Anot Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidento Gintaro Furmanavičiaus, su FIA pasirašyta trejų metų trukmės sutartis.

„Turime pasirūpinti, kad vasarą nekristume veidu į purvą, ir WRC mūsų šalyje vyktų dar dvejus metus“, – pažymėjo LASF vadovas.

2014 metų WRC kalendoriuje, kuriame numatyta 13 etapų, lenktynės Lenkijos ir Lietuvos keliais pakeitė Graikijoje vykdavusį Akropolio ralį. G. Furmanavičiaus teigimu, rengti WRC etapą taip pat siekė Brazilija ir Rusija.

Didžioji dalis naujojo etapo vyks Lenkijoje, bet varžybų organizatoriai Lietuvoje tikina dėl to nesijaučiantys jaunesniaisiais broliais ir tituluoja save lygiaverčiais partneriais.

Ralio karavanas, pajudėjęs iš netoli dviejų valstybių sienos esančių Mikolaikų, į Lietuvos teritoriją atkeliaus birželio 27 dieną. LASF teisėjų komiteto pirmininko Šarūno Liesiaus sudaryta daugiau nei 100 km ilgio trasa nusidrieks Druskininkų, Lazdijų ir Varėnos rajonų žvyrkeliais. Serviso zona įsikurs Druskininkuose.

Organizatoriai keturis Lietuvoje vyksiančius greičio ruožus vadina „fantastiškai greitais“, lenktynininkai trasoje esą įsibėgės iki 230 km per valandą.

Kol kas neaišku, kiek greičio ruožų WRC pirmenybių dalyviai turės įveikti Lenkijoje, bet jų bus kelissyk daugiau. Trasos, ruošiamos raliui, ilgis anapus sienos – 140 km.

Lenkijos ir Lietuvos etape turėtų startuoti 50-60 ekipažų, o su pasaulio čempionu iš Prancūzijos Sebastianu Ogier bei kitais favoritais lenktyniaus ir keletas lietuvių pilotų.

„Lietuvai bus skirtos daugiausiai penkios vietos. Nenorėtume, kad kažkas sugadintų renginio, nes tai irgi prestižo klausimas. Todėl atrinksime geriausius atsižvelgdami į sportinius rezultatus ir turimą techniką“, – aiškino G. Furmanavičius.
Sebastienas Ogier

WRC etapą Lietuvoje organizuos specialiai šiuo tikslu įkurta viešoji įstaiga „Pasaulio ralio čempionatas Lietuvoje“. Jos dalininkais tapo ne tik LASF, bet ir 1000 km lenktynes Palangoje organizuojanti kita viešoji įstaiga „Promo Events“ bei verslo konsultavimo srityje besispecializuojanti bendrovė „Macrofinance“. Naujosios įstaigos direktoriumi paskirtas raliuose Lenkijoje praeityje lenktyniavęs ir ryšius su šios šalies automobilių sporto veikėjais išsaugojęs Algis Poteliūnas.

Anot LASF viceprezidento ir „Promo Events“ vadovo Dariaus Jonušio, kol kas tikslus lenktynių biudžetas nėra suskaičiuotas. Preliminariais duomenimis, jis turėtų sudaryti 0,8-1,5 mln. litų, organizatoriai prašo valstybės finansinės pagalbos. Tuo tarpu lietuvių kolegos iš Lenkijos WRC etapui ruošiasi išleisti maždaug 5 mln. zlotų (apie 4 mln. litų). Šios lenktynės taip pat bus sudėtinė ralio „71 Lotos Rally Poland“ dalis.

Vienas didžiausių ralio rengėjų rūpesčių – užtikrinti žiūrovų ir dalyvių saugumą. Didžioji renginiui skirtų lėšų dalis bus panaudotos būtent šiam uždaviniui spręsti. Paskaičiuota, kad vien tvarkai greičio ruožuose palaikyti reikės apie 500 apsaugos darbuotojų, 10 greitosios medicinos pagalbos ir 9 priešgaisrinės apsaugos automobilių, 5 automobilių su specialia gelbėjimo įranga. Taip pat bus reikalingos gausios policijos pareigūnų pajėgos eismo srautams treniruočių ir varžybų metų reguliuoti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)