Gamintojas informuoja, kad naujausias kompaktinės klasės universalas galės pasiūlyti tokius pat privalumus kaip ir jo penkių durų „brolis“, kurį galima užsisakyti jau nuo birželio mėnesio.

„Astra Sports Tourer“ kūrėjai patobulino modelio architektūrą, taigi jis sveria iki 200 kg mažiau už savo pirmtaką. Debiutui besiruošiantis universalas turės naujausios kartos variklius, užtikrinančius smagesnį ir dinamiškesnį važiavimą. Gamintojas žada ir ypatingą taupumą, todėl naujasis modelis tiks praktiškumo ir stiliaus išsiilgusiems pirkėjams.

Nuo pat prekybos pradžios naujasis „Astra Sports Tourer“ turės „Opel OnStar“ ir „IntelliLink“ sistemas, užtikrinančias patogumą ir ryšių galimybes. Būsimieji šeimininkai taip pat gali tikėtis plataus saugumo pagalbos sistemų, kurios iki šiol buvo pasiekiamos tik aukštesnės klasės automobiliams.

Interjero kūrėjai stengėsi, kad „Astra Sports Tourer“ būtų ne tik stilingas, bet ir praktiškas. Nors naujausio modelio matmenys liko nepakitę, tačiau jis erdvesnis už savo pirmtaką. Didesne erdve galės džiaugtis tiek keleiviai, tiek vairuotojas.

„Mūsų naujieji „Astra Sports Tourer“ ir „Astra“ hečbekas yra tarsi dvi to paties medalio pusės. Abu atskleidžia „Opel“ kokybinį kompaktinės klasės automobilio šuolį aukštyn. Be moderniausių ryšių galimybių ir revoliucinio dizaino naujasis universalas didelį dėmesį sutelkė ir į ekonomiškumą“, - tikino „Opel Group“ vadovas Dr. Karlas-Thomas Neumannas.

„Sports Tourer“ yra puikus praktiškumo ir dinamikos derinys: daugiau erdvės, mažesnis svoris, modernumas bei naujausia įranga. Pavyzdžiui, bagažinės dangtį galima automatiškai atidaryti ir uždaryti lengvu kojos judesiu. Toks ir turi būti šiandieninis universalas“, - tikino K. Th. Neumannas.

Atletiškas dizainas ir dar daugiau erdvės

Kaip ir jo „brolis“ hečbekas, „Astra Sports Tourer“ vadovaujasi ta pačia dizaino filosofija: išbaigtas meniškumas jungiasi su vokišku tikslumu bei nulemia lengvumą, praktiškumą ir dinamiką.

Šiek tiek išlenktas nuožulnus stogas vizualiai prailgina universalą. „Astra Sports Tourer“ palieka stabilaus, tvirto ir saugaus automobilio įspūdį. Sportiški galinių ratų arkų kontūrai ir perskirti galinių žibintų blokai dar labiau sustiprina šį jausmą.

Naujausios kartos „Sports Tourer“ pasižymi tokiais pat matmenimis kaip ir jo pirmtakas: ilgis siekia 4702 mm, plotis – 1871 mm (su užlenktais šoniniais veidrodėliais), aukštis – 1499 mm. Nepaisant to, naujasis modelis gali pasiūlyti daugiau erdvės tiek keleiviams, tiek bagažui. Vairuotojai džiaugsis 26 mm padidėjusia erdve galvai, o keleiviai turės 28 mm daugiau vietos kojoms.

Be to, „Astra Sports Tourer“ bagažinės tūris dabar siekia iki 1630 l.

Išmanus ir pritaikomas

„Opel“ naujame „Astra Sports Tourer“ siūlo praktišką naujovę padėsiančią kasdienybėje – pirmasis „Opel“ modelis, kurio bagažinės duris bus galima atidaryti prie jų net neprisilietus, o tiesiog paprastu kojos judesiu po galiniu bamperiu. Kitas kojos brūkštelėjimas ore po bamperiu, užvers bagažo skyriaus duris.

Išmani sistema aptinka bet kokią kliūtį veikimo metu ir sustabdo atidarymo mechanizmą. Bagažo skyriaus duris galima atidaryti ir specialiu jungikliu įrengtu automobilyje šalia vairuotojo ar raktelio pulte.

Tam, kad bagažo skyrius būtų erdvesnis, naująjį „Astra Sports Tourer“ bus galima pasirinkti su nulenkiamomis galinėmis sėdynėmis santykiu 40/20/40.

Erdvę įvairiems kroviniams bus galima lengvai pritaikyti. „FlexOrganizer“ priemonių įvairovė – skiriamieji tinkleliai su bėgeliais šonuose bei įvairūs kabliukai – leis daiktus gabenti saugiai ir tvarkingai.

Lengvesnė konstrukcija ir naujos kartos varikliai

Kompaktiškesnė išorės konstrukcija ir lengvesnė kėbulo struktūra lėmė 200 kg mažesnį automobilio svorį. Ypač stiprus ir atsparus deformacijoms plienas, galinės ir priekinės pakabos detalių modifikacijos taip pat padėjo pasiekti geresnių rezultatų.

Bazinio „Astra Sports Tourer“ svoris yra 1263 kg (su vairuotoju), o tai yra 130 kg mažiau nei pirmtako. Žinoma, tai lemia ir automobilio manevringumą, važiavimo komfortą, degalų sąnaudas ir išlaidas.

Varikliai, kurių galia nuo 70 kW/95 AG iki 147 kW/200 AG, taip pat prideda teigiamų savybių. „Sports Tourer“ bus montuojamos tik naujausios kartos jėgainės. Nuo 1,0 l iki 1,6 l benzininiai ir dyzeliniai varikliai pasižymi dideliu efektyvumu ir sklandžiu darbu. Naujas 1,6 l „ECOTEC Direct Injection Turbo” variklis, kuris bus pristatytas Frankfurto parodoje, bus montuojamas į „Astra Sports Tourer“.

147 kW/200AG turbininio variklio su tiesioginiu degalų įpurškimu degimo kamera gali atlaikyti net 130 barų slėgį, o variklis išvysto 300 Nm sukimo momentą (kai aktyvi „Overboost“ funkcija).

Sklandus variklio darbas užtikrinamas jam dirbant įvairiame apsukų diapazone. Inžinieriai optimizavo oro įsiurbimo ir išmetimo sistemas. Triukšmo ir vibracijos lygį jiems pavyko sumažinti ir dėl tiesioginės degalų įpurškimo sistemos. Toks „garso inžinerijos“ rezultatas yra tylus, sklandus variklio tuščios pavaros darbas bei malonus ausiai variklio ūžesys važiuojant dideliu greičiu ar esant didelėms variklio apsukom.

Inovatyvios technologijos

Be variklių, naujasis „Astra Sports Tourer“ nustebins aukštais saugumo, informacijos ir pramogų sistemos bei komforto standartais.

Išmanūs „IntelliLux LED®“ matricos žibintai – tai dar viena naujovė „Astra“ modeliuose ir kompaktinių automobilių segmente. Ši sistema leis užmiestyje važiuoti ilgosiomis šviesomis neakinant kitų vairuotojų, nes LED segmentai žibintuose bus automatiškai išjungti aptikus priekyje važiuojantį automobilį. Šviesa išsklaidoma ten, kur yra aptinkamas kitas šviesos šaltinis, tačiau likusi kelio dalis lieka ryškiai apšviesta.

Tarp kitų inovatyvių pagalbinių sistemų: naujausios kartos „Opel Eye“ priekinė kamera, kuri atlieka daug pagalbinių funkcijų, tokių kaip kelio ženklų atpažinimo „Traffic Sign Assistant“, įspėja apie išvažiavimą iš eismo juostos „Lane Keep Assist“ bei reikalui esant pasuka vairą ir grąžina automobilį į reikiamą juostą, perspėja apie galimą susidūrimą priekyje „Forward Collision Alert“ ir važiuojant mažiau nei 40 km/h greičiu sustabdo automobilį įvykio metu.

Viduje vairuotojas ras kitų kompaktinės klasės automobilių segmente unikalių funkcijų, tokių kaip „Opel OnStar“ asmeninį ryšio ir paslaugų konsultantą. Kartu debiutuos ir naujos kartos pramogų ir informacijos sistema „IntelliLink“ suderinama su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“.

AGR kompanijos specialistų sertifikuotos ergonominės sėdynės su šoninėmis atramomis suteiks dar daugiau komforto, be to jos turi masažo ir ventiliavimo funkcijas. Gale sėdintys keleiviai galės mėgautis papildomai užsakoma funkcija – šildomomis kraštinėmis sėdynėmis.

„Astra Sports Tourer“ sudaro apie 30 proc. visų „Astra“ modelių pardavimų. Vokietijoje naują „Astra Sports Tourer“ bus galima užsakyti jau nuo spalio 10 d., o visai netrukus ir kitose šalyse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)