"Įmonės strategija yra užkariauti kuo didesnę rinkos dalį. Šiemet sieksime turėti iki 14-15 procentų", BNS sakė "Vilniaus Tauro" generalinis direktorius Gediminas Janavičius.

Įmonė, per keturis šių metų mėnesius pardavusi 551 tūkst. dekalitrų alaus, užėmė 10,3 proc. Lietuvos alaus rinkos.

Bendrovė toliau investuoja į gamybos atnaujinimą. Šiam tikslui šiemet numatyta skirti 10 mln. litų.

Penktadienį "Vilniaus Taure" pradės veikti 4 naujos alaus rauginimo ir nokinimo talpyklos. Iš viso įmonė dabar turės 8 tokias talpyklas. Be to, įmonėje šiuo metu ruošiama vieta talpykloms, į kurias supilamas jau išvirtas alus, vėliau pilstomas į tarą.

Gegužės pradžioje "Vilniaus Taure" buvo paleista nauja alaus pilstymo į statines linija.

Rengiamasi plėsti ir įmonės teritoriją. Tai leistų vienu metu aptarnauti daugiau klientų.

Šiuo metu "Vilniaus Tauras" verda tik keturių rūšių alų: "Tauro", "Tauro plius", "Lietuvišką" ir "Kobrą".

Įmonė jau nebegamina "Koridos" alaus, o "Porterio" alaus gamyba sustabdyta tik vasaros sezonui. "Vasarą gaminti "Porterį" neverta, nes jis yra "sunkus" alus", sakė G. Janavičius.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją