Naujasis „Peugeot 308“ pagamintas, naudojant naują modulinę EMP2 platformą – tokią pačią turi „Citroen C4 Picasso“. Automobilio ilgis 4,25 m, aukštis – 1,46 m. Už dabartinį modelį naujasis „Peugeot 308“ 26 mm trumpesnis, 38 mm žemesnis ir net 140 Kg lengvesnis. Į bagažinę, nenulenkus galinių sėdynių, telpa iki 470 l – 30 l daugiau nei į dabartinį modelį.

Vairuotojo vieta sukonstruota pagal tą patį principą, kaip ir „Peugeot 208“ modelyje. Čia sumontuotas itin mažas vairas, o prietaisų skydelis – virš jo. Pasak gamintojo, toks sprendimas leidžia neatitraukti žvilgsnio nuo kelio. Centrinėje konsolėje – net 9,7 colių skersmens lietimui jautrus ekranas.

Į naująjį „Peugeot 308“ montuojami LED šviesos diodų galiniai žibintai. Geresnių komplektacijų modeliai taip pat turės net tik dienos šviesų, bet ir artimųjų bei tolimųjų šviesų LED žibintus.

Gamintojas kol kas neatskleidžia su kokiais varikliais bus siūlomas naujasis „Peugeot 308“, tačiau užsimena, kad taupiausios versijos į aplinką išmes mažiau nei 85g/km CO2.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)