Tariama kova prieš Rusijos propagandą kvepia prekių sugadinimužada kreiptis į policiją

 (446)
Neva nuo Kremliaus propagandos apsisaugoti raginanti socialinė iniciatyva sukėlė tiek interneto vartotojų, tiek prekybininkų pasipiktinimą.
“Neperkam Kremliaus Propagandos” akcija
© Facebook nuotr.

Socialiniame tinkle „Facebook“ susikūrusi grupė „Neperkam Kremliaus propagandos“ pasidalijo nuotraukomis ir įrašu, kaip ši neva  žada kovoti su iš Rytų atkeliaujančia propaganda.

„Šiandien, sausio 3 d., Neperkam Kremliaus propagandos iniciatyvinė grupė pradėjo savo pasižadėtą darbą. Produktus, kurie reklamuojasi Rusijos kanaluose, žymėjo Kolorado lipdukais, taip parodydami žmonėms, jog būtent šios prekės remią agresyvią Kremliaus propagandą! Tikimės, jog šie veiksmai padės verslininkams suprasti, jog doram Lietuvos piliečiui negarbinga remti Rusijos skleidžiamą propagandą ir jie atsisakys reklamos paslaugų rusiškuose kanaluose“, - rašoma socialiniame tinkle.

Kartu iniciatoriai patalpino nuotraukas, kuriose matyti, kaip ant vystyklų, dantų pastos, šampūno ar mineralinio vandens, esančių parduotuvės lentynose, užklijuoti oranžiniai lipdukai su Georgijaus juostos piešiniu.

Tiesa, interneto vartotojai tokią iniciatyvą vertino skirtingai.

Vieni nesuprato, kodėl tokie lipdukai klijuoti ir ant, pavyzdžiui, mineralinio vandens iš Gruzijos. Juk nepaisant reklamos televizijose šių šalių santykiai nėra teigiami.

„Nepirkime nieko tada, nes tarptautinės kompanijos, visame pasaulyje parduodančios prekes, remia ir daugiau mums nepatinkančių šalių. Iki kokio absurdo gali prieiti žmonės, kartais darosi baisu“, - rašo kitas socialinio tinklo vartotojas.

Kiti gyventojai siūlo nustoti vartoti net ir lietuviškas prekes, nes juk daugumą jų gaminant kažkokiu būdu naudojamos „Gazprom“ dujos.

„Palaikykime gražią iniciatyvą ir ant kiekvienos orkaitės užklijuokime lipduką - „Kugelį kepi – Kremlių remi!“, - sarkastiškai komentavo dar vienas „Facebook“ vartotojas.

Kiti kelia versiją, ar akcija nėra iš tiesų palanki nacionalizmu buvusias sovietines šalis kaltinančiai Rusijai.

Darbuotojai nulupinėjo lipdukus

Prekybos tinklo „Maxima“ atstovė spaudai Renata Saulytė teigė, kad iš tiesų netikėtai ant prekių atsiradę oranžiniai lipdukai vienos parduotuvės darbuotojų buvo pastebėti sekmadienį.

Kaip informavo prekybos tinklo atstovė, lipdukai atsirado ant Kauno „Akropolyje“ esančios „Maximos“ parduotuvės kai kurių prekių.

„Tai buvo nemaloni staigmena. Stebėsime ir toliau, ar tokie lipdukai neatsiranda ant prekių“, - kalbėjo ji.

Pasak R. Saulytės, tokie veiksmai parduotuvių tinklo yra traktuojami kaip viešos tvarkos pažeidimas. Be to, klijuojant lipdukus ant pakuočių jos yra gadinamos, todėl kartu įspėjama dėl prekių sugadinimo.

„Iš karto kreipėmės į pažymėtų prekių tiekėjus, informuodami juos apie vykdomą akciją“, - teigė R. Saulytė.

Parduotuvių tinklo „Maxima“ atstovė įspėjo, kad jei ateityje bus pastebima panašių veiksmų, bus kreiptasi į policijos pareigūnus.

„Mums pavyko per vaizdo kameras atsekti tuos asmenis, kurie klijavo lipdukus Kauno „Akropolio“ „Maximoje“. Jei tokie veiksmai pasikartos, kreipsimės į pareigūnus“, - teigė ji.

R. Saulytė skaičiavo, kad minėtoje parduotuvėje darbuotojams teko nuklijuoti kelias dešimtis oranžinių lipdukų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Ispanijos ekonomika antrąjį ketvirtį išaugo 0,9 proc. (1)

Ispanijos ekonomika antrąjį 2017 m. ketvirtį išaugo 0,9 proc., tam daugiausia įtakos turėjo pagerėjęs eksportas ir privatus vartojimas, informuoja BBC.

Palangoje mažėja poilsiautojų iš Rusijos (31)

Permainingi vasaros orai iš dalies keičia Lietuvos poilsiautojų planus atostogauti Palangoje, bet matyti ir kita tendencija - mažėja svečių iš Rusijos.

IT chaosas „British Airways“ bendrovei kainavo 58 mln. svarų

Dėl kompiuterių sistemos sutrikimo šių metų gegužę oro linijose „British Airways“ (BA) kilęs chaosas, paveikęs tūkstančius keleivių, bendrovei kainavo 65 mln. eurų (58 mln. svarų), informuoja BBC.

„Aprangos“ grupės pelnas šiemet išaugo 11 proc. iki 4,3 mln. eurų (4)

Koncerno „MG Baltic“ valdomos Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos įmonės „Apranga“ grupė pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo 4,272 mln. eurų - 11,4 proc. daugiau nei 2016 metų sausį-birželį, kai grupės pelnas buvo 3,834 mln. eurų.

Įtariama, kad įmonės savininką norvegą apgaudinėjo jo buhalterė (13)

Raseinių rajone motorinių katerių gamybos įmonę įkūręs Norvegijos verslininkas džiaugėsi sėkminga jos veikla, pasitikėjo čia dirbančių lietuvaičių komanda ir net neįtarė, kad ne vienerius metus iš jo įmonės buvo grobstomos piniginės lėšos, rašoma policijos pranešime spaudai.