Verslas traukia iš sostinės

 (1)
Susirinkę į pirmąjį Vilniaus miesto trišalės tarybos pasitarimą "Verslo vystymo Vilniuje iki 2015 m. perspektyvos" verslo organizacijų atstovai nusprendė, kad miesto, kaip ir visos šalies, ilgalaikės verslo plėtros strategijos nėra. O biurokratinės kliūtys stumia įmones iš Vilniaus į provinciją.
Ryškėja tendencija – įmonės veiklos plėtrai renkasi provinciją, nes čia mažiau biurokratinių kliūčių, lengviau gauti žemės sklypą, pigesnė darbo jėga.

Algirdas Čiučelis, miesto tarybos narys, apgailestavo, kad įmonės traukiasi iš miesto. Tačiau jis patikino, kad ateinantieji į sostinę su investicijoms gali tikėtis, jog bus atleisti nuo žemės mokesčio.

Pranešėjas Ramūnas Darulis, Vilniaus verslo konsultacinio centro (VVKC) direktorius, teigė, kad šiuo metu labiausiai apsimoka plėsti verslą Vilniaus, Telšių ir Klaipėdos apskrityse.

Pasak p. Darulio, VVKC siūlo kelias strategines priemones verslo plėtrai Vilniaus mieste.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Pietryčių Lietuvos regiono plėtros fondas nebus steigiamas (20)

Vieno ekonomiškai silpniausių šalyje Pietryčių Lietuvos regiono, kuriame yra Vilniaus ir Šalčininkų rajonai, plėtros fondas kol kas nebus steigiamas.

Dviejų baseinų Vilniuje statybų konkursus tikimasi paskelbti gruodį (4)

Konkursus dviejų naujų baseinų Vilniuje statyboms tikimasi paskelbti dar šiemet, sako Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius.

Nors ir nežymiai, bet gerėja finansinės padėties šeimoje vertinimas (16)

Per paskutinį mėnesį sumažėjo respondentų, nurodžiusių, kad jų šeimos finansinė padėtis blogėja, rodo naujausia sociologinė apklausa.

Apklausa: pastebimas ekonominės padėties pagerėjimas (46)

Palyginti su prieš metus atlikta sociologine apklausa, pastebimas, nors ir neženklus, ekonominės padėties gerėjimas.

Atsinaujinusi „Mega“ jau laukia savo pinigines atveriančių kauniečių (47)

Šeštadienį, po metus trukusių plėtros darbų, tapusi didžiausiu prekybos ir laisvalaikio centru Vidurio Lietuvoje, „Mega“ lankytojus pasitiko pasikeitusi: naujas modernus pastato fasadas, atnaujintas prekinis ženklas, gerokai padidėjęs prekybinis plotas, kuriame įsikūrė daugiau kaip 70 naujų parduotuvių, restoranų, kavinių bei paslaugų operatorių. Klientų patogumui atidaryta daugiaaukštė automobilių parkavimo aikštelė.