Pasak vadovo, bavarai šios kartos BMW M3 ir M5 gamins tik su galiniais, o ne visais varančiaisiais ratais. To pageidauja BMW M modelių pirkėjai, vertinantys preciziškai tikslų automobilių su galiniais varančiaisiais ratais valdymą. Pasak p. Nitschke, automobilis su visais varančiaisiais ratais už įprastą yra apie 70-100 Kg sunkesnis, be to, papildomi varantys priekiniai ratai neigiamai įtakoja tikslų valdymą. O norintys automobilių su visų ratų pavara, gali rinktis padidinto pravažumo BMW X5 M, X6 M, taip pat „M Performance“ modelius.

Tiesa, jis neatmetė galimybės, kad naujos kartos BMW M5 gali turėti visus varančius ratus. Priminsime, kad visų ratų pavarą turi pagrindiniai BMW M5 konkurentai – tik šią vasarą Europoje debiutuosiantis 560 AG „Audi RS6“ ir 585 AG „Mercedes E 63 AMG S 4MATIC“.

Ateities BMW M automobilių varikliai bus iš įprastų BMW motorų gamos, tik galingesni ir pasieks aukštesnius sūkius. Tuo tarpu šiuo metu gaminami unikalūs V10 ir V8 motorai montuojami tik į M serijos automobilius.

Pagrindiniu kompanijos prioritetu išliks automobilio svorio mažinimas. Taupant svorį, naujausi BMW M3 ir M4 modeliai turės elektromechaninį, o ne hidraulinį vairo stiprintuvą. Taip pat labai tikėtina, kad mažiausi M serijos BMW automobiliai turės vos trijų cilindrų motorus, iš kurių BMW M tikisi „išspausti“ daugiau kaip 310 AG.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (56)