Frankfurto automobilių parodoje pristatomas visiškai naujas „Peugeot 308“ automobilis, atnaujinti 3008 ir 5008 modeliai, „BlueHDi“ modeliai, keturių varomųjų ratų dyzeliniai hibridiniai modeliai „HYbrid4“, „208 HYbrid FE“ bei „2008 HYbrid Air“ koncepciniai automobiliai, sportinis kupė automobilis „RCZ R“ ir koncepcinis automobilis „ONYX“.

Visiškai naujas „Peugeot 308“

2 900 kvadratinių metrų „Peugeot“ stende pristatoma 30 automobilių, o tarp koncepcinių automobilių atskira vieta yra skirta „Peugeot 308“ modeliui.

Gamintojai teigia, kad dėl naujos EMP2 platformos, naujasis 308 yra lengviausias tarp savo klasės automobilių – net 140 kg lengvesnis nei ankstesnės versijos modelis. Taip pat ir kompaktiškiausias – jo ilgis yra 4,25 metro. Kaip ir „Peugeot 208“, naujokas turi mažesnį vairaratį.

Variklių gamoje bus penki benzininiai ir dyzeliniai pasirinkimai. 2014-ųjų metų pavasarį 308 modelis pasipildys naujomis technologijomis – naujomis trijų cilindrų benzininio turbovariklio (1,2 e-THP) BlueHDi versijomis, tarp jų viena, kurios CO2 emisija sieks tik 82 g/km, o taip pat naujos kartos šešių laipsnių automatine pavarų dėže.
Peugeot 308

Sportiškas „308 R Concept“

Frankfurto parodoje bus eksponuojamas ir sportinis koncepcinis automobilis „308 R Concept“, kuris nuo įprasto 308-ojo skirsis žemesniu kėbulu, platesniu atstumu tarp ratų, sportiškos išvaizdos šoniniais praplatinimais ir 19 colių ratlankiais. Po „308 R Concept“ dvispalviu anglies pluošto kėbulu slepiasi 1.6 l benzininis 270 AG variklis.
Peugeot 308 R

Atnaujinti „3008“ ir „5008“ modeliai

Vieni sėkmingiausių pastarųjų metų „Peugeot“ modelių – padidinto pravažumo 3008 ir vienatūris 5008, kurių iki birželio pabaigos visame pasaulyje buvo parduota atitinkamai 506 000 ir 237 000 vnt. Frankfurte eksponuojami atnaujinti modeliai, kurie išsiskirs keliomis technologinėmis naujovėmis, naujais „Peugeot“ dizaino elementai, gausesne įranga.
Peugeot 3008
Peugeot  5008

CO2 emisijos mažinimas panaudojant naujas technologijas

2013-aisiais metais „Peugeot“ dar labiau sumažina Europoje parduodamų automobilių CO2 emisijos vidutinį lygį: gegužės gale bendrasis rodiklis buvo 116,3 g/km, o 2012-aisiais metais tas pats rodiklis sudarė 121,5 g/km.

Frankfurte pristatomi nauji „308“ ir „508 SW“ modeliai su nauja dyzelino „BlueHDi“ taršos kontrolės technologija. Apjungdama pasirenkamą katalizinę redukciją (SCR) ir suodžių dalelių filtrą su papildomomis medžiagomis, „BlueHDi“ technologija daugiau nei 90 proc. leidžia sumažinti azoto oksido kiekį, optimizuoti CO2 taršos emisiją ir degalų sąnaudas bei pašalinti 99,9 proc. suodžių dalelių. „BlueHDi“ technologija atitinka „Euro 6“ emisijos standarto normas ir iki 2013-jų metų pabaigos bus naudojama visuose „Peugeot“ automobiliuose su dyzeliniais varikliais, tuo dar labiau sustiprindama savo lyderio poziciją dyzelinių variklių srityje.

Svarbiu sėkmės žingsnio pavyzdžiu „Peugeot“ aplinkos apsaugos srityje yra dyzelino hibrido technologija „HYbrid4“. Dėl 200 AG pajėgumo, kurį užtikrina 2.0 HDi FAP dyzelinis variklis ir elektrinis variklis, „HYbrid4“ modeliai siūlo keturis važiavimo režimus (automatinį, pilnai elektrinį, sportinį ir keturių varomųjų ratų), o CO2 emisija yra nuo 88 g/km. Tačiau tam, kad įgyvendintų savo tikslą – t.y. padaryti kiekvienam prieinamą ir tik 2 litrus degalų 100 kilometrų sudeginantį serijinį modelį, „Peugeot“ naudoja visiškai naujoviškus sprendimus.

Vienas iš svarbiausių etapų yra „HYbrid Air“ technologija, kuria „Peugeot“ atsiduria tarp novatorių. Tam, kad priklausomai nuo esamos situacijos būtų pasiektas geriausias naudingumo koeficientas, „HYbrid Air“ technologija tarpusavyje derina dvi energijos rūšis: sustabdymo ir pristabdymo metu atstatytos energijos rezultatu gautas suslėgtas oras padeda trijų cilindrų benzininiam varikliui arba pakeičia jį tuo metu, kai energijos yra sunaudojama daugiausiai, pavyzdžiui, įsibėgėjant iš vietos ar didinant greitį. „HYbrid Air“ sistema siūlo tris naudojimo režimus: oro (ZEV), benzino ir kombinuotą režimą.

Degalų taupymas panaudojant naujas technologijas

Prie „HYbrid Air“ technologijos prisijungia ir inovacijos kitose srityse – tikslas yra sukurti automobilius, kurių degalų sąnaudos siektų ne daugiau kaip 2 l/100 km. Šias papildomas technologijas demonstruoja „208 HYbrid FE“, kurio CO2 emisija yra tik 49 g/km, t.y. du kartus mažesnė nei itin veiksmingo „208 1.0 VTi“ – tačiau įsibėgėjimas iš vietos iki 100 km/val. trunka 8 sek., tai yra įsibėgėjama beveik taip pat greitai, kaip ir su „208 GTi“. Tai ekstremali koncepcija, kurią „Peugeot“ planuoja panaudoti kaip pagrindą savo ateities automobilių technologijų kūrimui.

Ruošiamasi optimizuoti aerodinamiką ir panaudojant kompozicines medžiagas bei polikarbonatus pasiekti 200 kilogramų lengvesnę masę. Hibridinė sistema, savyje apjungianti trijų cilindrų benzininį variklį bei elektrinį variklį ir akumuliatorių, yra pagaminti pasitelkiant ilgų ištvermės kelionių patirtį. Bus naudojama speciali „Total“ variklių alyva. „208 HYbrid FE“ bus įtaisyta kompozitinė pakaba, ridos pasipriešinimą mažinančios specialios padangos ir ratlankiai.

Sportinis „RZC R“ nuo šiol yra serijinis modelis

Frankfurte „Peugeot“ stende lankytojai gali susipažinti dar ir su „RCZ“ sportinio kupė automobilio išskirtine R versija, kuris yra „Peugeot“ istorijoje pats galingiausias serijiniu būdu gaminamas modelis. Naujas šio modelio 1.6 l 270 AG variklis atitinka „Euro 6“ emisijos standarto normas. Vidutinis degalų sunaudojimas bus 6,3 l 100/km, CO2 emisija yra tik 145 g/km.
Peugeot RCZ R

Superautomobilis „Onyx“

Be to, lankytojai iš arčiau galės susipažinti su superautomobiliu „Onyx“, kuris nustebins savo radikaliu „raumeningu“ kėbulu ir 20 colių ratlankiais. Kėbulas pagamintas iš anglies pluošto, o automobilio gale įtaisytas V8 hibridinis HDi 3.7 l 600 AG galingumo variklis, suderintas su sekvencine 6 laipsnių pavarų dėže.

Kėbulo išvaizda neleidžia likti abejingam savo medžiagų ir spalvų kontrastu: gryno vario purvasaugiai ir durų detalės, iš juodo matinio anglies pluošto pagamintos kitos kėbulo dalys. Aliuminio arkų įrėmintas dvigubo išgaubimo įstiklintas stogas išryškina anglies pluošto struktūrą ir naujovišką kokoną primenantį saloną. Su „Onyx“ „Peugeot“ tęsia atradimus – salono priekinis skydas ir vidurinė konsolė padaryti iš naujo tipo medžiagos, vadinamojo laikraštinio medžio („Newspaper Wood“), pagaminto iš perdirbtų laikraščių.
Peugeot Onyx
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)