Kaip ir dauguma socialinių tinklų, „Twitter“ nuo veiklos pradžios prieš vienuolika metų savo pastangas telkė ties nemokamos paslaugos vartotojų bazės kūrimu. Vasarį bendrovė turėjo 319 mln. vartotojų visame pasaulyje.

Tačiau priešingai nei daug didesnio socialinio tinklo „Facebook“, „Twitter“ pajamos iš reklamos nėra pakankamos, kad bendrovė galėtų užsidirbti pelno, nors „Twitter“ tinklas išlieka labai populiarus, jo paslaugomis noriai naudojasi JAV prezidentas Donaldas Trumpas ir kitos garsios asmenybės.

Mokama paslauga gali atsirasti naujoje „Tweetdeck“ programėlės versijoje.

„Twitter“ atlieka apklausą, siekdama įvertinti susidomėjimą nauja, išplėsta „Tweetdeck“ versija, – pareiškė bendrovės atstovė Brielle Villablanca. – Mes reguliariai atliekame vartotojų apklausas, norėdami surinkti atsiliepimus apie „Twitter“ darbą ir geriau informuoti apie savo investicinius sprendimus. Mes svarstome kelis variantus, kurie padėtų „Tweetdeck“ tapti dar vertingesne tarp profesionalų.“

Bendrovė neužsiminė apie planus imti mokestį iš visų „Twitter“ vartotojų.

Kaip skelbia žiniasklaida, „naujoji „Tweetdeck“ versija gali apimti efektyvesnes priemones, kurios padėtų rinkodaros specialistams, žurnalistams, profesionalams ir kitiems visuomenės nariams greičiau sužinoti, kas vyksta pasaulyje“. Ši versija gali būti be reklamos, rašoma žiniasklaidoje.

Ketvirtąjį 2016 metų ketvirtį „Twitter“ pajamos augo lėčiausiai per ketverius metus, o pajamos iš reklamos, palyginti su ankstesniais metais, sumažėjo.

Bendrovė taip pat pranešė, kad pajamų iš reklamos augimo tempai nuo vartotojų skaičiaus augimo tempų greičiausiai atsiliks visus 2017 metus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)