Asociacija siūlo sudaryti sąlygas laisvai konkurencijai tarp degalų tiekimo įmonių, sumažinti mokesčius už importo bei dideminės prekybos licencijas bei sudaryti sąlygas didesnei konkurencijai.
Vežėjų asociacija reikalauja atsisakyti 15 proc. akcizo iš Rytų importuojamiems degalams ir nustatyti nulinį muito tarifą.
"Susidaro paradoksali situacija - turėdami naftos perdirbimo gamyklą, už degalus turime mokėti brangiau. Gal būtų geriau, jei šios gamyklos nebūtų", BNS sakė "Linavos" prezidentas Rimvydas Gradauskas. 15 proc. importo muitas buvo įvestas koncerno "Mažeikių nafta" prašymu.
Vežėjai taip pat reikalauja nedidinti, o mažinti degalų akcizo.
Pasak vežėjų, Vakarų Europoje dyzelinių degalų kainos yra dar didesnės, tačiau, įvertinus pragyvenimo lygį, Lietuvoje jos yra didesnės nei kaimyninėse valstybėse.
Estijoje dyzeliniai degalai ketvirtadienį kainavo 1,10 Vokietijos markės, Latvijoje - 1,22, Lietuvoje -1,23 (1,95 lito).