aA
Toyota“ dominavo savaitgalį vykusiose legendinėse 24 val. trukmės lenktynėse Le Mane (Prancūzija), o pirmą kartą jose startavęs Fernando Alonso džiaugėsi iškovota pergale.
Le Mano lenktynėse triumfavo Fernando Alonso, Kazuki Nakajima ir Sebastienas Buemi su „Toyota TS050 Hybrid LMP1“ bolidu
© AFP / Scanpix

Tai tik antras kartas, kai minėtose varžybose triumfavo automobilių gamintojas iš Japonijos. Pirmą kartą tai pavyko pasiekti „Mazda“ 1991 metais.

„Toyota“ LMP1 bolidą paskutinis pilotavęs Kazuki Nakajima finišo liniją kirto pirmas, dviem ratais aplenkęs antrąjį japonų ekipos bolidą pilotavusius sportininkus Kamui Kobayashį, Mike‘ą Conway ir Jose Marią Lopezą.

Skirtumas tarp dviejų „Toyota“ bolidų galėjo būti mažesnis, bet iki finišo likus mažiau nei 2 valandoms, kelis kartus buvo nubaustas K. Kobayashi. Viena iš baudų japonui buvo skirta už tai, jog sportininkas laiku nepasuko į techninio aptarnavimo zoną ir įveikė vienu ratu daugiau nei leidžia taisyklės. Bet net ir negavęs baudų japonas nebūtų galėjęs rimčiau pasipriešinti pirmoje vietoje finišavusiam K. Nakajimai. Su pastaruoju pergalės šampanu džiaugėsi dukart F-1 čempionas F. Alonso ir Sebastienas Buemi.

388 ratus įveikę nugalėtojai kontroliavo situaciją lenktynėse nuo 16-os lenktynių valandos. Du „Toyota“ bolidai taip ir nesulaukė rimtesnės konkurencijos iš varžovų. Geriausi iš jų buvo „Rebellion“. Pastarosios ekipos pilotai Mathiasas Beche, Thomas Laurentas ir Gustavo Menezesas nuo nugalėtojų atsiliko 12 ratų.

Nesėkmingai debiutinės lenktynės susiklostė Jensonui Buttonui. Britas, atstovavęs rusų „SMP Racing“ komandai, iš varžybų pasitraukė dėl variklio gedimo iki finišo likus mažiau nei valandai.

LMP2 klasėje triumfavo „G-Drive“ ir jos pilotai Jeanas-Ericas Vergne‘as, Romanas Rusinovas ir Andrea Pizzitola. Paskutinis bolidą pilotavęs J.-E. Vergne‘as antroje vietoje likusius „Signatech Alpine“ atstovus Nicolas Lapierre, Andre Negrao ir Pierre Thiriet aplenkė dviem ratais. „G-Drive“ komanda bendroje įskaitoje liko penkta, 19 ratų atsilikusi nuo nugalėtojų.

„GTE Pro“ klasėje pirmos dvi vietos atiteko „Porsche“ komandai. Jos pilotai Kevinas Estre, Michaelas Christensenas ir Laurensas Vanthooras finišavo pirmi klasėje, o Richardas Lietzas, Gianmaria Bruni ir Fredericas Makowiecki liko antri. Tai pirmas kartas nuo 2013 m., kai „Porsche“ triumfavo „GTE Pro“ klasėje.

„GTE Am“ klasėje pirma vieta džiaugėsi taip pat „Porsche“ automobilį naudojusi „Dempsey-Proton“ komanda ir jos pilotai Mattas Campbellas, Christianas Reidas ir Julienas Andlaueris.

Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gelažninko gedimas nesustabdė: Alžyre laimėjo penktą etapą (1)

Alžyre tęsiasi „Tuareg Rallye“ , kuriame startavo penki Lietuvos motociklininkai. Sėkmingą...

Motociklų sporto entuziastams naujas sezonas bus karštas – vyks per 50 varžybų (1)

Lietuvos motociklų sporto federacija paskelbė 2019 metų sezono varžybų tvarkaraščius –...

Tragedija Alžyro ralyje: žuvo keturračio vairuotojas (4)

Alžyre tęsiasi „Tuareg Rallye“, kuriame startavo penki Lietuvos motociklininkai. Deja, ralis...

Juknevičius atskleidė, kiek ir kokių patobulinimų prireikė Dakare aplamdytam bolidui (8)

Vasario 18 d. iš Peru grįžusiu automobiliu besidžiaugęs Antanas Juknevičius , bolido...

Arūnas Gelažninkas Alžyro lenktynėse skrieja ant sparnų: pakilo į antrąją vietą (1)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas startavo Alžyro ralyje. Kol kas kauniečiui sekasi puikiai –...

Top naujienos

Šalis, kur prostitucija – tiesiog verslas: kaip tai atrodo iš arti (78)

Na, va jums ir prašome, dar viena spalvinga spalvingos šalies pusė. Aš su prostitucija...

Tobulą atostogų vietą atradę lietuviai įspėja tautiečius: higienos sąskaita taupyti nevalia, todėl nekartokite mūsų klaidos (34)

Laoso Liaudies Demokratinė Respublika – nedidukė Pietryčių Azijos valstybėlė, gyventojų...

Lietuvoje siaučiant tymų protrūkiui Veryga pripažįsta veiksmų plano neturintis (173)

Lietuvoje – tymų proveržis: šiemet jau užfiksuoti 224 atvejai. Pernai tokių buvo 30.

Paaiškino, kodėl „klevai“ laikiną vairuotojo pažymėjimą turės 3 metus (11)

Keičiasi tvarka, nurodanti, kiek laiko galioja pradedantiesiems vairuotojams išduodamas laikinasis...

„Žalgirio“ svajonę pasvėręs Kuzminsko brolis: būtų nuostabu, jei tolyn patektų ir Kaunas, ir Milanas laida „Krepšinio zona“ (17)

Dar prieš tris savaites nekantriausi Lietuvos žurnalistai jau skubėjo laidoti Kauno „Žalgirio“...

Prašmatniame gimtadienyje – daugiau nei 100 kviestinių svečių (6)

Ketvirtadienio vakarą interjero tekstilės kompanija „Audrineta“ atšventė aštuonioliktą...

Ekspertas apie išvadas dėl buvusio Putino bendražygio mirties: nieko panašaus nebuvau matęs (81)

Lūžęs kaklo kaulas, kuris lūžta labai retai, nebent smaugimo ar dusinimo atveju, kraujo...

Netrukus vėl suksime laikrodžius – miegosime trumpiau (220)

Paskutinį kovo sekmadienį vėl teks pasukti laikrodžių rodykles – šį kartą jas suksime pirmyn...

ES lyderiai spaudžia ir perspėja britus: viskas bus daug sunkiau siūlo atidėjimą iki gegužės 22-osios; papildyta 19.26 (170)

Europos Sąjungos lyderiai ketvirtadienį didino spaudimą Didžiosios Britanijos parlamentui paremti...

Keletas rimtų priežasčių, kodėl verta miegoti nuogai (10)

Ievos kostiumas miegant šalia išrinktojo teikia neabejotinų pranašumų. Vienas iš jų –...