Pasak vadovo, bavarai šios kartos BMW M3 ir M5 gamins tik su galiniais, o ne visais varančiaisiais ratais. To pageidauja BMW M modelių pirkėjai, vertinantys preciziškai tikslų automobilių su galiniais varančiaisiais ratais valdymą. Pasak p. Nitschke, automobilis su visais varančiaisiais ratais už įprastą yra apie 70-100 Kg sunkesnis, be to, papildomi varantys priekiniai ratai neigiamai įtakoja tikslų valdymą. O norintys automobilių su visų ratų pavara, gali rinktis padidinto pravažumo BMW X5 M, X6 M, taip pat „M Performance“ modelius.
Ateities BMW M automobilių varikliai bus iš įprastų BMW motorų gamos, tik galingesni ir pasieks aukštesnius sūkius. Tuo tarpu šiuo metu gaminami unikalūs V10 ir V8 motorai montuojami tik į M serijos automobilius.
Pagrindiniu kompanijos prioritetu išliks automobilio svorio mažinimas. Taupant svorį, naujausi BMW M3 ir M4 modeliai turės elektromechaninį, o ne hidraulinį vairo stiprintuvą. Taip pat labai tikėtina, kad mažiausi M serijos BMW automobiliai turės vos trijų cilindrų motorus, iš kurių BMW M tikisi „išspausti“ daugiau kaip 310 AG.