Iškilmingo, specialiai šiai progai skirto renginio svečiai, o vėliau – ir visi parodos lankytojai išvys keturias „Tiguan“ versijas. Tai padidintos galios „Tiguan R-Line“ versija, įprastas SUV, bekelei pritaikyta versija su atitinkamu „visureigišku“ tiuningu ir pagaliau – 160 kW (218 AG) bendros galios įkraunamas hibridas „Tiguan GTE“.

Tiesa, anot gamintojų, pastarasis kol kas – tik demonstracinis konceptas.

Antrosios kartos „Tiguan“ – pirmasis „Volkswagen“ SUV atstovas, pagamintas ant universalios MQB platformos. Šios platformos panaudojimas suteikė konstruktoriams galimybę pagerinti kone visus naujojo „Tiguan“ parametrus pirmtako atžvilgiu.

Kėbulo dizainas tapo veržlesnis, o pats automobilis sveria 50 kg mažiau nei pirmtakas. Stebėtinai išaugo vidaus erdvė ir bagažo skyriaus talpa. Dabar už galinių sėdynių esančioje bagažinėje telpa net 615 litrų tūrio krovinys. Nulenkus galinės sėdynių eilės atlošą, šis tūris išauga iki 1655 l. Ankstesnis „Tiguan“ galėjo vežti 145 l mažiau.

Varikliai - energiškai efektyvesni, kai kurie net 24 proc. labiau nei ankstesni. Asortimente jų iš viso net 8, pradedant kukliausiu 85 kW (115 AG) ir baigiant galingiausiu 176 kW (240 AG).

Gamintojai tikina, kad patobulinta 4MOTION visų ratų pavara geriau prisitaiko prie konkrečios kelio dangos ir eismo sąlygų. Pagerintos ir buksyravimo galimybės. Naujasis „Tiguan“ gali vilkti iki 250 kg svorio priekabą.

Vairuotojai galės pasitelkti galybę išmanių vairavimo pagalbininkų. Bazinėje komplektacijoje yra „Front Assist“ erdvės priešais automobilį stebėjimo ir kontrolės sistema su „City Emergency Braking“ avariniu miesto stabdžiu ir pėsčiųjų stebėjimo funkcija, automatinis pakartotinio smūgio išvengimo stabdys ir „Lane Assist“ važiavimo eismo juostoje pagalbininkas.

Padidėjo interneto paslaugų sąrašas, įskaitant automatinę įspėjimo apie transporto priemonės judėjimo kelyje įvykusius eismo įvykius sistemą, internetu tiekiama informacija apie eismo intensyvumą ir netoliese esančias laisvas stovėjimo aikšteles, automobilio techninės būklės ataskaitų teikimas internetu ir pan.

Išaugusios prisijungimo galimybės per „App Connect“ sistemą leidžia į bendrą automobilio techninę ekosistemą sklandžiai integruoti „Apple“ ir „Android“ sistemų planšetes bei išmaniuosius telefonus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)