirtinama pranešime, sportinio charakterio automobilis už vairo sėdinčiajam siūlo guvų valdymą bei dinamišką atsaką. Konfigūruojama dinamikos sistema (Configurable Dynamics system), montuojama modeliuose su automatine pavarų dėže, leidžia vairuotojams patiems pasirinkti vairo mechanizmo, transmisijos ir akceleratoriaus nustatymus bei išgyventi asmeninio vairavimo patirtį.

„Sportbrake“ jėgainių asortimentą pradeda keturių cilindrų 163 AG „Ingenium“ dyzelinis variklis su kintamos geometrijos turbokompresorium. Pažangi jėgainė pasiekia 118 g/km CO2 emisiją bei 4,5 l / 100 km degalų efektyvumą.

Europos rinkai skirtų agregatų asortimentą sudaro keturi dyzeliniai motorai – trys keturių cilindrų, 2 litrų darbinio tūrio ir vienas 3 litrų darbinio tūrio, V6 su dvigubu turbokompresoriumi:

163 AG / 380 Nm 2 litrų darbinio tūrio variklis, rankinė ir automatinė transmisijos, galinių ratų pavara (RWD);
180 AG / 430 Nm 2 litrų variklis, automatinė transmisija, RWD ir AWD pavara;
240 AG / 500 Nm 2 litrų variklis, automatinė transmisija, AWD pavara;
300 AG 3 litrų V6 variklis, automatinė transmisija, RWD pavara.
O taip pat – 250 AG / 365 Nm 2 litrų darbinio tūrio benzininis variklis veikiantis išvien su automatine transmisija, perduodančia galią galiniams ratams.

Salone – „Touch Pro“ aukščiausios klasės informacinė pramogų sistema ir solidžios medžiagos. Didžiulis 10 colių skersmens jutiklinis ekranas su „Dual View“ technologija bei įvairiomis išmaniosiomis programėlėmis leidžia vairuotojui valdyti informaciją apie transporto priemonę: žinoti, kiek degalų yra bake, ar uždarytos durys bei langai, atsisiųsti komandiruočių kilometražą, atrakinti ar užrakinti automobilį, pyptelėjimo bei blykstės pagalba rasti savo automobilį. „XF Sportbrake“ gali veikti kaip Wi-Fi „viešosios interneto prieigos taškas“, kuris suteikia 4G ryšį aštuoniems įrenginiams.

„Sportbrake“ aprūpintas pažangiomis vairuotojo pagalbos sistemomis ir keleivių saugumą užtikrinančios technologijomis. Atsitikus nelaimei ir išsiskleidus saugos oro pagalvėms, sistema „Protect“ automatiškai praneša avarinėms tarnyboms apie nelaimę ir pateikia automobilio GPS vietą.

Vairuotojo patogumui – nukrypimo nuo greičio juostos sistema, vairuotojo būklės stebėjimo sistema, greičio viršijimo perspėjimas, pažangus greičio ribotuvas, veikiantis kartu su eismo ženklų atpažinimo sistema, prisitaikanti greičio kontrolės sistema (Adaptive Cruise Control, ACC), „aklųjų taškų“ asistentas, automatinio statymo sistema ir daugybė aktyvių bei pasyvių saugos technologijų.

Naujojo „XF Sportbrake“ asortimentą sudaro penkios versijos: „XF Sportbrake Pure“, „XF Sportbrake Prestige“, „XF Sportbrake Portfolio“, „XF Sportbrake R-Sport“ bei „XF Sportbrake S“.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

BMW papasakojo, kokių naujovių gali tikėtis 5 serijos gerbėjai bei kas lauks rugpjūtį (7)

BMW laikosi numatyto plano ir trečiadienį pasauliui pristatė net tris naujienas. Bavarijos...

Iš gyventojų kišenės – iki 10 mln. eurų už automobilių beverčių atliekų sutvarkymą (6)

Po automobilių ardymo per metus iki 50 tūkst. tonų neigiamą rinkos vertę turinčių automobilių...

Rengia naują techninės apžiūros kainoraštį: kainos keisis, bet į kurią pusę – dar nežinia (6)

Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) parengė privalomosios transporto priemonių...

„Volkswagen“ ir „Audi“ automobilius jau galima įsigyti internetu

„ Volkswagen “ ir „ Audi “ atstovai Lietuvoje atvėrė elektronines parduotuves, kuriose...

„Renault“ nusipirko apsauginių kaukių gamybos liniją – pirmiausia gamins savo darbuotojams

„ Renault “ praneša, kad įsigijo apsauginių kaukių gamybos liniją, kuri bus naudojama gaminti...

Top naujienos

Policijai teks atsiprašyti emigranto: išprovokavę konfliktą patruliai vairuoti pasiūlė 2-mečiui (146)

Trumpų atostogų iš Jungtinės Karalystės į Lietuvą su dvimečiu sūnumi atskridęs ir iš oro...

Daugiabučių gyventojai gali sulaukti pokyčių: įtaria norą užkrauti finansinę naštą ir sužlugdyti bendrijas (63)

Daugiabučių gyventojai jaučiasi apgauti. Nuo lapkričio mėnesio Aplinkos ministerijos rengtas...

ECB: ekonomikai atsiveriant, euro zona vis dar žengia netvirtais žingsniais (5)

Euro zonos ekonomika vis dar susiduria su rimtomis grėsmėmis, nors politikos formuotojai ėmėsi...

Ne viskas, kuo tikėjome apie tyrimus, tiesa: Morozovas sudėjo visus taškus ant i (8)

Anksčiau mano kolegoms reikėjo žinoti daugiau nei 60 apčiuopiamo pulso rūšių, iš gleivinių ir...

Vilnietis atliko eksperimentą su erkėmis: štai būdas, kaip savo kieme galite sugaudyti erkes (34)

Tikėtina, kad Lietuvai atsigaunant nuo karantino, bet vis dar esant neužtikrintumo dėl keliavimo...

Užkalnio ir Faustos šunų auklės alga kai kuriuos privers žagtelėti: uždirba ir 1,5 tūkst. eurų (8)

Paradoksas, tačiau nors žurnalistai Andrius Užkalnis ir Fausta Marija Leščiauskaitė laikomi...

Susirūpino: ką Billas Gatesas ir koronavirusas veikia ant Australijos dolerių banknotų?

Ką Billas Gatesas ir naujasis koronavirusas veikia ant neseniai išleistų Australijos dolerių...

Prasideda vasara – profesionalus sodininkas pataria, ką būtina nuveikti sode ir kokių klaidų šiukštu nedaryti ar išsigąsti raudonų šilauogių lapų

Laidoje Delfi 11 kalbamės su Gediminu Cijūnaičiu, gediminosodai.lt savininku, kuris papasakoja, ką...

The Economist

Nesibaigianti „Kraftwerk“ įtaka

Neseniai miręs Florianas Schneideris paliko viliojantį, tačiau tikra vizija netampantį Europos...

Psichologė paaiškino, kodėl vaikų geriau nebučiuoti į lūpas

Prieš kurį laiką Victoria Beckham paskelbė nuotrauką, kurioje sveikindama savo dukrą Harper su...

|Maža didelių žinių kaina