aA
Po ilgos tarpsezonio pertraukos šonaslydžio gerbėjai turėjo progos iš arti pamatyti visas svarbiausias Lietuvos drifto „Street“ ir „Semi PRO“ lygos čempionato naujienas: didesnius ar mažesnius kovinės technikos patobulinimus bei sportininkų įgūdžių evoliuciją, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Lietuvos drifto čempionato etapas Alytuje
Lietuvos drifto čempionato etapas Alytuje
© RD Photo

Net tris dienas Alytuje vykusias kovas tiek žiūrovai, tiek dalyviai apibūdino kaip vieną geriausių pastaraisiais metais vykusių tokio pobūdžio renginių. Pagrindinis jo architektas ir klubo „SideToSide Drift Team“ vadovas Darius Jurčiukonis, dalindamasis įspūdžiais apgailestavo dėl vienintelio dalyko.

„Iš tiesų viskas, pradedant oro sąlygomis ir baigiant publikos kraują kaitinančių kontaktų skaičiumi poriniuose važiavimuose, kūrė būtent tokią atmosferą, apie kokią svajojome. Buvo daug azartiškos kovos, todėl gal pusės dalyvių automobiliams po pasirodymo trasoje prireikė mechanikų pagalbos. Dėl šios priežasties paskutiniojoje programos dalyje – sekmadienį vykusiose „Drift Open“ varžybose – startavo kiek mažesnis sportininkų skaičius, nei buvo planuota. Nors trasa galėjo pasirodyti kiek agresyvi technikai, visgi pilotai vienbalsiai sakė, kad čempionato etapas Alytuje patiko“, – džiaugėsi D. Jurčiukonis.

Alytaus kultūros ir komunikacijos centro teritorijoje suformuotos 300 metrų ilgio trasos (jos plotis svyravo tarp 12 ir 15 metrų) perimetrą žymėjo ne plastiko juostos ar linijos ant asfalto, bet gelžbetoniniai blokai. Tai reiškė, kad erdvės vairuotojiškoms klaidoms nėra net teoriškai, dėmesio koncentracija privalo išlikti maksimali.

Šiuos dalykus akcentavo ir „Sėmi PRO“ klasėje triumfavęs Igoris Martynovas. „BMW fan“ komandos narys tikino, kad tokie trasos riboženkliai itin gerai atsijoja varžybų dalyvius pagal meistriškumo lygį.

„Pradedantieji ir silpnesnieji vairuotojai blokais įrėmintoje siauroje trasoje tradiciškai arba labai greitai sudaužo automobilį, arba skrupulingai jį saugo, tačiau abiem atvejais vaizdas nebūna pats efektingiausias. Patyrę ir savo jėgomis pasitikintys sportininkai panašiomis sąlygomis priversti lėkti balansuodami ties galimybių riba, todėl jų važiavimai dažnai verčia žiūrovus aikčioti Per treniruotes keletą kartų švelniai paglosčiau tuos blokus savo automobilio buferių kampais ir galvojau, kad jei kažką panašaus nuveikti pavyks ir įskaitinių važiavimų metu turėčiau užsidirbti nemažai taškų. Tačiau jau žiūrėdamas kitos grupės treniruotes supratau, kad silpnų varžovų čia tiesiog nėra. Iš 41 „Semi PRO“ klasės dalyvių gal tik 10 turėjo sportininkų atrodė kukliau, o iš likusių trijų dešimčių laimėti lenktynes galėjo praktiškai bet kas“, – konstatavo I. Martynovas.

Ketvirtą sezoną Lietuvos čempionatuose startuojantis vaikinas teigė, kad šįkart Alytaus trasoje valdomo slydimo greitis buvo sąlyginai nedidelis – siekė apytiksliai 60 km/val. („greitose“ trasose įsibėgėjama net iki 150-160 km/val.), tačiau judėjimo trajektorija sudėtinga ir reikalaujanti juvelyriško tikslumo.

„Manau kad visi liko maloniai nustebinti, kiek daug varžybų dalyvių abejose klasėse puikiai susitvarkė su uždaviniais, ir kaip pasiruošė techniką. Akivaizdu, kad drifto lygis Lietuvoje per pastaruosius metus smarkai ūgtelėjo. Tas pats pasakytina ir apie „Street“ lygoje važiuojančius sportininkus“, – sakė I. Martynovas.

Pastarąjį teiginį patvirtina ir faktas, kad „Semi PRO“ lygos finaliniame važiavimo I. Martynovui teko grumtis su visas „Street“ lygos kovas laimėjusiu Simonu Vilčinsku. „Voverė drift“ komandos narys savo lygos finale triumfavo įveikęs net 46 varžovus (antras Simonas Ivanovas, o trečias – Martynas Mažvila ). Trečias „Semi PRO“ lygos finale liko taip pat žemesniojoje lygoje grūmęsis Deividas Taraskevičius.

„Drift Open“ kovas laimėjo I. Martynovas, lemiame važiavime įveikęs Gediminą Levicką. Trečioji vieta atiteko Evaldui Baciuškai.

Kitas Lietuvos drifto čempionato etapas bus surengtas Druskininkuose birželio 15 – 16 dienomis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
4.0000

„Iron Wolf Parts Drift Cup“ serijos dalyviai pasidalijo pirmuosius sezono taškus

Praėjusį savaitgalį Marijampolė tapo Lietuvos šoninio slydimo sostine. Čia įkurtoje naujoje...

Istorinių automobilių vairuotojų „Press ralyje“ laukia staigmenos: prireiks ir įgūdžių ir tikslumo (2)

Paskutinį gegužės penktadienį Vilniuje startuos vienas laukiamiausių benzingalvių renginių –...

Renaldo Šeinausko sugrįžimas į ralį: į naują automobilį sės su nauju šturmanu

Lenktynininkas Renaldas Šeinauskas po pertraukos karjeroje vėl grįžta į ralio trasas. Dėl...

Rekordinis dalyvių skaičius pirmajame „Rotax Max Lithuania Challenge powered by Spark Energy“ etape (4)

Šiandien Vilniuje, Plytinės kartodrome, startavo „ Rotax Max Lithuania Challenge powered by Spark...

Neįtikėtinas darbų sąrašas: iki „Press ralio“ reikia spėti ne tik sukonstruoti automobilį, bet ir susituokti

Panevėžietis žurnalistas Tomas Markelevičius pažįstamas kone visai Lietuvai. Daugelis ne kartą...

Top naujienos

Duomenų mokslininkas – apie galimą situacijos suvaldymą: anksčiau rugpjūčio to nebus siūlo vėlinti antro skiepo datą (109)

Duomenų mokslininkas Vaidotas Zemlys-Balevičius laidoje „Delfi rytas“ pirmadienį prognozavo,...

Darbo partijos narys – apie „Šeimos maršą“: organizatoriai gąsdino mano vaikus (403)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) pirmininko Ramūno Karbauskio išsakytus...

Kruvinas šaudynes Rusijoje surengęs jaunuolis: kas jis? (74)

Po šaudynių Rusijos Kazanės mokykloje buvo iškelta byla dėl kelių moksleivių nužudymo,...

Nausėda: mūsų derybines pozicijas Kremlius priima kaip silpnumo ženklą (75)

Prezidentas Gitanas Nausėda antradienį dalyvavo Rytų Europos studijų centro (RESC) organizuotoje...

Indijoje fiksuojami kitose šalyse dar nematyti COVID-19 padariniai ligoninėms nurodyta įrengti atskirus skyrius (155)

Indijai toliau kovojant su sparčiausiai pasaulyje augančiu koronaviruso protrūkiu, šalies...

Ministerijos scenarijuose nebėra vietos lengvatai, kuria naudojasi šimtai tūkstančių gyventojų siūlomos trys alternatyvos (74)

Finansų ministerija nagrinėja kelias alternatyvas dėl lengvatų investiciniam gyvybės draudimui ir...

NVSC: didėja protrūkių skaičius gamybos ir transporto, o mažėja paslaugų sektoriuje (7)

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro (NVSC) epidemiologinių tyrimų metu surinkti duomenys rodo,...

Palikusi tris vyrus 61-erių verslininkė Sniegė Naku: vietoj uogienių virimo – kelionės ir pasimatymai su italais (5)

Sniegė Naku mus pasitinka savo studijoje Vilniaus Naujamiesčio rajone. Sniegė kuria papuošalus bei...

Kauno botanikos sode pražydo apie 500 rūšių tulpių: tarp jų - ir dvi lietuviškais vardais

Vos kelios vasariškos šilumos dienos – ir Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) botanikos sodo...

Dviračiai ir elektriniai paspirtukai kelia grėsmę Laisvės alėjos pėstiesiems, o baudos – simbolinės

Atšilus orams, į Laisvės alėją vėl plūsta tūkstančiai miesto šurmulio išsiilgusių...