Tų pačių metų Ženevos automobilių parodoje publikai pristatytas modelis pakeitė iki tol didžiausią nuo 1988 iki 1993 metų gamintą modelį „Audi V8“ (kuris platforma dalinosi su „Audi 100/200“ automobiliu). Tačiau tai buvo visiškai naujos kartos, daug revoliucinių sprendimų turėjusi mašina.

„Audi A8“ buvo pirmasis masinės gamybos automobilis, kurio gamyboje plačiai taikytas aliuminis. Iš šio lengvojo metalo buvo pagaminta automobilio važiuoklė, rėmas, taip pat kai kurios kėbulo dalys. Dėl to „Audi A8“ pasižymėjo mažesniu svoriu, nei konkurentai – 7 serijos BMW ir S klasės „Mercedes“. Be to, automobilis buvo siūlomas tiek įprastinėje, tiek ir prailgintoje „Audi A8 L“ versijoje, taip pat turėjo „Quattro“ versiją su visų varančiųjų ratų pavara.

Pirmos kartos automobilis buvo siūlomas su benzininiais V6, V8 ir netgi W12 motorais (pastarųjų modelių buvo pagaminta tik 750 vienetų), kurių galia siekė nuo 174 iki 420 AG. Taip pat pirkėjai galėjo rinktis dyzelinius modelius su V6 arba V8 TDI motoru, kurie turėjo nuo 150 iki 225 AG. Varikliai buvo komplektuojami su 5 arba 6 pavarų mechaninėmis greičių dėžėmis, taip pat 4 arba 5 pavarų „ZF“ gamintojo automatinėmis greičių dėžėmis.

Antros kartos „Audi A8“ debiutavo 2002 metais ir buvo gaminamas iki 2009 metų. Šio modelio benzininių variklių galia siekė nuo 210 iki 450 AG, dyzelinių – nuo 233 iki 326 AG. Varikliai buvo komplektuojami su mechaninėmis 6 pavarų greičių dėžėmis arba „Tiptronic“ automatinėmis greičių dėžėmis.

2009 metais debiutavo trečioji modelio karta, kuri buvo gaminama naudojant naujos kartos „Volkswageno“ koncerno MLB platformą. Benzininių variklių galia siekė nuo 211 iki 520 AG, dyzelinių – nuo 204 iki 350 AG. Visi motorai komplektuojami tik su automatinėmis 8 pavarų greičių dėžėmis, o automobilis su kai kuriais atnaujinimais yra gaminamas iki šiol.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (106)